Rotterdam 04-09-2010

moontan

VWC lid
Waar: Rotterdam
Provincie: Zuid-Holland
Wie: vorig jaar Xena vuurwerk
Wat : Professioneel vuurwerk, max 3 inch
Waar: Op de Maas vanaf een ponton op de hoogte van de Erasmusbrug
Wanneer: zaterdag 4 september 2010
Tijdstip: Ca. 22:00 uur

Vuurwerkshow ter gelegenheid van de wereldhavendagen Rotterdam

http://www.wereldhavendagen.nl/

Vorig jaar was voor mij de eerste keer daarzo, dit jaar zeker weer :-) was echt een mooie show + dikke finale
ps neem dit jaar wel handschoenen meej :p, koud dat het vorig jaar was !

Nou...... vond het toch vrij frissies boven op de erasmusbrug. + dat we daar meer dan een uur hebben gewacht. Dus iets warmer mag dit jaar wel

Bezoek al 2 jaar die show, word elk jaar mooier en mooier:D Dit jaar sta ik ook op de Erasmus brug ! :p

een meeting kunnen we zelf toch regelen met de gene die er heen gaan ?

Voorgaande jaren had de LVC daar al een meeting.
Ik was vorig jaar bij die meeting en vond het zeker geslaagt dus waarom zouden we er dan nog 1 houden? :p (Het is wel verstandig om lid te worden van de LVC)

vanaf waar film je het best,ben ook van plan te komen als het een beetje meezit

Ik ga dit jaar op het erasmusbrug staan, het beste sta je op het erasmusbrug of ernaast, maar daar is het wel meestal erg druk:bye:

Word mijn 3e keer dit jaar, elk jaar word het beter en beter, ben benieuwd! :D

Ik sta altijd bij katendrecht buizenpark, wat langere afstand maar prima om foto's and film's goed in beeld te krijgen. Het is no te ver om te bepalen of ik ga maar denk dat ik wel een kijkie neem is toch dichtbij hehe.

Vraagje, er werd gezegd net dat je niet op het Erasmusbrug mag staan? klopt dat?
Als ik Stefan hoor, klopt dat niet?
Iemand meer duidelijkheid?

Voorgaande jaren kon je gewoon op de brug staan. Denk niet dat ze die hele brug plat leggen voor een aantal uur, dat zou het verkeer dwars zitten. Bedenk even dat hét dé verbinding van noord-zuid is. Als je al op de brug wilt staan, moet je wel vroeg zijn. Ik sta meestal op de kade recht voor de show, ik verwacht dan ook geen problemen met de brug.

Maar met koning Abou aan het roer weet je nooit. Ga uit van het positieve denk ik maar.

Voorgaande jaren kon je gewoon op de brug staan. Denk niet dat ze die hele brug plat leggen voor een aantal uur, dat zou het verkeer dwars zitten. Bedenk even dat hét dé verbinding van noord-zuid is. Als je al op de brug wilt staan, moet je wel vroeg zijn. Ik sta meestal op de kade recht voor de show, ik verwacht dan ook geen problemen met de brug.

Maar met koning Abou aan het roer weet je nooit. Ga uit van het positieve denk ik maar.

Klopt niet helemaal wat je zegt want we hebben ook nog gewoon de Maastunnel. En met Oud en Nieuw gaat ook gewoon de hele brug dicht.

Klopt niet helemaal wat je zegt want we hebben ook nog gewoon de Maastunnel. En met Oud en Nieuw gaat ook gewoon de hele brug dicht.

Met oud en nieuw werd er ook vuurwerk vanaf de brug geschoten. Tijdens de openhavendagen was dat de afgelopen jaren niet het geval. Zoals jupilerfreak al aangaf kon je de voorgaande jaren gewoon naar het vuurwerk kijken vanaf de brug.

Vraagje, er werd gezegd net dat je niet op het Erasmusbrug mag staan? klopt dat?
Als ik Stefan hoor, klopt dat niet?
Iemand meer duidelijkheid?

Ik stond er toch echt vorig jaar. Hoe het dit jaar is weet ik natuurlijk niet.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Beetje matig filmpje maar toch :p

Back
Bovenaan