Roggel 10-06-2011

moontan

VWC lid
Waar: Roggel
Provincie: Limburg
Geschoten door: Azuma
Kaliber: professioneel
Tijdstip: 22.00 uur
Wanneer: 10 juni 2011

iemand die weet naar aanleiding van wat,deze show is?
En heeft daarbij misschien iemand een idee van hoelang dit zal duren?

Aan de Heldensedijk 5 ligt recreatiepark en camping De Leistert.
Grote kans dat het vuurwerk hier iets mee te maken heeft. Denk aan een feest, opening, bruiloft etc. Uit de vergunning is op te maken is dat er o.a. 30 mm blokken en mines tot 4 inch geschoten gaan worden. Als ik die dag geen verplichtingen heb, ben ik hierbij aanwezig.

Wellicht dat iemand van Azuma op dit forum ons meer kan vertellen over deze show?

Na contact met Azuma is me bekend geworden dat het inderdaad op dit recreatiepark zal plaatsvinden.

Het gaat om consumentenvuurwerk, romeinse kaarsen en single shots.

Zelf ga ik hier zeker even een kijkje nemen.

Gisteren bij deze show geweest die handmatig werd gefakkeld.
Het was een leuke show om te zien. 5 minuutjes rammen met tot slot een aantal, waarschijnlijk, 4'', candles en mines.
Minpuntje vond ik de crossettes die niet erg goed waren uitgewerkt.. maar in flinke salvo's zag ook dit er weer leuk uit!
Als het goed is komt member Anaconda met het filmpje, dus ik ga er niet al te veel woorden aan vuil maken..
Het was een leuke show en heb er geen spijt van dat ik hier naartoe ben gegaan.

Edit: Leuk detail vond ik persoonlijk dat er een aantal Brocade Waterfall van Cafferatta tegelijk werd geschoten in deze show. Een cake die ik zelf helemaal geweldig vind!

Laatst bewerkt:
Ik weet naar welke show jij heb gekeken maar deze show is volledig electronisch geschoten...!!!!!!:bye::bye::bye:

haha oke dan heb ik me hier op verkeken:p .. meende serieus dat er op het begin fakkels werden aangestoken:p

maar oke.. al met al.. de show beviel goed! :)

haha oke dan heb ik me hier op verkeken:p .. meende serieus dat er op het begin fakkels werden aangestoken:p

maar oke.. al met al.. de show beviel goed! :)

Was het niet zo dat er eerst een fluitfontein naar beneden kwam en er toen iets aanging.
Zou het misschien ook een Bengaals effect geweest kunnen zijn.

haha ik heb wel eerder een vuurwerkshow gezien hoor:p..
Nee ik meende te zien dat er pyrotorches ontstoken werden net voordat de show begon.. dat heb ik dus waarschijnlijk verward met een lichtje o.i.d.
Misschien begon ik gewoon te ijlen want ik stond uiteindelijk al een uur daar voordat de show begon (miscalculatie:p)

&server=www.vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" /> &server=www.vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="300">

&server=www.vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" /> &server=www.vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="300">

Bij deze de film :)

Top dat er nog iemand was die het gefilmd heeft en ook goed. Thanks man.

Ik hoop men begrijpt dat dit alleen met de computer getimed kan worden en nooit zo geschoten kan worden met fakkelen. Also thanks to Bob1 voor het schrijven van deze show ik heb alleen de technische ondersteuning gedaan.

Leuke show zegh!
Goed tempo met de cakes! Leuke effecten, en het toetje is kicken zegh! Comets, gouden mines, en whistling mines.
Waren die laatste knalmines of Silver Salutes met een productiefoutje? Ik kan het verschil nauwelijks zien, maar als ik moest gokken zou ik zeggen knalmines.

Back
Bovenaan