Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De show werd dit jaar enigszins op muziek geschoten.
Het was in mijn ogen een ander soort show dan de voorgaande jaren.
duur van de show was meer dan 16 minuten.
Als er een balans tussen kaliber en duur van de show te vinden is, dan staat er iets moois te wachten. Wordt die balans niet gevonden, dan liggen shows met groter kaliber en maximaal 12 minuten a la Scheveningen shows op de loer.
De salutes vielen mij eigenlijk beetje tegen, de 3 en 4'' shells hadden een harde burst dan de salutes.
De show was niet erg spectaculair, deels vanwege de grote afstand,
Toen ik verwachte dat er na het goud een lange salutefinale kwam, bleek het na een salvootje al klaar te zijn.
Waarschijnlijk waren mijn verwachtingen te hoog.
een cake en een knalpijltje jouw hoogte punt. tja laat ik er maar niks over zeggen.Even later werd er een cake en een knalpijltje afgestoken, wat voor mij nog wel het `hoogtepunt` van de show was.
Net toen ik wegliep hoorde ik een paar flinke knallen, volgens mij de Traca van Zena. Even later werd er een cake en een knalpijltje afgestoken, wat voor mij nog wel het `hoogtepunt` van de show was.
mooie foto's van een mooie stad, mooie brug en natuurlijk schitterend vuurwerk Stefan![]()