Road Riot

Ook dit was weer een prachtige box! Cake a vond ik de eerste schoten wat klein, maar daarna kwam hij goed op gang. Vooral de laatste cake vond ik geweldig met die salvo's van verschillende soorten blinkers

Hier mijn video van 2x de Road Riot. Helaas stopte de ene box na de derde cake, deze heb ik nog opnieuw aangestoken zoals in de video te zien is. Super gave box dit!!!

Hoe verhoud deze box zich tegen andere boxen zoals de Big Momma, Big Four XL? Die liggen namelijk in dezelfde prijscategorie. Met welke cake(box) kan je de boeketten en burst vergelijken?

Ik vind deze sterker dan de big momma, maar dat is ook een smaak kwestie. De opbouw is beter en zodra deze los ging bij mij werden de effecten naar mijn insziens beter dan die van de big momma, en denk ook zeker dan de bigfour xxl. Maar die heb ik alleen op demo's gezien.

Toch wel gaaf bakkie nu ik de straatfilms zie...dacht dat het wat langdradig zou uitpakken na wat demo filmpjes te hebben gezien maar valt heel erg mee.

Hier de Road Riot uit mijn 2014-2015 Show:

Op de één of andere manier gaan ze wat te snel af, in het begin ook nog de Duro, Fuego, Shaft en er zit nog drie keer de Gate of Heaven 1 van Royal doorheen. Aan het einde een paar schoten van de Ice Queen.

De dollarkoers heeft deze box €10 in prijs doen stijgen.

Adviesprijs 2015 € 109.95

Wat mij overigens wel stoort aan Wolff dit jaar (terwijl ik zelf verkoop) is de marketing.
Vorig jaar was deze box als volgt geprijsd: Van € 119.95 voor € 99.95
Dit jaar staat hij zo in (onze) folder: 33% korting Van € 169.95 voor € 109.95

Ik vind dit wel wat van misleiding weghebben?

Ja nu ik deze boxzo zie vind ik t wel een gave box ook lekker tempo, burst is prima en lekkere kleuren zo te zien. Ook zeker t overwegen waard is iets duurder geworden maar met leuke korting zekers te doen dacht ik zo...

De dollarkoers heeft deze box €10 in prijs doen stijgen.

Adviesprijs 2015 € 109.95

Wat mij overigens wel stoort aan Wolff dit jaar (terwijl ik zelf verkoop) is de marketing.
Vorig jaar was deze box als volgt geprijsd: Van € 119.95 voor € 99.95
Dit jaar staat hij zo in (onze) folder: 33% korting Van € 169.95 voor € 109.95

Ik vind dit wel wat van misleiding weghebben?

Zijn veel producten die naar mijn idee nooit de 'van' prijs gehad hebben..

Weer zo'n mooie cakebox van Wolff :p
Als ik hem volgend jaar weer voor een leuk prijsje kan krijgen schaf ik er 2 aan. :p

Back
Bovenaan