Rotterdam 13-12-08 (demo)

Ik ben er ook... als alles meezit.

Had je even eerder moeten zeggen had je wel even willen meeten.

Wat een geweldige dag en demo vandaag zeg, ik heb een bestelling van 130 euro aan maxx-line en profi vuurwerk gedaan voor de demo en ik heb er geen spijt van!

Er komt zeker nog wat bij denk ik.

Ik hoop vanavond nog de foto's met jullie te kunnen delen

De demo was gewelldig en monsterking en ik hebben vandaag een top dag gehad. Ik zie je zaterdag weer monsterking.

later nick

De demo was gewelldig en monsterking en ik hebben vandaag een top dag gehad. Ik zie je zaterdag weer monsterking.

later nick

Hey Nick!
Ja was een top dag man, gezellig heel de dag, lekker gewerkt, dus lekker hele dag met onze hobby bezig.

@ Pyrorboy, Pigi zou komen dus hij zal wel met films komen.

Hier zijn de foto's:

opbouw.jpg

Opbouw

sdc16309.jpg

sdc16316.jpg

sdc16317.jpg

sdc16322.jpg

sdc16338.jpg

Screemer 1000 (Pro-Line)

sdc16342.jpg

Salvo Cabs, vind hem gaaf, rechts zie je de effecten van de Thunder salvo en links de effecten van de Yellow Caps!

sdc16366.jpg

Super Magnolia (Maxx-Line)

sdc16377.jpg

sdc16381.jpg

Blue Blitz (Profi Vuurwerk)

sdc16382.jpg

Terminator (Profi-Vuurwerk, omlabeling Panter)

sdc16383.jpg

Terminator (Profi-Vuurwerk, omlabeling Panter)

sdc16386.jpg

Sky Symphony (Profi-Vuurwerk)

sdc16389.jpg

sdc16390.jpg

sdc16395.jpg

General (Profi-Vuurwerk, omlabeling Super 500)

sdc16414.jpg

sdc16419.jpg

Finale 4x Canonball (Profi Vuurwerk, omlabeling No mercy)

Ga naar dit fotoalbum voor de resterende foto's: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=262&userid=

Laatst bewerkt:
Was precies op tijd klaar, gelijk eenmaat gebeld dat ik het haalde. Mooie show maar wtf wat koud! Stond een soms harde schrale gure wind. We wilden al voortijdig aftaaien (20:45) maar hielden vol. Uiteindelijk duurde het tot 21:00, ikheb vooral bij Pro Line veel foutje/gevaarlijke projectielen gezien. Sommige ontploften zelfs op de grond. 90% daarvan was Pro Line. Verder wel veel mooie heldere kleuren. Mare heel koud!

Volgende keer een meeting met monsterking! En mooie foto's trouwens!

Laatst bewerkt:
Wij stonden bij de kantine, lekker beschut.....biertje erbij....kon niet beter.:)
Grtz
Mek + Thunderlizzard

Het was zeker erg koud, er was ook weer iemand die vuurwerk op het veld moest gooien. Heb mij verder wel vermaakt hoor, heb nu een betere visie op pro-line dan voorheen en ook de producten van de overige lijnen sprak wel aan, alleen Skyline viel op vergeleken met de rest. Meer originele effecten, maar minder geweld.

twas inderdaad een zeer koude, maar wel goede demo. vantevoren zou het 30 minuten duren, maar we konden zeker 45 minuten tot een uur genieten. een aantal goede producten gezien waarbij ik positief werd verrast (weet niet uit mijn hoofd welke het waren, komt zo wel weer terug:P) ik heb bijna alles gefilmt( niet alles, want een aantal proline producten had ik al op film staan), ik zal in de loop van de dag de filmpjes online zetten.

Zeer leuke (maar inderdaad erg koude) demo.

Ik ben zeer onder de indruk van Maxx-Line en Profi. Veel was mij onbekend daarvan. Maar hier komt sowiezo wat van in mijn collectie.

Van de Sky Line collectie vond ik de Sky Symphony geweldig :D.

:bye::bye:

Het was zeker erg koud, er was ook weer iemand die vuurwerk op het veld moest gooien. Heb mij verder wel vermaakt hoor, heb nu een betere visie op pro-line dan voorheen en ook de producten van de overige lijnen sprak wel aan, alleen Skyline viel op vergeleken met de rest. Meer originele effecten, maar minder geweld.

Pro-Line vond ik wat tegenvallen er waren maar 3 cake's waarvan ik dacht die zou ik wel willen. Sky-Line die had wat gave cake's, dat is precies wat ik verwachtte van ze.

En Katan die kwam ver boven mijn verwachting uit!

Ben was weer even je lachen gezien te hebben man, misschien tot zaterdag :p
En Hans, zie je wel weer een keer, was weer even gezellig met je gepraat te hebben.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan