Rijswijkse vuurwerkhal

Ziet er weer goed uit Frits met hele mooie producten er tussen, wel vraag ik mij af of je nog iets van Jorge hebt staan of is dat er vorig jaar allemaal tot de laatste doos weg gegaan ?

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar........ wilt graag een jorge power box !! :D,
p.s torr geen 24x astroid meer hoor :p

Ziet er weer goed uit Frits met hele mooie producten er tussen, wel vraag ik mij af of je nog iets van Jorge hebt staan of is dat er vorig jaar allemaal tot de laatste doos weg gegaan ?

Is/was het niet zo dat vanaf dit jaar vuurwerk zonder CE keuring niet meer verkocht mag worden?
Aangezien van andere importeur ook ouder vuurwerk werd verkocht.
Bijvoorbeeld de No Mercy van Wolff waarvan de 2010 versie als eerste werd verkocht.

Volgens mij is het zo dat vuurwerk zonder ce niet meer (normaal) verplaatst mocht worden. Het mag nog wel een tijdje verkocht worden, zoals ik het begreep.

Is/was het niet zo dat vanaf dit jaar vuurwerk zonder CE keuring niet meer verkocht mag worden?
Aangezien van andere importeur ook ouder vuurwerk werd verkocht.
Bijvoorbeeld de No Mercy van Wolff waarvan de 2010 versie als eerste werd verkocht.

De reeds bestaande producten hoeven pas in 2013 volledig gekeurd te zijn, dus dealers mogen de (oude) voorraad vuurwerk zonder CE-markering tot 2013 blijven verkopen.

Bron: http://www.knalkoning.nl/veiligheid/ce-makering.html

Frits,
Kan je ook andere kartonnen bestellen m.b.t. China Red of iets in jou assortiment?
of moet je hier dan voor Pmen?

Ik heb nog wat restjes maar die liggen in onze duitse bunker, daar zit niet veel interessant spul meer tussen.
Vorig jaar is 95% verkocht en de rest als prijs voor de diverse acties weggegeven.

Als er nog wat bij gezet wordt gooi ik het wel op het forum.

@fritsie

In een van jouw oude post las(?) ik dat babypijlen van vroeger 50 meter haalden.

Dus misschien wel interessant: "Jongerepijle,"
Want ik vind op mijn leeftijd(14) grote pijlen, om overdag aftesteken te duur. En babypijltjes te kinderachtig.

Dus misschien een idee:
Afbeeldin niet van mij!!
fallas%202010%2015%20maart%201.jpg

Cafferata heeft al een soort gelijke product, maar die heeft veel productie fouten(gebaseerd op meningen):
Afbeeldin niet van mij!!
2610.jpg

De prijs mag er van mij er wel zijn als ze de beloofde specificaties halen.

Laatst bewerkt:
Komen er dit jaar nog nieuwe importeurs? En word het assortiment dit jaar kleiner? dacht zoiets las

Ik neem aan dat dit weer op de zelfde locatie zal plaatsvinden als afgelopen jaar ?

Hai Torrr Ook die jaar weer Op de nieuwe locatie bij HVV Celeritas Leyweg hoek Noordweg te Den Haag.

Komen er dit jaar nog nieuwe importeurs? En word het assortiment dit jaar kleiner? dacht zoiets las

Wij hebben nog heel wat demo's te bekijken en daarna wordt het assortiment geselecteerd. Of daar voor ons nieuwe importeurs bijzitten is nog niet bekend.
Groter wordt het assortiment zeker niet en het liefst wat kleiner. Ik heb nog steeds geen klanten gevonden die het hele assortiment kopen al is er 1 die bijna alle cakes koopt.

Onze jaarlijkse demo is gepland op vrijdagavond 7 december.
Bij afgelasting i.v.m. met het weer hebben wij voor zaterdagavond 8 december ook een vergunning aangevraagd.

Een tijdje terug kwam bij ons de vraag binnen van de Rijswijkse vuurwerkhal of wij niet een mooie vuurwerk foto hadden voor op hun bus. Na wat zoekwerk in ons fotoalbum is dit het verbluffende resultaat geworden:

Foto1946.jpg

Foto1944.jpg

Foto1941.jpg

Foto1940.jpg

:D

Back
Bovenaan