Rocket Boom

Zie hier alle 5 de pijlen in dit nieuwe filmpje http://www.vuurwerkshopping.nl/site/popup.php?p=artikel_info&artikel_code=3032&wat=video&PHPSESSID=o7fn92m9vqdu4dqlklpktm7dj3

Volgens mij komen ze bijna overeen met de orginele film. Alleen de smiley heeft iets andere kleuren en de laatste pijl uit de orginele zie ik niet terug. Maargoed daarnaast staat er veel meer wind (pijlen stijgen schuin op) dus is dat soms nadelig voor effectgrote en rondheid. M.a.w. ik ben super blij dat ik voor deze pijlen heb gekozen. Ow en voor de mensen in het oosten harings verkoopt ze ook :bye:

Laatst bewerkt:
Verdomme, geen dealer in Groningen en ik kan er geeneen vinden in Friesland, Drenthe, Gelderland of Utrecht die 'm op z'n site heeft staan.
Weet iemand, behalve Harings die uit de route is, een dealer in deze provincies die ze heeft?!
Please????

edit: o wacht, site van Karweihuis in Soesterberg gevonden, dat moet wel lukken. En Elementum-FX bleek hun winkel ook al online te hebben, mét Rocket Boom, en ook in Steenwijk zijn ze.

De truc was niet bij Skyline te kijken, maar bij Traditionals, en soms gewoon bij het totaaloverzicht van het aangebodene.

Dit gaat wel goedkomen denk ik, ten koste van de Black Smith Rockets, want ik neem ook het nieuwe Shogun Assortiment erbij :D

Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit, wat een hoeveelheden gaan daar per product de lucht in, geweldig.
Heb net 2 pakken van deze beauties bij Karweihuis in Soesterberg besteld, komt helemaal goed dus :wink: Silver Sky Volcano d'r bij om tot €25 te komen... :D

Ik schiet elke pijl per 3, 2 geweldige pijlenpakketen dit jaar op de markt gekomen, ik hou niet van pijlen maar heb ze toch genomen, bijzondere effecten. Ben benieuwd!

Prachtige pijlen zijn dit zeg echt jammer dat de skyline dealer hier erg ver weg is. Maar monsterking mag ik dat vragen welke andere goede pijlenpakket jij bedoelt?
:bye:

Prachtige pijlen zijn dit zeg echt jammer dat de skyline dealer hier erg ver weg is. Maar monsterking mag ik dat vragen welke andere goede pijlenpakket jij bedoelt?
:bye:

Er is geen filmpje van, en kost 15 euro per 2 pijlen geloof ik, maar ik ben enorm benieuwd.

Love is in the Air van Broekhoff, pijlen met een hartje.

Bij ons wordt een een dvd van beko afgespeeld met hele andere filmpjes, de pijlen worden een beetje richting de camera geschoten maar deze filmpjes komen veel echter over zeg maar, ze zijn niet zo perfect als op die filmpje van shogun maar ik vind ze geweldig, naja over 7 dagen zie ik ze genoeg voorbij komen, ben benieuwd!

na het zien van het filmpje, ben ik blij dat ik toch nog 2 van deze pakketten heb gehaald op de verkoopdagen:D hopelijk zijn de andere pijlen net zo goed.

heb er net 2 gestookt wat een super pijlen mooie grote ring effecten goede burst en dat 5 keer voor 8,5 geniaal!

Superpijlen. Echt superpijlen. Gingen geweldig omhoog, en heel hoog ook, en dan een prachtig gevormd effect in heel heldere kleuren. IK had veel vette pijlen maar deze vielen telkens weer op. Ronduit geweldig. Beste NL pijlen die ík ken, met de Jaco Zink.

wat een GE WEL DIGE pijlen zijn dit jongens, echt super!
Ik had 2 pakken doorgelont in een pijlen rek en alle pijlen vielen goed.
Prachtige ringen, en er kwam zelf een perfecte smiley uit...

Deze ga ik volgend jaar zeker weer kopen, wat een super dingen:D

Ook hier had ik 2 pakketten van en dit waren toppertjes.
Voor €9,50 en dan 5 van zulke pijlen is werkelijk fantastisch.
Volgend jaar weer? JA!

Back
Bovenaan