Rocket Boom

Ik heb precies hetzelfde @ leslifan:)
Ik had al jaren de mogelijkheid deze te kopen maar nooit gedaan en vraag me niet waarom. Dit jaar heb ik hem dan tohc ook maar een keer besteld. na al een poosje al die lovende verhalen hier gehoord te hebben en ik denk dat ik hier geen spijt van ga krijgen!

Ik zie op de verpakking staan dat er maar 19 gram kruid in zit. dat was eerder toch 29 gram kruid? Ik hoop niet dat de effecten kleiner geworden zijn.

Ik zie op de verpakking staan dat er maar 19 gram kruid in zit. dat was eerder toch 29 gram kruid? Ik hoop niet dat de effecten kleiner geworden zijn.

Dit jaar had ik ze voor het eerst. Gister eentje getest. Klapte wel redelijk laag maar effect was mooi vol en groot!

Ik heb er net ééntje afgestoken. Hij ging een stuk lager dan vorig jaar. Hierdoor kwam het effect erg groot over. Echt super mooi!

img_2400.jpg

Pracht van een pijlen inderdaad.
Hopelijk blijft de prijs dit jaar onveranderd.
Vorig jaar helaas met 2,5 euro omhoog gegaan, maar voor dat geld heb je nog steeds prachtige pijlen.

Ondanks dat de adviesprijs vorig jaar met 2,50 euro omhoog is gegaan, gaan ze dit jaar in Joure bij Pyro outlet-store nog voor de oude prijs van een tientje over de toonbank.

Hoe vonden jullie deze pijlen afgelopen jaar?
Lijkt wel of ze wat minder zijn op sommige filmpjes klopt dat?

De Scary Dreams pijlen zijn van Bonfireworks.
De Rocketboom pijlen zijn nog bij Schuurmans vuurwerk, alleen een ander labeltje.

Back
Bovenaan