Roenhorst Vuurwerk

Bij Roenhorst Vuurwerk verkopen we dit jaar naast onze al geweldige Marijn collectie ook de collectie van Bonfireworks. De prijs kwaliteit verhouding van dit vuurwerk kunnen we op dit moment gerust de beste van Nederland noemen.

Echter bij ons krijg je nog eens 15% korting over alle producten tijdens de voorverkoop.

Om jullie freaks die half nederland afrijden voor vuurwerk nog meer tegemoed te komen komt er nog een speciale actie, al kan ik hier nog niet te veel over bekend maken. Maar ik kan jullie vertellen dat het het wachten meer dan waard zal zijn.

Ook zullen we dit jaar weer een vuurwerkshow geven, dus diegene die Marijn en Bonfireworks eens samen willen zien zijn van harte welkom op Zondag 20 december in Varsseveld.

Welkom op ons forum Jan.
We hopen dat je hier een prettige tijd zult beleven.
Met Marijn en Bonfireworks heb je 2 uitstekende collecties, een prachtige mix.!!!
Verder kijk ik,en de meesten onder ons denk ik, uit naar de spciale actie.
Zondag 20 december zal ik er zijn, misschien dat je t.z.t. de schietlijst aan ons wilt doorspelen.
Groeten Fred

Geweldig nieuws dit, leuk dat jullie zelf de mensen via het forum opzoeken. Dan nog een actie bedenken ook, hulde! :thumbsup: Alsof die 15% korting niet genoeg is haha. :wink:

Veel plezier de komende tijd op het forum! :bye:

Altijd mooi als een dealer zichzelf manifesteert op het forum. Super dat er een en ander op til staat. Mooi acties bij dealers zijn altijd welkom. Hoop dat andere dealers dit voorbeeld zullen volgen :D

Top zeg, ik heb vorig jaar ook mijn vuurwerk helemaal uit varsseveld gehaald voor 15% korting, maar dat was me het sowieso ook wel waard :D
Vind Roenhorst een goede zaak met goede service! En nu ook al op VWC :wink: en een actie voor de freaks onder ons: helemaal goed!

Ik ben benieuwd naar de actie! Vorig jaar ook vuurwerk (via internet)besteld bij Roenhorst. Ik moest wat veranderen qua betalen/bestelling (veranderende lijstjes, he:D). Even een mailtje gestuurd en deze werd snel en correct afgehandeld. Ook stond de bestelling netjes en compleet klaar.
Dus dit jaar op herhaling voor in ieder geval de Marijn artikelen:p.

Ik ben benieuwd naar de extra actie voor de freaks. het is voor mij maar 1,5 kilometer rijden(kan wel fietsen maar met zoveel tassen gaat dat niet makkelijk:wink:).

Vorig jaar ook aardig wat gehaald daar, was de eerste keer roenhorst voor mij, en was erg tevreden, waarom?

hierom: klantvriendelijk, sfeervolle/warme inrichtig, oliebollen, goed de ruimte met meerder banken en hangtafels om rustig je bestelling is na te kijken, en leuke voorverkoop korting. ik zelf had maar 1 minpuntje maarja dat kan ik niet over zeuren. ik had gehoopt op karton korting als ik een karton binkies zou kopen maar helaas. :(

Echt een top winkel en ga er dit jaar zeker weten weer heen :D

Bericht van Roenhorst Vuurwerk:

Half november zal onze webshop openen. Je krijgt 15% korting in de voorverkoop. Maar bestel niet te snel er komt nog een hele speciale actie deze zal eind november bekend worden gemaakt

Hmm gisteren dingen aangepast en niet weer op slot gezet. Is de bedoeling dat de webshop na dit weekend online komt. Zitten nog wat schoonheidsfoutjes in. Deze worden dit weekend allemaal gefixed waarna de webshop wel online zal komen.

Bericht van Roenhorst Vuurwerk:

Half november zal onze webshop openen. Je krijgt 15% korting in de voorverkoop. Maar bestel niet te snel er komt nog een hele speciale actie deze zal eind november bekend worden gemaakt

Vind dit een beetje een rare move.

hier krijg je misschien wel zeikende klanten van die nu eerst bestellen en na die tijd ineens zien dat de door hun bestelde artikelen een halve maand later nog goedkoper zijn.

of bekijk ik het nu helemaal verkeerd:bonk:

Wanneer gaat de shop dan open, ik wil graag al lijstjes maken van marijn en ik ga toch halen bij onze jan dus hopelijk gaat site snel online:)

Vind dit een beetje een rare move.

hier krijg je misschien wel zeikende klanten van die nu eerst bestellen en na die tijd ineens zien dat de door hun bestelde artikelen een halve maand later nog goedkoper zijn.

of bekijk ik het nu helemaal verkeerd

Dit kan inderdaad misschien voor verwarring zorgen maar als de actie bekend word zul je zien dat dit niet het geval is.

Dit kan inderdaad misschien voor verwarring zorgen maar als de actie bekend word zul je zien dat dit niet het geval is.

betekent dat, dat als mensen nu al bestellen toch mee doen aan die actie, want ik wil namelijk nu al bestellen:), kan je misschien ook niet tipje van de sluier opbiechten, want zit het bijv in de prijs van de producten of heel wat anders?

EDIT: Ik had trouwens nog een vraagje, kan je ook misschien via de telefoon bestellen aangezien ik best een aardig eindje van Roenhorst afwoon en dat ik dan gewoon de 29e betaal?

met vriendelijke groet,
Steven4vuurwerk

Laatst bewerkt:
betekent dat, dat als mensen nu al bestellen toch mee doen aan die actie, want ik wil namelijk nu al bestellen, kan je misschien ook niet tipje van de sluier opbiechten, want zit het bijv in de prijs van de producten of heel wat anders?

EDIT: Ik had trouwens nog een vraagje, kan je ook misschien via de telefoon bestellen aangezien ik best een aardig eindje van Roenhorst afwoon en dat ik dan gewoon de 29e betaal?

met vriendelijke groet,
Steven4vuurwerk

Ik heb je een mail gestuurd.

'om freaks die half Nederland af rijden tegemoet te komen'...dan zou het toch wel met de prijs te maken hebben neem ik aan ?

Wanneer word het bekend gemaakt ? :p we zijn bijna aan het einde van de maand :rolleyes: ik kan niet wachten :p

Back
Bovenaan