Road Riot

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1547
Artikelnaam: Road Riot
Netto Kruitgewicht: 1200 gram
Aantal Schoten: 4 x 25 schots
Effectomschrijving: Een echt flowerbed met totaal 100 schoten! Afgewerkt met speciale felle kleuren!
Tijdsduur: 97 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 99,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1547_road_riot_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij persoonlijk een topper van de avond met zijn grote boeketten, verschillende soorten effecten en kleuren, lange duur en toch bleef hij mij boeien.
Gebaseerd op de Red Heat qua effecten, maar meerdere variaties in 1 box, eentje die bij mij sowieso op de lijst komt!

Hier krijg ik het wel warm van :D Blinkers blijven een van mijn favoriete effecten,goed bezig Wolff! Qua prijs,ook zeker niet verkeerd. Ook eentje in de categorie potentiele aankoop.

Filmpje doet geen recht aan deze box helaas. Hele goeie kleuren combinaties. Startend met groen/roze, eindigend met geel/goud. Tussendoor ook nog iets met rood. Harde burst en lekker lang.

Prachtbak deze het tempo is goed en de burst is prima en prachtig met die blinkers ook blijft de lucht lekker gevuld en dit langdurig, vette box en ja ik wil hem graag in de straat hebben staan. Prima Wolff...

deze box is samen met the miracle en de triple trouble voor mij de toppers onder de boxen die op de lijst stonden :D
Wordt lastig om ze niet allemaal te nemen, want dat slaat direct weer een groot gat in je budget, zo niet neemt het je budget zo helemaal in beslag :p

Mooi spul, divers en langdurend, kleuren lijken idd niet goed naar voren te komen.

Klopt de info wel? Met 300gr. per bak van 25sh zou dit iets meer dan 10gr per shot zijn? Dat lijkt me toch nauwelijks haalbaar.

Ook deze cakebox spreek me aan als ik filmpje ziet is gewoon een topper en de blinkers zijn ook top

Het word wel steeds moeilijker zeg... qua keuzen in cakeboxen:p

Deze was inderdaad geweldig! Wil Wolff mijn complimenten geven wat ze dit jaar neergezet hebben met de boxen, echt chapeau!

Mooi spul, divers en langdurend, kleuren lijken idd niet goed naar voren te komen.

Klopt de info wel? Met 300gr. per bak van 25sh zou dit iets meer dan 10gr per shot zijn? Dat lijkt me toch nauwelijks haalbaar.

Wolff staat bekend om hun budget cakes, waar met weinig kruit ook altijd prima effecten worden gemaakt. Het verbaasd me niet dat ze dit bij Wolff met 12 gram per schot kunnen halen.

Een box met alleen dit effect miste nog op de markt, speelt Wolff goed op in. Ik ga hem serieus in overweging nemen voor dit jaar.

ieder boeket vult de lucht mooi .
maar toch zou ik hem niet aanschaffen want ik heb het gevoel dat deze bak te traag is waardoor hij erg saai is .

De eerste 2 cakes zijn volgens mij precies hetzelfde alleen is de tweede iets (5 seconde) sneller.

Overigens een hele mooie box. Als ik hem dit jaar niet meer kan halen qua budget dan zeker wel volgend jaar.

Back
Bovenaan