Rijswijkse vuurwerkhal

effe kijken ik ben zelf ook nog wat aan het opschrijven komt extra visite en dat zijn jonkies dus, maar ik heb wel vuurpijlen besteld of gekozen dat zijn die pijlen met die bal erop china red.

Er is altijd wel iets extra's of leuke dingen, diploma voor kinderen of open dag jubileum vuurwerk demo, zelfs oliebollen verkoop in verleden geweest, goede doelen met vuurwerk zo nu ook.de 1e die naar china ging met interessant trip report foto's eigen lijn. vele gingen dit ook doen erna

1 van de meest ondernemende vuurwerk winkel.

effe kijken ik ben zelf ook nog wat aan het opschrijven komt extra visite en dat zijn jonkies dus, maar ik heb wel vuurpijlen besteld of gekozen dat zijn die pijlen met die bal erop china red.

De zelf gemaakte dummy van vorig was oudejaarsavond verdwenen. Er komt een nieuwe dummy aan die op het echte pijlenpakket lijkt.
Goede keuze de Full Sky Shell rockets van China Red.

Frits en team wilde even zeggen.. super leuk gedaan voor de kinderen!! Men dochter zei dat ze volgend jaar wat dichterbij durfte te gaan staan haha. Zelf stiekem ook genoten in de bunker hoor:D . Super leuk gedaan !!

Vandaag ook bij de opendag van de Rijswijkse Vuurwerkhal geweest. Ik vond het gezellig druk en het was goed georganiseerd. Uiteraard was er voor de kids weer een cursus veilig vuurwerk afsteken en daarbij kon een diploma en RVH goodiebag niet ontbreken. Het is echt mooi om te zien hoe Frits vol passie bezig is en zich inzet voor de vuurwerkbranche. Ik heb weer genoten van de bunkerrondleiding en vond het een geslaagde middag. Tevens heb ik ook nog een vuurwerkposter kunnen scoren. Hopelijk volgend jaar weer en Frits en team bedankt.

Was vandaag ook even op bezoek bij de rvh, en het was net zoals vorig jaar weer erg leuk georganiseert voor de kids, ook de volwassende mensen vonden het erg intressant vooral bij de bunker rondleiding was te merken dat ze erg geintresseerd waren hoe het allemaal achter de schermen aan toe gaat, ik zeg volgend jaar weer top geregeld frits en de overige collega's

Zojuist op het YouTube kanaal van de Vuurwerkhal beland in mijn zoektocht naar leuk vuurwerk en daar vond ik twee trailers die mij nog niet eerder waren opgevallen (althans dat moet ik u doen geloven). En dat allemaal terwijl ik bij Frits op de koffie was.

Bestelling opgehaald met de voordeel verkoop en vanochtend met mijn zoon.

Goede sfeer druk, best apart om in de nacht je vuurwerk af te halen.
Genoeg hulp werden 3 artikelen gevonden die niet klopte dus werd dat omgeruild betrof pakketten ,dacht al wat zijn ze klein voor 119,- bleek de 59 variant te zijn. Is opgelost

Back
Bovenaan