Rotterdam 04-09-2010

Ff serieus ik kan het niet laten om te reageren Stefan. Wat een ontzettend geweldige foto's!
Echt juweeltjes!

Mijn verslagje met foto's en film komt z.s.m.

En weer krijgt mijn mening veel kritiek en tegengas, ik geef gewoon een mening over de show.... Dat deze het voor mij niet waargemaakt heeft wil toch niet zeggen dat mensen iedere zin van mijn bericht af kunnen kraken.
Door een smiley achter de laatste zin te zetten bedoel ik dat het grappig bedoeld is.
Laten we het gezellig houden en vooral geen ruzie maken!

Vinnie heeft gelijk, als de show op die van vorg jaar leek, kon je net zo goed filmpjes terugkijken, denk ik.
Kijk eventjes men filmpje even terug, en dan besef je pas, dat het heel goed gedaan is met muziek enal, en ja, er waren minder salutes dan vorg jaar, maar toch, was het toch een zeer mooie show, zoals gezegd ben ik er volgend jaar weer! :D

Mooie foto's hierboven

Laatst bewerkt:
Iemand een idee welk merk er werd afgeschoten? Vond de gekleurde peony's niet echt mooi rond. Maar de palm to crossette waren prachtig en de burst van de meeste shells waren echt hard!

Was voor mij echt het diepte punt van de avond.

Idd helemaal met sisser eens,

Jah oke natuurlijk vind zo cake wel mooi. Maar als we vaker zo meeting daar willen hebben, lijkt het mij niet echt verstanding omdat soort dingen de lucht in te knallen, laten we het gewoon bij de fontijnen, sterretjes en dat soort dingen houden, anders staat er bij de volgende meeting standaard politie mee tekijken, en hebben we daar zin in ? , Ik denk dat met dat kleine spul dat politie nog wel de andere kant op wilt kijken, maar wanneer er cake`s en pijlen de lucht in gaan, dan zal de meetings denk ik gaan ophouden. En dat wilt niemand toch ?

heb gister een leuke show gezien :) ook de LVC meeting was erg gezellig :) wat begon met wat sterretjes en trektouwtjes werden al snel romeinse kaarsen, crackling lont, fonteinen en meer leuk spul :) na wat heen en weer gepraat werd het dan toch ff tijd om het statief en camera neer te zetten, hadden we dat in ieder geval al gehad. het wachten kon beginnen. peukie hier, biertje daar en een beetje slap ouwehoeren en toen kwam het grote bericht. het ponton was onderweg :applause: toen het ponton voorbij kwam werd er nog een heksenkringetje afgestoken en daarna was het zover het genieten kon beginnen :handsup:

33yntkx.jpg

wmdz6o.jpg

2sagxac.jpg

2gv3pfq.jpg

5oa5hv.jpg

16gcqgw.jpg

bk66p.jpg

2mhgb39.jpg

zx9s3p.jpg

JA logisch, je gaat ook niet 2 jaar achter elkaar de zelfde show schieten he.

Er is wel degelijk tot 4 inch geschoten dit jaar, dat is dus goed nieuws voor de komende jaren qua kalibers en mogelijkheden. Minpuntje dan ten slotten: door het grotere kaliber was de show minder intens en duurde de show korter dan de voorgaande jaren.

Ga dit vuurwerk aub niet met scheveningen vergelijken.
de balans was in mijn ogen goed hoor.
bij rustigemuziek was er weinig vuurwerk te zien (dus vandaar de tijdsduur van de bengalen/fontijnen). Mocht je niet aan de kant van de Cruise Terminal gestaan hebben , dan heb je de verkeerde kant gekozen.

Blijkbaar heb ik door de term Scheveningen te laten vallen iets verkeerds gezegd.

Het zijn inderdaad twee totaal verschillende shows. Daar heb je volledig gelijk in.
Door Scheveningen te noemen, benadruk ik juist het verschil tussen beide shows. Hopelijk is mijn eerdere post nu wat verduidelijkt.

@ Vinnie, had niet gedacht dat de salutes uit een cake kwamen, daarin tegen zijn ze wel erg hard voor een cake.

vond het een erg mooie show en mijn complimenten naar de mensen van de organisatie:thumbsup: ( jullie hebben mijn vriendin ervan overtuigt om ook een vuurwerkfreak te worden hahaha )

Film (kwaliteit wordt beter, hij staat net online):
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb gisteren een leuke show gezien, maar vond het vergeleken met andere jaren net iets minder. Wat ik vooral miste was een echte salute finale. Desalniettemin deed de show het erg goed bij het publiek (ik heb de nodige oe's en ah's gehoord en zelf tussentijds klappen), wat voor de organisatie het belangrijkste is.

Toch onbegrijpelijk dat je dan een knalpijl en een cake gaat afsteken. Iedereen had plezier met sterretjes en ander klein vuurwerk. Toch moeten er mensen zijn die groter/zwaarder afsteken. Erg jammer.

Moet wel zeggen dat ik het 1 van de leukste meetings waar ik ben geweest tot nu toe vond!

Groetjes Dim

Hier een filmpje van de heksenkring. Camera stond op manual en niet schergesteld dus de kwaliteit is niet helemaal goed.

Ik denk dat je in het verkeerde topic reageert nu :p

@ stefan, mooie film maar zónde dat je zo ver weg stond.

Back
Bovenaan