Rijswijkse vuurwerkhal

Hoe kom ik aan een clubkaart? Kom er al sinds jullie nog in dat oude pand in oud Rijswijk zaten dus heb ook wel zo'n kaart verdiend denk ik:p

Hoe kom ik aan een clubkaart? Kom er al sinds jullie nog in dat oude pand in oud Rijswijk zaten dus heb ook wel zo'n kaart verdiend denk ik:p

Moet je naar de voetbalclub gaan waar je fan van bent en daar een clubkaart aanvragen.

Ik ben gister even bij de Rijswijkse Vuurwerkhal langs geweest. De showroom ziet er weer geweldig uit. Er liggen ook nog wat dummies voor de liefhebbers. Ik heb er gister ook een paar mee mogen nemen. Ik mocht ze meenemen onder de voorwaarde dat ik ze niet ging doorverkopen. Dus als je nog wat dummies wil hebben, ga dan 10 december langs om wat moois te scoren, want die dag gaat tevens ook de voorverkoop van start.

20161208_190515.jpg

20161208_190423.jpg

20161208_190319.jpg

Laatst bewerkt:
Demo geweest ervoor op Facebook geweest daar was de sfeer gespannen tussen meningen diverse klanten.
Heb het even gevolgd mijn hobby in het klein is het weer, dus weerkaarten etc al heel lang.
Niets is zo aan verandering onderhevig als het weer, na deze discussie had het voor mij klaar mogen zijn. Niet toch het laatste woord hebben wie dan ook. Moest dit even kwijt ik hou niet van geruzie, dan ben ik meestal gelijk weg of geen klant meer, ondanks het niet over mij ging. Klaar daarmee !

De demo want daar draait het om, bij aankomst ik was met een vast groepje was het goed druk bezocht er hing een gezellige sfeer, het weer was redelijk opgeknapt wat miezerigheid maar echt regen of plenzen was niet van de orde. Demo ging rustig van start en mooi tempo, heel veel mooie producten gezien, nieuwe artikelen. Schietlijst kon ik niet zo snel verkrijgen gelukkig lag er 1 op de grond dus altijd welkom, de combinatie boxen zijn weer zeer verrassend en zo ook de Vip cake's De rook deed goed mee, dat heeft altijd wel enige sfeer en de geur. Finale was goed verzorgd, al met al een zeer leuke avond gehad.

Ik heb de meeste irritante combinatiebox gezien vandaag op de demo; de Best for Last wat een kickuh bak is dat!!!!!

Laatst bewerkt:
Rijswijk geen like van dan is er agitatie terwijl je een goede klant bent, hoorde ook wel eens ja maar er zijn ook die duizend euro uitgeven, schrok me rot wat ik zag onderbouwd en alle twijvel weg kan ik ook bij jou solliciteren, opgeteld met jouw dan de andere adres de kids etc kom ik met bestellingen bina op 1500 euro. ik zit op de helft dat was de fooien spaarpot ook klaar met mijn lijst dus erdoorheen.

las van het geval, volgend jaar weer klant?

Rijswijk geen like van dan is er agitatie terwijl je een goede klant bent, hoorde ook wel eens ja maar er zijn ook die duizend euro uitgeven, schrok me rot wat ik zag onderbouwd en alle twijvel weg kan ik ook bij jou solliciteren, opgeteld met jouw dan de andere adres de kids etc kom ik met bestellingen bina op 1500 euro. ik zit op de helft dat was de fooien spaarpot ook klaar met mijn lijst dus erdoorheen.

las van het geval, volgend jaar weer klant?

Ik snap geen hol van wat je zegt. Interpunctie is volledig absent en de context ontbreekt. Waar gáát dit over?

Ik kan er ook weinig van maken, zat het met moeite te lezen. Moet er wel om lachen, tijdens het lezen had ik zo'n New Kids accent in m'n hoofd.. :D

Heb daarnet weer een kijkje genomen in de webwinkel. En toen vond ik een nieuwe afdeling genaamd 'voordeelpakketten'. Voordeel als consument? 25% extra spaarpunten! Het goedkoopste pakket is €40,- en het duurste pakket is nog net geen €500,-

Voordeelpakketten

Misschien niet de meest ideale aanbieding voor de freaks maar voor de normale liefhebber en consument een mooie aanbieding.

Ik begrijp het wel, alleen om dat hier te relativeren is niet geheel juist, hij spreekt mij erop aan. Met hierbij een vraag.

Voor mij is dit boek gesloten na mijn reactie en beoordeling van de mooie demo.
Het heeft in ieder geval een flinke deuk opgelopen

nou ja weet je ik zet het hier neer in het kort mijn hobby is het weer al heel lang weerkaarten voorspellingen ook zeg bijv onweer, bliksem. kleine hobby.
Tijdens de voorbereidingen aan de demo gaf ik aan dat het weer zo veranderlijk als wat is.
Jullie weten dat ze vaak niet 1 dag van te voren goed zitten.
Er waren er een aantal die nu meeste berichten hebben verwijderd die hierop bonje gingen zoeken, voor mij was de keuze simpel bevalt het je niet of is het voor jou slecht weer dan ben je vrij in je keuze om te komen. Buiten de fb berichten ontving ik van meerdere helden de meest vreselijke dingen om mijn oren woorden als je ka vaar laat hem doodgaan je moeder is een hoe. Puur alleen dat de demo toch doorging, daar was men het niet mee eens. Dit heeft niets !!!! met Frits te maken.
Ben goede klant en evenveel als een andere klant doodnormale gozer, hoop dat het hierbij klaar is.

Donkere Ziel, dit had je toch uit dat eerste bericht ook wel kunnen begrijpen?
Zo ingewikkeld is het niet!

Back
Bovenaan