Road Riot

Dit was toch wel 1 van mijn toppertjes afgelopen O&N! Lekkere harde burst, grote boeketten en prachtige effecten. Alleen zou ik er niet de volle mep voor betalen, met een freak-actie is deze box zeker interessant.

Wilde deze afgelopen jaar ook 2 keer aanschaffen.vorig jaar voor €80 was goed te doen en was die super. Hadden ze de prijs omhoog gegooid naar €110 ik dacht de groeten dat doe ik niet. Dus maar 1 keer genomen. Had idee dat het tempo wat lager lag dit jaar maar de kleuren blijven super :)

Wilde deze afgelopen jaar ook 2 keer aanschaffen.vorig jaar voor €80 was goed te doen en was die super. Hadden ze de prijs omhoog gegooid naar €110 ik dacht de groeten dat doe ik niet. Dus maar 1 keer genomen. Had idee dat het tempo wat lager lag dit jaar maar de kleuren blijven super :)

Deze is nu te bestellen voor rond de 69 euro, het voordeel van de vroegevogels aanbiedingen. Heb hem vorig jaar wel aangeschaft maar niet geschoten. Deze mag dit jaar zijn optreden doen. Heb je hem ook op film?

Deze is nu te bestellen voor rond de 69 euro, het voordeel van de vroegevogels aanbiedingen. Heb hem vorig jaar wel aangeschaft maar niet geschoten. Deze mag dit jaar zijn optreden doen. Heb je hem ook op film?

Heb geen filmpje. Maar het filmpje van Joeyjoey geeft hem perfect weer :). En je hebt hem voor een goeie prijs 😀

Prima box,had vorig jaar 2stuks waarvan ik nog 1 over heb.
Persoonlijk vond ik hem mooier dan bv de Big Momma qua effect,maar bv de Zenabox die ik zie voor 60eu in de voorverkoop is ook goed en 44schoten meer:wink:

Voor de voorverkoopprijs van iets meer dan 60eu per stuk wat ik er voor betaald heb een aanrader.

Klopt hij is veel beter dan de big momma die had ik vorig jaar ook samen met de road riot. Stak ze toen na elkaar af en de boeketten zijn voller en mooi rond van deze. En tempo wisseling maakt hem af.

Goeie box.

Burst was niet harder dan andere cakes.
Maar voor dit kaliber komen er goede dingen uit.
Wat me erg opviel is dat deze goed lang doorknalt met lekkere salvo's en prachtige kleuren, het bleef maar komen.
Ik zou hem geen 2 keer nemen, maar is wel een aanrader!

Erg lekkere box dit, goede burst en lekker felle kleuren.
Hij viel alleen halverwege de 2de cake uit, en met het reservelont bleven er nog steeds 2 rijen staan in de 2de cake.

Goeie box.

Burst was niet harder dan andere cakes.
Maar voor dit kaliber komen er goede dingen uit.
Wat me erg opviel is dat deze goed lang doorknalt met lekkere salvo's en prachtige kleuren, het bleef maar komen.
Ik zou hem geen 2 keer nemen, maar is wel een aanrader!

Ik had hetzelfde. Ik dacht dat de box al klaar was na cake 3. Maar cake 4 moest nog komen. Hij bleef maar gaan deze box. Mooie kleuren, burst en effectgroote ook gewoon goed. Aanrader

Zeker een aanrader! Mooie felle kleuren met goede burst. De box blijft lekker lang door gaan. Hierbij het filmpje van gisteren in de mist.

Deze box aan het overwegen. Door de prijs en de reacties ga ik het toch doen denk ik, ook al lijkt hij was eentonig. Misschien maak ik er wel 2 vooravond setjes van met A/C en B/D...

Deze box aan het overwegen. Door de prijs en de reacties ga ik het toch doen denk ik, ook al lijkt hij was eentonig. Misschien maak ik er wel 2 vooravond setjes van met A/C en B/D...

Voor de prijs waarvoor je deze box dikwijls kan krijgen hoef je niet te tobben!
Ik heb vorig jaar uit deze serie/label van Wolff de Threesome en de Triple Trouble gehad.
Die waren qua prijs/kwaliteits verhouding echt geweldig!

Ik zou het doen!

Inderdaad erg goede boxen, je hoort er niet veel over, maar deze zijn absoluut niet slecht. Road Riot is mijn favoriet!

Gewoon nemen. Topbox heb hem 2 keer gehad super kleuren groot en mooi rond.

Het blijft toch een prachtige box, de kleuren en blinkers zijn erg goed en als je de freakprijzen in je achterhoofd houdt is ie helemaal geweldig. Een van de meest ondergewaardeerde boxen naar mijn mening.

Back
Bovenaan