Bram95
VWC lid
Prijs staat hier als €20 en geen advies prijs van €39.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43140-Be-roertjes-*NIEUW-2016*
Zoals Nitraat 12 al zei. De adviesprijs is €39,- . De actieprijs is €20,-. Mijn 2e bron, die ik overigens hier niet kan publiceren, bevestigt dat nogmaals.
Adviesprijs van deze cake is €39,00. Actieprijs €20,00,
Winkelier mag zelf zijn prijs bepalen! Kan dus zomaar zijn dat deze waaier €39,00 kost bij je winkel!
Zie het als een krat bier. Neem als merk Hertog Jan. Mijn favoriete merk. Bij de AH is hij te koop voor de reguliere prijs van €14,99. Bij de Jumbo is hij in de aanbieding voor €9,75. Dat kan. Want de Jumbo kiest ervoor om een aanbiedingsprijs te hanteren en de AH kiest ervoor om de adviesprijs te hanteren.
Een winkel is niet verplicht om een aanbiedingsprijs te hanteren. Ik denk dat dit een totaal ander onderwerp is waar we naar toe aan het werken zijn. Een onderwerp over advies/standaardprijzen een aanbiedingsprijzen.
Maar wat kunnen wij nu concreet zeggen? De Vuurwerkhal hanteert voor de Be-Roertjes de adviesprijs van €39,- in plaats van de aanbiedingsprijs van €20,-. Maar hanteert voor andere producten weer een aanbiedingsprijs. Als voorbeeld de Golden Dream, de I am Fan en de jumbo verpakkingen Single-Shots (Cool Bastards, Red Bastards, Thunderking 40st. ), Pearl 96 (1+1 gratis). Oftewel, genoeg producten die wel voor de aanbiedingsprijs te koop zijn. Ik denk dat we uiteindelijk dan wel die ene cake kunnen vergeven die tegen een adviesprijs wordt aangeboden.
Anders kan je hem altijd nog volgend jaar met Kartonvoordeel kopen. Net zoals dat dit jaar het mogelijk was, 6 stuks voor een bodemprijs.
Laatst bewerkt: