Action Pack

Ik vond er niet veel aan, ook niet voor 10,00 dat ik ervoor moest geven. Daarbij viel de tails ook nog eens om was levensgevaarlijk. Ik zet altijd al mijn potten vast, maar was even vergeten dat ook een potje van 2,00 dus gewoon vastgezet moet worden! Volgend jaar liever toch zelfs weer wat troep bij elkaar verzamelen voor dat geld

bij mij brak dat af toen ik de tape wou verwijderen

maar de rest van de potjes had me zus mee genomen naar vrienden
dus heb er niet veel van gezien :(

Ik heb het Action Pack dit jaar gekregen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal :)
Hier een filmpje van mij van alle potjes bahalve de "Whistle":

Jwtjuh :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier alle potjes doorgelont en dan was het best nog wel leuk zeker voor de actieprijs van 6 euro hier.

Had er 2 gratis gehad, zou het zelf niet kopen maar was opzich wel even geinig, leuk voor twaalf uur.

leuke dingetjes om een beetje de avond mee door te komen, het fluitbakjke en de crackling tails kun je nog leuk overdag gebruiken ook :)

Ik heb dit pakketje gratis gekregen bij de Rijswijkse vuurwerkhal. Echt een aanrader.

ik ga er volgend jaar meerdere kopen voor de doorlont.

ik heb dit pakketje vele jaren gehad, maar was dit jaar niet in zwolle en omstreken verkrijgbaar voor zover ik wist!

weet iemand beter??

Net de site van een lokale dealer online, blijkt die dit pakketje niet meer te verkopen! Hopen dat mijn andere lokale dealer het nog wel in het assortiment heeft.

Back
Bovenaan