Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wilde deze afgelopen jaar ook 2 keer aanschaffen.vorig jaar voor €80 was goed te doen en was die super. Hadden ze de prijs omhoog gegooid naar €110 ik dacht de groeten dat doe ik niet. Dus maar 1 keer genomen. Had idee dat het tempo wat lager lag dit jaar maar de kleuren blijven super![]()
Deze is nu te bestellen voor rond de 69 euro, het voordeel van de vroegevogels aanbiedingen. Heb hem vorig jaar wel aangeschaft maar niet geschoten. Deze mag dit jaar zijn optreden doen. Heb je hem ook op film?
Deze 2 jaar geleden gehad. Was echt super. Dit jaar weer besteld.
Goeie box.
Burst was niet harder dan andere cakes.
Maar voor dit kaliber komen er goede dingen uit.
Wat me erg opviel is dat deze goed lang doorknalt met lekkere salvo's en prachtige kleuren, het bleef maar komen.
Ik zou hem geen 2 keer nemen, maar is wel een aanrader!
Deze box aan het overwegen. Door de prijs en de reacties ga ik het toch doen denk ik, ook al lijkt hij was eentonig. Misschien maak ik er wel 2 vooravond setjes van met A/C en B/D...
Deze box aan het overwegen. Door de prijs en de reacties ga ik het toch doen denk ik, ook al lijkt hij was eentonig. Misschien maak ik er wel 2 vooravond setjes van met A/C en B/D...