Rotterdam 04-09-2010

Op www.vuurwerkbelgie.com (forum) word ondertussen gesproken over een LVC- meeting.

Het is haast 4 september en dan weten de meeste freaks wel dat de Havendagen show en meeting weer plaatsvinden in Rotterdam.

Vorige jaren hebben we hier echt heel gezellige meetings gehad en daverende shows, ik verwacht niet anders dan dat dat nu weer gaat gebeuren.

Je bent een rund als je jezelf deze meeting niet gunt. Komt dus heerlijk meeten en zie een prima show. Aanvang van de show zal ong. 22.30u zijn.

Filmpje van vorigjaar.

http://www.youtube.com/watch?v=2-5MIrRE1LI

Locatie.

Buizenpark op het graveld aldaar.

5 min. lopen van Metro station Rijnhaven.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/25/1251191944-890.jpg[/img][/url]

Dit wordt weer een toffe LVC-meeting met de kans om veel andere leden te ontmoeten en een goeie vuurwerkshow te zien en ook klein spul te stoken.

PS: Er zal voor een extra verrassing worden gezorgd. ( zeg nog niet wat.)

leden van de LVC club warmen de mensen al een beetje op door klein vuurwerk aftesteken voordat de show begint op het water, dit is een jaarlijks terug kerende traditie, af gelopen jaar heb ik dit stoken van de LVC club gefilmt vanaf het ponton toen we aan kwamen varen.

leden van de LVC club warmen de mensen al een beetje op door klein vuurwerk aftesteken voordat de show begint op het water, dit is een jaarlijks terug kerende traditie, af gelopen jaar heb ik dit stoken van de LVC club gefilmt vanaf het ponton toen we aan kwamen varen.

Leuk:), staat dat filmpje ook ergens op het net?

aaaajj jammer , nepfreak Donald en nepfreak kunnen er helaas niet bij zijn.
wij staan ergens op een ponton te knutselen.

Tjah dat is natuurlijk wel erg vervelend :p
Veel sucses dr mee, en hopelijk knutselen jullie iets moois in elkaar :D
Ik hoop er zaterdag ook bij te kunnen zijn. :)

Gr stefan

hier mijn beloofde film van het stukkie stoken door de LVC club op katendrecht.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hier nog een stukkie film van het vuurwerk van de wereldhavendagen ,gefilmt vanaf ponton.
(de laatste 4,5 minuut)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en hier de gehele film van 2009

Hey Vinnie bedankt voor het LVC filmpje, ziet er prima uit. We zullen proberen als je deze keer langs stoomt iets meer af te stoken.

Leuke films inderdaad.

Net toen ik terugkeerde van men werk (c1000 rijnhaven, zullen jullie wel zien langkomen als je naar de meeting gaat:p) ben ik even richtig het erasmus brug gaan fietsen, zag er allemaal leuk uit, goed sfeertje, best wel druk!
Lang bleef ik er niet, omdat ik niet echt ver ging.

Heb echt zin in morgen! lekker op het erasmus brug staan:D

Het is nu rond,
ik ben er ook bij :D

Ik doe waarschijnlijk m'n OF petje op, even kijken of het lukt/kan.
Ik zal of ik bij de meeting kan zijn, altijd gezellig :D

De show begint hoelaat, en de meeting hoelaat?

Het is nu rond,
ik ben er ook bij :D

Ik doe waarschijnlijk m'n OF petje op, even kijken of het lukt/kan.
Ik zal of ik bij de meeting kan zijn, altijd gezellig :D

De show begint hoelaat, en de meeting hoelaat?

De meeting begint om 19:00. Maar als je wat later komt is dat natuurlijk geen probleem. :wink:

Vraagje, thunderboy op VWB zei, dit jaar word er 4inch geschoten, dus mag je volgensmij niet op het erasmusbrug staan, klopt dit? iemand antwoord?

Back
Bovenaan