Rookbommen

No problemo, als je nog eentje wil zien, zeg het dan...
want ik heb net nog eentje gefilmpt (gaat er precies zo'n kerel boren met een drilboor :angry:
Dus zeg het maar ;) :bye:

JeKo zei:
No problemo, als je nog eentje wil zien, zeg het dan...
want ik heb net nog eentje gefilmpt (gaat er precies zo'n kerel boren met een drilboor :angry:
Dus zeg het maar ;) :bye:

Blijf ze maar posten in dit topic, altijd leuk. :bye:

Vond het wel meevallen, maar de wind is wat te hard.

Dat vind ik altijd jammer, een rookartikel is echt wel tof, maar wanneer er toch wind staat is het niet leuk meer, dan is het te snel weggetrokken.
Er komt toch aardig wat rook vanaf, maar door de wind lijkt het heel weinig. Ik heb een keer gezien dat iemand een gewone rookbal in een telefooncel legde, maar dan kan je zien dat er enorm veel rook vanaf komt aangezien het blijft hangen.

Heel leuk dus, maar komt in de winter eigenlijk niet tot zijn recht. :wink:

Zolang je maar niets vernielt Jeko, dus niet op een brandbaar stukje leggen. :wink:

Bedankt Vuurwerkfreakz, ook leuk dat je het restje hebt gefilmd.
Zou je ook een foto van een rooktablet kunnen maken, want dat is het enige wat ik nog mis. :D

En wat zie ik hier:

rooktabletten.jpg

:bye:

coloures smoketubes komen als het goed is niet meer binnen bij Alpeco.
laatste die er waren, waren groen en geel 75 mm tubes

weco rookstaaf is er momenteel wel, maar was iets vaags mee, tot eind september stond er op FPM. zal wellicht dan naar de keuring moeten.

Ik heb een vraagje..
Als ik het kruid van een rooktablet fijn stamp/ maak en dan in een buisje doe en dan zou aansteken...
zou het dan iook nog gaan rooken?

Ik wil hier niemand mee op gekke ideën brengen en dit is ook niet bedoelt als zelfmaak of andere verboden dingen op dit forum!

:bye:

Jupilerfreak zei:
coloures smoketubes komen als het goed is niet meer binnen bij Alpeco.
laatste die er waren, waren groen en geel 75 mm tubes

weco rookstaaf is er momenteel wel, maar was iets vaags mee, tot eind september stond er op FPM. zal wellicht dan naar de keuring moeten.

Niet alleen de groen en gele maar ook nog de blauwe waren te koop. Bij mijn voetbalclub steken ze altijd deze Smoketubes af in de kleur blauw en had die jongen gesproken daar over want hij was nog net voor de keuring geweest en die dingen zijn best goed. Ik weet niet als deze door de keuring zijn gekomen, kan iemand dit bevestigen?

Een aantal foto's en films gemaakt met mijn Samsung D500 dus als ik een bluetoothstick koop zal ik ze gelijk online zetten want er zit een film tussen waar 5 bleu smoketubes te gelijk worden aangestoken en een paar leuke foto's. O ja, ook nog een foto van een heel karton (50 in een karton).

Een rooktablet heeft een recht kantje, die kan je gewoon aansteken en op tijd weg leggen. :wink:

huh jeko woon jij ook vlakbij dordrecht :P kweet welke zaak je bedoelt koop ik soms ook wel wan die rookpilletjes en stinkbommen :P

alleen die rookpilletjes doen het niet echt lang

Die kleine rookbommetjes zijn inderdaad verboden geworden in nederland.
Wel zijn er voor "gevaren situaties" een aantal rookstafen en dergelijken te koop in nederland.
Het is overigens verboden deze te gebruiken zonder dat er een noodsituatie is.
Verder is hetgene wat er legaal te krijgen is niet echt super goed.

Ik maak zelf altijd de kas suiker rookbom. Deze rookt goed en is niet duur om te maken.

Groeten,
[email protected]

Die kleine rookbommetjes zijn inderdaad verboden geworden in nederland.
Wel zijn er voor "gevaren situaties" een aantal rookstafen en dergelijken te koop in nederland.
Het is overigens verboden deze te gebruiken zonder dat er een noodsituatie is.
Verder is hetgene wat er legaal te krijgen is niet echt super goed.

Ik maak zelf altijd de kas suiker rookbom. Deze rookt goed en is niet duur om te maken.

Groeten,
[email protected]

Weet jij of deze ook schadelijk zijn voor mensen?
Want wil deze later in het jaar ook nog x maken.

Alvast bedankt.

Weet jij of deze ook schadelijk zijn voor mensen?
Want wil deze later in het jaar ook nog x maken.

Alvast bedankt.

die rook is niet gezond nee, maar je valt niet op slag dood neer ofzo. anyway laten we hier mee maar stoppen over de kas rookbom, alners worden we gebant :D

:bye: pyro power

ik koop er geen, bij ons kun je steretjes en pvc buisjes kopen, stertjes 10 cent per 10 en 1meter pvc kost 1 euro of iets meer,
dus dat vind ik wel goed aleen een probleem bijna elk jaar komt er tog weer een brandweer of politie naar toe en het is giftig

Back
Bovenaan