Rotterdam 04-09-2010

Bij deze wil ik iederen heel veel plezier en een leuke avond toewensen en maak maar mooie foto's en filmpjes voor de thuis blijvers :wink:

De show werd dit jaar enigszins op muziek geschoten.
Het was in mijn ogen een ander soort show dan de voorgaande jaren.

De show was wel leuk, de opbouw sloot aan bij de muziek.

Er is wel degelijk tot 4 inch geschoten dit jaar, dat is dus goed nieuws voor de komende jaren qua kalibers en mogelijkheden. Minpuntje dan ten slotten: door het grotere kaliber was de show minder intens en duurde de show korter dan de voorgaande jaren.

Als er een balans tussen kaliber en duur van de show te vinden is, dan staat er iets moois te wachten. Wordt die balans niet gevonden, dan liggen shows met groter kaliber en maximaal 12 minuten a la Scheveningen shows op de loer.

Kom net terug, en was even vergeten hoe mooi vuurwerk eruit zag haha.

Vond het zeker de moeite waard, was een leuke show maar duurde inderdaad niet echt lang. Ik merkte eigenlijk ook een beetje vaag dat het op muziek werd geschoten, maar dat was niet echt goed te horen. De salutes vielen mij eigenlijk beetje tegen, de 3 en 4'' shells hadden een harde burst dan de salutes.

De finale was trouwens echt top, ook al had ie wel heftiger gemogen en meer salutes. Of ze hadden het aantal salutes allemaal tegelijk moeten schieten. De laatste brocade shells waren echt gaaf!

Volgend jaar weer aanwezig!

Ik ben net terug van de show in Rotterdam. Een uur van tevoren was ik er al om naar het vuurwerk van de meeting te kijken. Zelf had ik ook een paar morning glory`s meegenomen en deze afgestoken. Toen ze een heksenkring afstaken heb ik lekker staan kruitsnuiven.

De show was niet erg spectaculair, deels vanwege de grote afstand, maar er zat ook weinig tempo in. Toen volgde er een zeer irritante onderbreking, maar het vuurwerk hervatte gelukkig. Ik zag wat mooie willow- en farfalle bommen, en naar de finale toe leuke knallen. Toen ik verwachte dat er na het goud een lange salutefinale kwam, bleek het na een salvootje al klaar te zijn.
Waarschijnlijk waren mijn verwachtingen te hoog.

Dit deel is verwijderd omdat ik dacht dat het vuurwerk na afloop de bedoeling was.

Laatst bewerkt:
Ben net terug :) vond het een geweldige show, ondanks dat hij wat korter duurde dan voorgaande keren. Veel mooie effecten, en die gouden willow achtige dingen waren ook verassend :D

khad alleen stiekem wel weer gehoopt op een salute finale, maar die was er nu niet :sad::p

:bye:

Ik vond het minder dan vorg jaar, stond op het erasmus brug, beetje schuin van het vuurwerk af, maar het was gewoon anders, jammer! Ik miste de goede salutes, show die wat langer duurde, en wat minder tails had, ik vond het voorgaande jaren wel wat beter!

Toch heb ik ervan genoten! en zeker dat ik er volgend jaar weer bij ben, en de lange pauze tussenin, dat die flashing ding aan de boot aan gingen, kunnen ze beter weg laten, lange pauze, en sommige dachten dat het over was:P

De show werd dit jaar enigszins op muziek geschoten.
Het was in mijn ogen een ander soort show dan de voorgaande jaren.

JA logisch, je gaat ook niet 2 jaar achter elkaar de zelfde show schieten he.

Er is wel degelijk tot 4 inch geschoten dit jaar, dat is dus goed nieuws voor de komende jaren qua kalibers en mogelijkheden. Minpuntje dan ten slotten: door het grotere kaliber was de show minder intens en duurde de show korter dan de voorgaande jaren.

duur van de show was meer dan 16 minuten.

Als er een balans tussen kaliber en duur van de show te vinden is, dan staat er iets moois te wachten. Wordt die balans niet gevonden, dan liggen shows met groter kaliber en maximaal 12 minuten a la Scheveningen shows op de loer.

Ga dit vuurwerk aub niet met scheveningen vergelijken.
de balans was in mijn ogen goed hoor.
bij rustigemuziek was er weinig vuurwerk te zien (dus vandaar de tijdsduur van de bengalen/fontijnen). Mocht je niet aan de kant van de Cruise Terminal gestaan hebben , dan heb je de verkeerde kant gekozen.

De show was niet erg spectaculair, deels vanwege de grote afstand,

afstand van Katendrecht tot aan het vuurwerk is 700 meter.

Toen ik verwachte dat er na het goud een lange salutefinale kwam, bleek het na een salvootje al klaar te zijn.
Waarschijnlijk waren mijn verwachtingen te hoog.

salvootje ?? kweet niet welke kant jij opgekeken heb,
maar ik heb recht voor het vuurwerk gestaan bij de cruise terminal , maar ik heb geen salvootje gezien hoor. ik denk dat je verwachtingen zeker te hoog waren.

Even later werd er een cake en een knalpijltje afgestoken, wat voor mij nog wel het `hoogtepunt` van de show was:rolleyes:.
een cake en een knalpijltje jouw hoogte punt. tja laat ik er maar niks over zeggen.

GroteFoto-LVQQKBIW.jpg

GroteFoto-WSQDH8D3.jpg

Laatst bewerkt:
Mensen, wat een gezeik weer is.
Is het dan ook nooit goed?

Ik vind dat hier een topshow neergezet is, prachtige gevulde luchten.
Zeker de finale was echt sterk. Heel goed opgebouwd en aan het einde een paar snoeiharde salutes. Geluid is tussen die gebouwen natuurlijk ook geweldig.

'k miste wel de échte salutefinale, maar er kwam wel iets moois voor terug.

:bye:

Ik heb een heel mooie show gezien met echte kwaliteits bommen. Het is een beetje simpel om een show die geen finale met een paar honderd salutes heeft zwak te noemen.
Ik heb ook genoten van de meeting waar weer veel mensen op af waren gekomen en die heel gezellig was.

Ik weet het niet maar tijdens de Vurige Maandagen in Oostende ben ik met Dewico 2de geworden en daar hadden we in de finale maar 3 salutes.

Ook ik heb erg genoten van de show :D . Mooie grote effecten die er tussen zaten :D
Tevens ook erg gezellig bij de meeting, ik had nooit verwacht dat de opkomt zo groot zou zijn :D supper dus,
In het begin gingen er alleen wat sterretje`s hier en daar af, maar toen iedereen de smaak tepakken had, ging het lekker door :D
Mooie fontijnen, en nog een mat gezien, ook een aantal stukkie magic whip :) Hekenskringtje, en toen de show was afgelopen ging er nog een mooie cake de lucht in, en een vuurpijltje.... :D

Hierbij wat foto`s van de show.

1.gif

.
2.gif

.
3.gif

.
4.gif

.
5.gif

.
6.gif

.
7.gif

Gr stefan, filmpje komt vanavond online :)

Net toen ik wegliep hoorde ik een paar flinke knallen, volgens mij de Traca van Zena. Even later werd er een cake en een knalpijltje afgestoken, wat voor mij nog wel het `hoogtepunt` van de show was:rolleyes:.

Was voor mij echt het diepte punt van de avond.

mooie foto's van een mooie stad, mooie brug en natuurlijk schitterend vuurwerk Stefan :thumbup:

Laat ik hier maar een klein gedeelte beantworden :p
Thanks voor het compliment, ook al moet ik zelf zeggen dat ik ze niet zo supper vind.:) , Het lukte me maar gister niet om ze er mooi op te krijgen.

Back
Bovenaan