Rookbommen

Via Duitse ebay: nog steeds aan de verkoop!!!
FSF Noodsignalen
Albert Kamphuis
Dr Coppesstraat 30-21
7523EN Enschede
Nederland
Bron:google

Aangifte
door H.A. - 17 mei 2011 om 10:04
Bestelling twv ruim 300E geplaatst. Vervolgens niet ontvangen, en geld ook nog niet terug. Advies: zoek een ander bedrijf. Ga hier niet mee in zee, het is oplichterij. Ze geven geen thuis na plaatsen van de bestelling.
Bron: google

Gr Wim

Mooi om te horen, was zoiezo allemaal al een beetje wazig dat hij het zo kon aanbieden, maarja, wist niet precies hoe het zat qua wetgeving. Vreemd dat zijn website nog steeds online is als hij is opgepakt. Denk dat de politie dat als eerste moet aanpakken.

Wat een gedoe lees ik weer. Die vent zit hoogstwaarschijnlijk nog gewoon in voorarrest. Grote kans dat hij nog niet eens de kans heeft gehad om zijn site offline te halen.

Beetje simpel om dan meteen te roepen dat het een oplichter is!
Waarschijnlijk had hij de spullen afgehandeld als ie niet opgepakt zou zijn geweest.

Je wilt rookbommen kopen, maar je kan/mag ze in Nederland niet kopen, omdat rookbommen verboden zijn.
Je kan het ook anders doen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als ik me niet vergis zijn dit gewoon de kleine rookbommetjes van 1,50 euro (of iets in die richting) die ze ook bij Harry Loots verkopen in Baarle?
Tenminste, zo zien ze er uit, en rook 'kwaliteit' geeft het ook.

Dank voor het melden!
Goed om te horen dat dat bedrijf is opgedoekt. Domme gespam hier op VWC van dat soort louche zaakjes...
FSF over en uit.

Wat een overdreven reactie zeg. Ben blij dat iemand de moeite neemt om deze dingen te verkopen. Dat jij misschien geen voetbal fan bent. Of niet van fakkels etc houd moet je helemaal zelf weten.

Maar om het dan gelijk te bestempelen als een of andere crimineel gaat in mijn ogen veel te ver :frusty: Sommige mensen hier he

Als ik me niet vergis zijn dit gewoon de kleine rookbommetjes van 1,50 euro (of iets in die richting) die ze ook bij Harry Loots verkopen in Baarle?

Ach al zou het zo zijn, ik vind het fijn dat ik ze heb.
Ik kan niet bij Baarle komen en ik vind er niks mis mee voor zo door het jaar heen, maar ieder zijn ding he ;)
Toch bedankt voor het melden ;)

Ik denk dat je deze bedoelt.

rookbom%20klein.jpg

Kosten 2 euro per stuk bij Loots, 6 voor 10 euro.

Dit staat er bij.

rookbom klein

rookbom klein €2 per stuk, 6 stuks voor €10

kleuren: rood, blauw, wit, groen

kleuren mogen gecombineerd worden voor de aanbieding 6 voor €10

Merk tristar.
Het zijn niet dezelfde als die van koopjegadget.nl

Ik wil er best gaan kopen eigenlijk.. maar zijn ze nou legaal of niet? ik dacht dat vuurwerk wat bestemt was voor rook ontwikkeling namelijk illegaal was..

http://www.modelraketten.nl/
Klik dan op Open Shop -> Diversen en dan een beetje naar beneden scrollen.
Rook patroon wit : 40sec 2,5m³ rook : €4,40 per 4
Rook patroon wit : 65sec 8,5m³ rook : €6,80 per 4
Rook patroon kleur* : 240sec 25m³ rook : €6,40 per 2
*Rood, Wit, Blauw, Geel en Oranje
Rook Tablet wit : 60-120sec 4,5m³ rook : €3,20 per 4

Kan dus ook zo :)
Ze verkopen ook visco, alleen al wel in kleine stukjes, dus heb je er niet zo veel aan.

Het is illegaal, omdat je vuurwerk maakt. Je gebruikt ook sterretjes voor doelen waar ze niet voor bedoelt zijn.
Het is net als met meal powder maken, je kunt zeggen; ik meng gewoon zwavel, ... en houtskool. Maar nee, zo werkt dat niet.

Laatst bewerkt:
Het maken van kasrookbommen en sterretjesbommen is illegaal.. en ook is het niet toegestaan dit hier op vuurwerkcrew.nl te bespreken.

Ik vond zijn berichten ook al veel reclame met zich mee dragen, ookal ontkende hij dat zelf...

Er staat in het krantenbericht; "officieel bedrijf" , dus zo'n soort bedrijf is niet illegaal of juist wel?(lijkt mij van wel, want denk dat je voor de verkoop van deze goederen ook een vergunning moet hebben)

Beetje ironisch niet waar?
Je vindt zijn berichten veel reclame met zich mee brengen, maar Wim, de man achter Rubro plaatst bij elk bericht 'Rubro Nederland' of plaatste.

Verder vind ik het jammer dat deze man opgepakt is, rookbommen zijn immers altijd leuke producten en vooral voor diegene die niet naar België kunnen, was dit een goede oplossing. Nu moet ook ik naar België voor stomme rook producten.

Ik ben opzoek naar rookpotten , voor een goed prijsje weet iemand een site waar te bestellen ??
geen ultrasshop , fakkels.com of Fsfnoodsignalen aub..
stuur pm please

Ik ben opzoek naar rookpotten , voor een goed prijsje weet iemand een site waar te bestellen ??
geen ultrasshop , fakkels.com of Fsfnoodsignalen aub..
stuur pm please

De sigarenboer.
Nee grapje.

Je kan kijken op www.koopjegadget.nl

Maar omdat je op zoek ben naar rookpotten, kan je beter naar Zena de Bunker gaan in Baarle Hertog.
Daar verkopen ze onder andere dit: http://vimeo.com/4117000
http://www.vuurwerkbelgie.com/assortiment.php?cat=25
Je kan ook naar de Onrginal vestiging gaan in Olen, daar heb je meer kans dat ze rookblikken op voorraad hebben.
Meer info op vuurwerkbelgie.com

Of Harry Loots in Baarle Hertog.
http://www.lootsvuurwerk.nl/

---

Maar aangezien je vraagt of men je een pm wilt sturen, voormoed ik iets anders....

Steek er 10 van
IMGP3540.JPG

op en roken dat het doet ha ha

geintje, nee is echt triest bij ons zijn uit de feest vuurwerkwinkel 2 jaar terug alle dingen met rook in beslag genomen. zelfs die witte pepermuntjes van weco.
Kwamen twee man sterk om die dingen op te halen.

gr wim

Laatst bewerkt:
vroeger verkochten ze ook bij de feestwinkel van die rooktbabletten in een roodpakje. deze waren niet gigantisch maar ik vond ze goed roken voor de prijs. vind het jammer dat ze ook zulke kleine rooktabletten "illegaal" maakten. maar op het internet waren ze nog gewoon te koop.

fsfnoodsignalen had prima rookpotten, vooral de " vulcan "
Jammer dat hij is opgepakt!

De enige sites die ik ken is ultrasshop.com en fakkels.com

Back
Bovenaan