Rijswijkse vuurwerkhal

Heavy 5 is er uit en word niet meer geleverd door de importeur.

Wel komt de Dispaly of Power in het assotiment ter vervanging van de Heavy 3.

oke bedankt voor de info vermoede al zoiets was verleden jaar al moeilijk, maar goed we gaan kijken.

Display of Power is volgens mij 25,- net zoals de Heavy kostte. Heavy 5 kostte 39,95. Misschien een Magic Swing / Lost Control erbij en een Varuna/Namaka? Dan kom je in de buurt. Of een Display of Power + Sparkling Snow? Voor de meeste cakes kan je voor de Display of Power gaan + Namaka + Varuna. Heb je 5 cakes voor net minder dan wat de Heavy 5 zou kosten.

Display of Power is volgens mij 25,- net zoals de Heavy kostte. Heavy 5 kostte 39,95. Misschien een Magic Swing / Lost Control erbij en een Varuna/Namaka? Dan kom je in de buurt. Of een Display of Power + Sparkling Snow? Voor de meeste cakes kan je voor de Display of Power gaan + Namaka + Varuna. Heb je 5 cakes voor net minder dan wat de Heavy 5 zou kosten.

de heavy 5 was verleden jaar 44,50 maar er zijn goede vervangers bedank voor de tip.

Over kleine cakes gesproken.
Dit jaar een topper voor heel weinig geld.
De Manipulator van China Red, 16 Schots voor maar 8.99.
Dit is de aanbiedingsprijs.
OP=OP

je hebt vaste liker's :):D

maar precies vernieuwing mooie prijzen er is altijd een opvolger 8,99 is zeer zeker niet duur ! staat op de lijst :cool:

Over kleine cakes gesproken.
Dit jaar een topper voor heel weinig geld.
De Manipulator van China Red, 16 Schots voor maar 8.99.
Dit is de aanbiedingsprijs.
OP=OP

de site werkt volgens mij nog niet zoals het hoort? pagina's laden vaak niet en krijg vaak error. als de pagina wel laad duurt het heel erg lang

25 Jaar Rijswijkse Vuurwerkhal allereerst ondanks dat we even hebben gebabbeld alsnog van de hele Fam Gefeliciteerd.

Aangekomen vanavond hing er een heerlijke vertrouwde sfeer, druk bezocht !
Het was allemaal tot in de puntjes goed geregeld.
Mensen die je echt ziet genieten, vuurwerk was echt top, en het is zoals Frits mij vertelde dat het op 1 dingetje na allemaal Consumenten Vuurwerk is. Echt heel mooi, het is kunst.

Zeer geslaagde avond nu aan het bier en proost op de vuurwerkhal

Back
Bovenaan