Rowy Fireworks Almere

Is dit vooral een "voorbestel" winkel, welke veelal alleen genoeg heeft voor de personen welke voorbesteld hebben, of kunnen er ook genoeg klanten terecht voor diverse artikelen (Buurtassortiment en andere grote batterijen) bij de losse verkoop?

Als er genoeg op voorraad is voor de losse verkoop en niet direct de eerste dag erdoorheen wordt gejaagd, is het een ritje naar Almere misschien wel waard. :D

Dit is gewoon een winkel met genoeg voorraad. Natuurlijk heb je met vooraf bestellen wel meer zekerheid dat je krijgt wat je wilt. Als je langs komt kan het natuurlijk zijn dat er iets niet meer op voorraad is. Maar da's bij elke winkel toch?

Het is altijd een risico tijdens de losse verkoop dagen.
Het is altijd verstandig als u bij ons in de voorverkoop besteld, dan heb je gegarandeerd wat je hebt besteld, tenzij het bij een importeur niet meer voorradig is.
Wij van Rowy vuurwerk hebben genoeg ingekocht, zelf tot aan de laatste verkoopdag......

Is dit vooral een "voorbestel" winkel, welke veelal alleen genoeg heeft voor de personen welke voorbesteld hebben, of kunnen er ook genoeg klanten terecht voor diverse artikelen (Buurtassortiment en andere grote batterijen) bij de losse verkoop?

Als er genoeg op voorraad is voor de losse verkoop en niet direct de eerste dag erdoorheen wordt gejaagd, is het een ritje naar Almere misschien wel waard. :D

Als je zeker wilt zijn dat je het hebt dan moet je gewoon vooruit bestellen en de 28e gelijk bij opening voor de deur staan :cool:

Owja zijn jullie cakes al binnen? :holland:

Hallo,

Zelf ben ik woonachtig in de omgeving van Amsterdam en nu wil ik dit jaar voor een euro of 500/550 vuurwerk bestellen waarbij ik graag 2 * een grote cakebox wil van Rubro en daarnaast nog een stuk of 8 mooie grote losse cakes (circa 20-50 euro). Nu ben ik gek op de merken Rubro/Royal en Zena/Vuurwerktotaal.

Helaas ben ik in Noord-Holland nog geen dealer tegen gekomen die dit soort collecties heeft, daarom moet ik uitwijken naar Zuid-Holland of Flevoland. Nu zit ik in een dubio of naar Hoakan vuurwerk te gaan in Pijnacker of naar jullie winkel ( mooie collectie)

Kunnen jullie al iets vertellen over bepaalde acties? Gratis cakes bij 500+ euro bestelling?

Daarnaast een belangrijke vraag gaan jullie alle cakeboxen voeren van Rubro of alleen de 4 seasons die nu op de webshop staat?

Ik las ook wat over pakketten met 6 cakes voor rond de 70 euro. Dit kan ik natuurlijk ook kopen en dan zelf doorlonten. Benieuwd naar de filmpjes!

Groet,

Frank

Wij hebben dit jaar alle grote cakes van Royal, Rubro en Zena.
Aangezien je voor een aardig bedrag vuurwerk wilt gaan bestellen, kunnen wij ook nog eens wat leuks voor je doen.
Dit jaar hebben wij ook nog eens een leuke Gratis vuurwerk actie. Bij een bestelling van 350 euro of meer krijg je nog eens het Rowy 6x19sh Exotic pakket erbij+ nog eens het gratis vuurwerk uit de hoogste staffel, dit zijn bij ons 2 cakes, da's nog eens 250 euro extra vuurwerk :)
Onze webshop is nu nog niet online, maar gaat naar verwachting 1 dezer dagen online.

Groetjes Rob
Hallo,

Zelf ben ik woonachtig in de omgeving van Amsterdam en nu wil ik dit jaar voor een euro of 500/550 vuurwerk bestellen waarbij ik graag 2 * een grote cakebox wil van Rubro en daarnaast nog een stuk of 8 mooie grote losse cakes (circa 20-50 euro). Nu ben ik gek op de merken Rubro/Royal en Zena/Vuurwerktotaal.

Helaas ben ik in Noord-Holland nog geen dealer tegen gekomen die dit soort collecties heeft, daarom moet ik uitwijken naar Zuid-Holland of Flevoland. Nu zit ik in een dubio of naar Hoakan vuurwerk te gaan in Pijnacker of naar jullie winkel ( mooie collectie)

Kunnen jullie al iets vertellen over bepaalde acties? Gratis cakes bij 500+ euro bestelling?

Daarnaast een belangrijke vraag gaan jullie alle cakeboxen voeren van Rubro of alleen de 4 seasons die nu op de webshop staat?

Ik las ook wat over pakketten met 6 cakes voor rond de 70 euro. Dit kan ik natuurlijk ook kopen en dan zelf doorlonten. Benieuwd naar de filmpjes!

Groet,

Frank

Wat een geweldige webshop heeft deze winkel!

Alle nieuwe producten van Royal, Zena, Vuurwerktotaal en Rubro!

Ik ben heel erg benieuwd wanneer de definitieve webshop online is met prijzen etc.

Ziet er goed uit de site. Er staat alleen bij aftel stuk, nog tot 1 januari 2012 en dat moet 2013 zijn :)

Geweldige webshop! De gratis producten is dat ook eigen collectie? Hetzelfde als met de 6 gratis cakes vanaf 350 euro. Ik kan hier namelijk geen verdere informatie over vinden op het internet.

ik zit een beetje me lijstje te maken enzo en nou zag ik bij winkelwagen onderaan me lijstje staan kortingscode, ik neem aan dat je dat korting krijgt met een code (best logisch:p) maar hoe krijg je zo'n code?

groetjes

Back
Bovenaan