Rijswijkse vuurwerkhal

Uiteraard ook de allerbeste wensen voor 2012 hoor Frits!
Ben erg benieuwd naar de nieuwe orange label lijn hoor! :D
Hoe bevalt het trouwens om een bekende tv-persoonlijkheid te worden? Zie je bijna elk jaar tijdens de vuurwerkverkoop op TV verschijnen :wink:

Nog de allerbeste wensen Frits.

Bij was alles goed gegaan en ik werd ook heel snel geholpen en al me vuurwerk kwam al heel snel tevoorschijn, Daarna zijn ook nog is 2 gasten met me mee gelopen om alles in me auto te gooien Geweldige Service, Super Gratis artikelen.
Je gaat me volgend jaar zeker terug zien Top zaak.

Beste Frits,

Nog de beste wensen!

Bij deze wil ik je bedanken voor de Phlox. Ik heb er van genoten, hij deed het erg goed!

Succes gewenst komend jaar!

Wie had trouwens zijn halve buurt meegenomen tijdens de kartonvoordeel uren? Ik ben benieuwd wie dat was!

Via deze weg wil ik iedereen een fijn en vooral gezond 2012 toewensen.

Nu de kruitdampen zijn opgetrokken en ik er alweer 3 overvolle werkdagen op heb zitten is het tijd om eens te kijken wat er allemaal goed en vooral te kijken wat er fout is gegaan.

Dit jaar waren er in tegenstelling tot de afgelopen jaren lange wachttijden bij het afhalen van de voor bestellingen. De oorzaak hiervan is bekend en in het vervolg houden wij er rekening mee zodat het niet opnieuw gebeurd.
Ook waren er een paar artikelen op onverklaarbare wijze niet aanwezig toen de klant ze op kwam halen en dan moeten wij ook aan de vervangers, uiteraard wel in overleg met de klant.
Ikzelf vind het verschrikkelijk maar de oorzaak van het misgrijpen is waarschijnlijk dat er verkeerde artikelen zijn meegegeven in de bestellingen.

Er is in elk geval genoeg te doen om het beter te laten verlopen dan dat het afgelopen jaar ging.

Als alles doorgaat komt er een geheel nieuwe Orange Label lijn met unieke producten.

Groeten Frits

Gelukkig nieuwjaar Frits en alle andere en Frits nog heel veel geluk met RVH:wink:.

Maar even over je eigen collectie......:D worden dat alleen maar cakes en waaiers of ook kleinspul zoals schocks, knalpijlen, enz.???

Of hou je dat voor jezelf??:devil:

Gelukkig nieuwjaar Frits en alle andere en Frits nog heel veel geluk met RVH:wink:.

Maar even over je eigen collectie......:D worden dat alleen maar cakes en waaiers of ook kleinspul zoals schocks, knalpijlen, enz.???

Of hou je dat voor jezelf??:devil:

Bedankt, en ook de beste wensen.

Orange Label artikelen zijn voorlopig alleen cakes omdat ik hier wel de aantallen mee kan halen die nodig zijn voor een eigen label.
Met China Red hebben wij goede single shots en knalpijlen in ons assortiment.
Wel zijn wij bezig om weer goede kwaliteit baby fluit met knal pijlen te krijgen want de kwaliteit hiervan is troosteloos.
Ze worden dan duurder maar iedereen is bereid om meer te betalen voor pijlen die goed zijn.
Er komen waarschijnlijk een paar winkels waar ook Orange Label artikelen komen te liggen.

Nieuwsbrief van de Rijswijkse Vuurwerkhal :

Beste vuurwerkliefhebber,

De beste wensen voor 2012.

De kruitdampen zijn weer opgetrokken en wij zijn alweer druk bezig met het nieuwe assortiment.
In februari reizen wij naar China om weer wat mooie producten te laten maken.
Van het Orange Label wordt de gehele collectie vernieuwd omdat de uitwerkingen niet meer waren zoals wij dat wilden, alleen het beste!

Ook hebben wij bekeken wat er afgelopen jaar misging bij het afhalen van de bestellingen waardoor er voor u en voor ons een onacceptabele wachttijd ontstond. Nogmaals onze excuses daarvoor.

Deze wachttijden zijn voor 95% ontstaan doordat er bij nagenoeg alle bestellingen teveel (gratis) artikelen moesten worden bij gepakt, omdat deze i.v.m. CE keuring te laat (28 december) binnen waren gekomen. Dit ging om zeer grote hoeveelheden, enkele honderden kartons, waarvan er veel in kooi verpakt waren waardoor er extra vertraging ontstond.
Dit jaar komt alles ruim op tijd binnen waardoor de wachttijden weer binnen de perken blijven.

Door de aanpassing in het vuurwerkbesluit, die per 1 juli 2012 ingaat, wordt het voor ons mogelijk om 500kg vuurwerk in de winkel te mogen opslaan tijdens de verkoopdagen. Waardoor er weer sneller gewerkt kan worden.
Ook zijn wij dit jaar van plan onze opslag qua volume te vergroten waardoor wij weer wat makkelijker kunnen werken.

Als u nog vragen, ideeën of adreswijzigingen heeft kunt u dat naar ons mailen.

Frits, John, Miranda en medewerkers.

Voor de fanaten/freaks:

Bestellen kan nu al?! :p

qceybvwar.jpg

Mijn complimenten voor Frits.
Ik ben helaas nog nooit in de winkel geweest, maar de verhalen die je leest en hoort zijn alleen maar positief.
Ook de mail die naar klanten verzonden is met de excuses voor het wachten vind ik een dikke + .

Mmmm ik heb het idee dat rond mijn verjaardag er een bestelling wordt gedaan! Voorjaarsinkopen kunnen geen kwaad net als zomerinkopen en begin van het seizoen inkopen.

Laatst bewerkt:
Gister mijn bestelling opgehaald goede service en alles was er.
Maar ik kom er waarschijnlijk niet terug omdat het zo ver weg is.

En nog een opmerking heeft niks met de winkel zelf te maken maar wel met de collectie.
Ik had één pakje happines fonteintjes gekocht en 2 van de vier stopten nadat het lontje op was, dat was natuurlijk wel jammer...

En nog een opmerking heeft niks met de winkel zelf te maken maar wel met de collectie.
Ik had één pakje happines fonteintjes gekocht en 2 van de vier stopten nadat het lontje op was, dat was natuurlijk wel jammer...

De Vuurwerkhal krijgt van verschillende importeurs happiness binnen, heb je misschien info van welke importeur het is? Dus het label etc. want ik had in mijn bestelling ook dingen van verschillende labels die hetzelfde waren.

Wat mogen we dit jaar verwachten van kartonvoordeel?

Tot 50% korting op prijzen verkoopprijzen van 2011 voor diverse kartons van de 2011 collectie.
Ik hoop deze week alles in de webwinkel te zetten voordat ik met China Red naar China ga voor de nieuwe artikelen die er ongetwijfeld gaan komen.

Ik las net iets over happines fonteinen die het niet deden. Wij willen weer kwaliteit Happines, babypijlen, grondbloemen, jumping jack en ander klein spul dat weer wat doet.
De kwaliteit is zo verschrikkelijk slecht geworden omdat de prijzen alsmaar naar beneden moesten maar er kan voor een betere prijs weer een goed product op de markt gezet worden. Het kost wel wat maar ik ben er van overtuigt dat er voor goede kwaliteit wel iets meer betaald wordt.
Vroeger vloog een baby pijl 50 meter en nu ben je blij als hij van de grond komt. De lontjes zijn net zo dik als de tube dus er zit helemaal niets meer in. Weg met die bulk baggerzooi.

Back
Bovenaan