FireDragon
VWC lid
En de schietlijst, welke natuurlijk veel interessanter is dan die advertentie 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel voorraad hebben jullie?
Ik wil namelijk best naar Almere komen, maar dan moet ik wel eerst weten of ik wel kan.![]()
Hey Rob,
Tot 9 december heIk ben er ook mag ik je weer pesten bij de opbouw of jij mij ? haha
Greetz,
Gerwin
Euhm. De demo is VRIJdag. Als je er donderdag staat, ben ik bang dat je geen vuurwerk te zien krijgt![]()
Ben net bij Rowy vuurwerk geweest. De showroom is nog niet helemaal ingericht maar hij was wel al aanwezig. We hebben een gezellig praatje gemaakt en ik mocht zelfs de vuurwerkbunker zien. Rob lijkt me een hele aardige man die zelf net zo,n vuurwerkfreak is als ik (en vele anderen op dit forum zijn) ben. Uiterlijk aanstaande donderdag is de showroom helemaal ingericht.
Rob, bedankt voor de rondleiding en het gezellige gesprek. Tot vrijdag bij de demo. (Ik heb al het een en ander gehoort over de Demo en er staat ons een leuke verassing te wachten waar ik helaas niks over mag zeggen maar ik kan iedereen aanraden om hier te gaan kijken, zeker weten dat je achteraf spijt krijgt als je niet komt).
Ik hoop alleen dat het weer mee zit
zoals het er nu uit gaat zien.......![]()