Rijswijkse vuurwerkhal

Zoals Nitraat 12 al zei. De adviesprijs is €39,- . De actieprijs is €20,-. Mijn 2e bron, die ik overigens hier niet kan publiceren, bevestigt dat nogmaals.

Adviesprijs van deze cake is €39,00. Actieprijs €20,00,

Winkelier mag zelf zijn prijs bepalen! Kan dus zomaar zijn dat deze waaier €39,00 kost bij je winkel!

Zie het als een krat bier. Neem als merk Hertog Jan. Mijn favoriete merk. Bij de AH is hij te koop voor de reguliere prijs van €14,99. Bij de Jumbo is hij in de aanbieding voor €9,75. Dat kan. Want de Jumbo kiest ervoor om een aanbiedingsprijs te hanteren en de AH kiest ervoor om de adviesprijs te hanteren.

Een winkel is niet verplicht om een aanbiedingsprijs te hanteren. Ik denk dat dit een totaal ander onderwerp is waar we naar toe aan het werken zijn. Een onderwerp over advies/standaardprijzen een aanbiedingsprijzen.

Maar wat kunnen wij nu concreet zeggen? De Vuurwerkhal hanteert voor de Be-Roertjes de adviesprijs van €39,- in plaats van de aanbiedingsprijs van €20,-. Maar hanteert voor andere producten weer een aanbiedingsprijs. Als voorbeeld de Golden Dream, de I am Fan en de jumbo verpakkingen Single-Shots (Cool Bastards, Red Bastards, Thunderking 40st. ), Pearl 96 (1+1 gratis). Oftewel, genoeg producten die wel voor de aanbiedingsprijs te koop zijn. Ik denk dat we uiteindelijk dan wel die ene cake kunnen vergeven die tegen een adviesprijs wordt aangeboden.

Anders kan je hem altijd nog volgend jaar met Kartonvoordeel kopen. Net zoals dat dit jaar het mogelijk was, 6 stuks voor een bodemprijs.

Laatst bewerkt:
@Rijswijker, als je een goede knalcake zoekt zou ik ook zeker even naar de Cruel Cannon kijken :wink:
Final Fate en Cruel Cannon worden in ieder geval op de demo geschoten.

Ik dacht inderdaad dat de adviesprijs 20 euro was.
Als de adviesprijs op 39 euro ligt, is het inderdaad een ander verhaal.
Ik snap het, excuus voor de verwarring :).

off topic ik heb de rest van me bestelling nog niet kunnen doen van het weekend frits ik heb even een probleem bijna gehad 4 verstandkiezen op mijn leeftijd unicum nu 2 weg van de week nog 2 ivm ontsteking kolere wat doet dat zeer ondanks perfect gebit

Erg leuk hoe vuurwerkhal het doet, voorbeeld functie voor meerdere bedrijven jong en oud betrekken en een mini cursus vuurwerk stoken met kids met brilletjes.

Ik zag dat de folder online stond op de website!

Jubileum Folder 2016

Hij zal waarschijnlijk zoals ieder jaar rond Sinterklaasavond in de bus vallen. Ben benieuwd wat SinterFrits dit jaar gaat schenken met de vaste klanten code! Blijft een leuke actie voor de vaste klant!

Ziet er weer geweldig uit. Laat SinterFrits maar komen met de folder en klantencode. Die jubileumbox ziet er trouwens ook geweldig uit.

Dit jaar heeft de Vuurwerkhal de volgende acties:

- Iedere bestelling boven de 50 euro een vuurwerkcadeautje
- Voor de kerst bestellen = kans maken op de Anniversary Box
- Voor 09:00 afhalen = kans maken op 1 vd 18 Anniversary Boxen (nacht afhalers tellen niet mee)
- Vaste klanten code (voor iedereen die de afgelopen jaren heeft besteld en z'n adres heeft achtergelaten)
- Clubkaart actie = cadeautje bij het afhalen van je bestelling
- Verloting onder alle 'likers' op Facebook
- 2e verloting wanneer de pagina nog voor de kerst de 7.500 likes haalt (wordt krap)

SinterFrits heeft in ieder geval weer z'n best gedaan om de mensen tevreden te stellen.

Back
Bovenaan