Road Riot

Door de reactie hier boven moet ik dus een keuze gaan maken!!
Triple Trouble Of Road Riot, hoe kunnen ze me dit aan doen...
Alle twee echte toppers, wordt een lastige keuze.

Ik heb ook al de cruel en de triple.. wat een kwaliteit bij Wolff dit jaar!

Ik heb ze beide in het echt gezien en ik zou voor de Road Riot gaan. De Triple Trouble geeft wel meer geweld door het schieten in waaiervorm. Maar is hierdoor ook 2x zo snel klaar. De Road Riot geeft daarnaast ook gewoon geweld hoor, met voor I-shape een prima tempo en heerlijke volle boeketten.

Hierbij mijn demofilm van Kuiper:

Erg saaie box. Kan mijn aandacht niet vasthouden. Er komen eigenlijk maar twee (hooguit drie) verschillende boeketten langs. Alles wordt zo braaf en rustig geschoten. Totaal niet vernieuwend, niet inspirerend, niet verrassend.

De eerste 2 cakes zijn gelijk. Gewoon cake 1 apart op de avond schieten. Cake 2, 3 en 4 achter elkaar op een ander moment. Zo ga ik het doen in ieder geval.

Toch wel een erg groot verschil tussen de filmpjes van DarkSoul en Afcajax op de vorige pagina. Hopelijk ligt het aan de omstandigheden (andere camera, andere weersomstandigheden en een andere afstand tot het vuurwerk?). Zou erg jammer zijn als deze in de straat een stuk minder mooi is als op de demo van Wolff..

Toch wel een erg groot verschil tussen de filmpjes van DarkSoul en Afcajax op de vorige pagina. Hopelijk ligt het aan de omstandigheden (andere camera, andere weersomstandigheden en een andere afstand tot het vuurwerk?). Zou erg jammer zijn als deze in de straat een stuk minder mooi is als op de demo van Wolff..

Op het filmpje van Afcajax schieten ze hem per 2 denk dat dat het grote verschil is...voor de rest wel aardig gelijk aan elkaar toch?

Ik vind ze ook wel veel op elkaar lijken. De verschillen zijn niet zo groot op film. De camera van Afcajax is een stuk beter qua kleur; mijn (foto)camera kan kleuren niet zo goed vastleggen. Het klopt ook wel dat deze cakebox mooie kleuren heeft, maar ik wil persoonlijk niet 1:40 minuut naar dezelfde mooie kleuren kijken :) Dan wil ik meer variatie. De cakebox is ook niet slecht hoor; de kleur is goed, grote en volle boeketten. Maar voor dit geld en met deze tijdsduur, is er heel veel meer mogelijk. Daarom vind ik dit een saaie en eentonige box.

Ah, op dit filmpje zie ik de blinkers wat beter naar voren komen. Super ding. Nu alleen hopen dat hij in de straat wel doorloopt

Back
Bovenaan