Rowy Fireworks Almere

Ten eerste: complimenten op de freak actie, vele mooie producten voor een mooie prijs.

Vraagje, wat betreft de evolution boxen die jullie verkopen. Is dat batch 2015?

En is alles uit voorraad leverbaar en dus levering gegarandeerd? (Helaas in het verleden eens bij jullie een paar producten besteld die niet leverbaar waren)

Gr Emiel

Hallo Vuurwerkfreaks,

Voor onze tweede vestiging in Diemen, zijn wij op zoek naar een ( kassa ) medewerker Min. 18 jaar voor de laatste 3 verkoop dagen voor het nieuwe vuurwerk seizoen. Uiteraard moet je hier zin in hebben, want het is heel hard werken.

Wat wij van je verwachten zijn:

1. Product kennis
2. Teamspirit
3. Inzet
4. Bereid zijn om lange werkdagen te maken
5. In bezit van eigen vervoer

Voel jij je hiervoor geroepen, stuur dan een mailtje met jou motivatie naar : [email protected]

Hallo Vuurwerkfreaks,

Voor onze tweede vestiging in Diemen, zijn wij op zoek naar een ( kassa ) medewerker Min. 18 jaar voor de laatste 3 verkoop dagen voor het nieuwe vuurwerk seizoen. Uiteraard moet je hier zin in hebben, want het is heel hard werken.

Wat wij van je verwachten zijn:

1. Product kennis
2. Teamspirit
3. Inzet
4. Bereid zijn om lange werkdagen te maken
5. In bezit van eigen vervoer

Voel jij je hiervoor geroepen, stuur dan een mailtje met jou motivatie naar : [email protected]

Cool, die vestiging zal dan vast op het Verrijn Stuart bedrijventerrein liggen.
Misschien wel in de loods van (inmiddels voormalig??) vuurwerkdealer "Diemen Vuurwerk". Als je hun loods hebt overgenomen zal je wel een goede deal hebben gemaakt. De wettelijk verplichte voorzieningen zijn immers allemaal reeds aanwezig (anders hadden ze afgelopen 2 jaar (?)) geen opslag + verkoop mogen houden. :D

Of je moet zelf een loods op dat bedrijventerrein hebben gekocht/gehuurd en voorzien van al het nodige. Dit bedrijventerrein heb ik begin dit jaar nog aangekaart in een andere post; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...let-Gelderland&p=781371&viewfull=1#post781371

Een andere locatie is de locatie die dealer "Diemen Vuurwerk" liet vallen voor de loods aan het Verrijn Stuart bedrijventerrein; De kleine opslag + winkel in de Burgermeester De Kievietstraat te Diemen. Volgens mij was dat pand a. te klein voor opslag + verkoop en b. inmiddels niet meer geschikt voor opslag + verkoop omdat er een ander bedrijf (restaurant o.i.d.) in zit. Mijn vermoeden gaat dus uit naar locatie 1 ((voormalig?) loods "Diemen Vuurwerk") of 2 (andere loods aan hetzelfde bedrijventerrein).

Hoe dan ook, ik ben benieuwd. :thumbsup:

Op de site staat een behoorlijke hoeveelheid Evolution producten. Zijn deze artikelen al door jullie ingekocht en dus aanwezig in de bunker?
Ik ben erg geïnteresseerd in de Spectacle Show 100, Spectacle Show 120 en Fairytail Assortiment. Iedereen weet hoe fenomenaal de 2015 batch is. Als ik een of meerdere van bovenstaande producten bestel kan mij dan gegarandeerd worden dat ik in december daadwerkelijk de 2015 batch krijg uitgeleverd? Het gaat om een hoop geld en ik wil wel zekerheid zodat mijn jaarwisseling niet in het water valt.
Ik hoor graag van u.

Hallo Freaks,

De webshop is nu weer online met de nieuwe collectie. er kan nu weer besteld worden,
echter lopen bepaalde artikelen nu ERG hard, en kunnen wij niks meer van bij bestellen bij Evolution.
wij hebben wel aantallen, maar op=op.

De Evo X-Static collectie is niet te zien op de website. Overigens wel gewoon te vinden via de zoekfunctie.

Back
Bovenaan