Rookbommen

Ik vind de legale rookbommen echt slecht. ik vind het niet echt waard om ze te kopen. Ik heb zelf ook weleens iets gemaakt maar ik ga hier niet uitleggen wat en hoe dat allemaal moet. dit forum is geen handleiding voor doe het zelfers. Dus post niet meer berichten van:
Kas-Suiker rookbom is veel beter en Sterretjes in PVC pijp is veel goedkoper.
laten we het gewoon houden op de legale rookbommetjes. En iedereen die wat anders wil moet maar op een andere site kijken hoe je dat allemaal maakt. ( kuch youtube kuch ):)

ik koop er geen, bij ons kun je steretjes en pvc buisjes kopen, stertjes 10 cent per 10 en 1meter pvc kost 1 euro of iets meer,
dus dat vind ik wel goed aleen een probleem bijna elk jaar komt er tog weer een brandweer of politie naar toe en het is giftig

Dit is echt heel erg ongezond. De pvc verbrand, en hier komen ******verwekkende gassen bij vrij.

Maarja wie ben ik..

Je reageert in een tamelijk oud topic, vuurwerkgekkie. Daarnaast is het ook ietwat offtopic.
Ja, je kan KAS in een tuincentrum kopen. Maar met zuiver KAS kan je geen rookbom maken. Verder ga ik niet op de details in; die Google je maar :)

Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling om te omschrijven hoe je iets zelf maakt! (Zie ook link in post boven mij, alsook de disclaimer waar je mee akkoord bent gegaan)
Ookal gaat 't om huis, tuin en keuken spullen...

Mensen die willen weten hoe je iets zelf moet maken, kunnen HIER terecht :bye:

Volgens mij is het verstandiger om ons te beperken tot legale rookpotten/fakkels/bommen/ballen, wat je maar wilt :P

ik zoek ook rookbommen voor oud en nieuw maar geen zin om naar belgie te gaan, maar waar koop je die en wat kan je kopen,,, noodsignaalrook,paintball rookbommen, feestwinkel rookbommen. Wat is het best en wara is het te koop, omgeving amsterdam

ik zoek ook rookbommen voor oud en nieuw maar geen zin om naar belgie te gaan, maar waar koop je die en wat kan je kopen,,, noodsignaalrook,paintball rookbommen, feestwinkel rookbommen. Wat is het best en wara is het te koop, omgeving amsterdam

Nu ben ik voor Feyenoord en dat doet er verders ook helemaal niet toe hoor..

Maar ik weet dat er vlak bij de Arena een winkel zit die stadionfakkels verkoopt.
Ik niet precies waar deze winkel zit, maar dat zullen andere Amersterdamse (Ajax) freaks wel weten.

Ik ben er 1x binnen geweest en heb toen een paar stadionfakkels gekocht.
Maar dat is al lang geleden, dus de preciese lokatie weet ik ook niet meer.

Tip, kijk eens op Marktplaats.
En deze site verkoopt ze ook, maar ze zijn volgens mij niet van Pains wessex of Comet.
http://www.partyvuurwerk.nl/22-stadionfakkels

Nu ben ik voor Feyenoord en dat doet er verders ook helemaal niet toe hoor..

Maar ik weet dat er vlak bij de Arena een winkel zit die stadionfakkels verkoopt.
Ik niet precies waar deze winkel zit, maar dat zullen andere Amersterdamse (Ajax) freaks wel weten.

Ik ben er 1x binnen geweest en heb toen een paar stadionfakkels gekocht.
Maar dat is al lang geleden, dus de preciese lokatie weet ik ook niet meer.

Tip, kijk eens op Marktplaats.
En deze site verkoopt ze ook, maar ze zijn volgens mij niet van Pains wessex of Comet.
http://www.partyvuurwerk.nl/22-stadionfakkels

euhm tja die stadionfakkels daar kan ik makkelijk aankomen, gaat echt om die rookbommen, wil met oud een nieuw een showtje dermee doen;) mogen ook rookpotten zijn

Een vuurwerkartikel wat als primair effect "rook" veroorzaakt, is bij wet niet toegestaan. Dus naar rookbommen en rookpotten kun je in Nederland lang blijven zoeken; die vind je niet. Daarvoor moet je naar het buitenland, of naar iets buiten de pyrotechnische sector op zoek gaan (rookmachine voor in de disco bv).

thx, ik heb ze besteld op paintball xl, maar al 3 dagen geleden, heb nog niks gehoord van ze dus ik twijfel of je zo iets over de post kan sturen aangezien je noodsignalen(fakkels, oranje rook) niet mag versturen) nouja jullie horen van me als ik iets meer weet

Back
Bovenaan