Rijswijkse vuurwerkhal

minder vuurwerk verkocht hebben die een glazen bol op de actiecode gehad frits? want het blijkt juist dat er meer vuurwerk is gekocht en zoals ik zag met de auto van de zaak en ritten was het ook 31 dec vol en druk. Altijd weer negatief ondanks dat frits heeft gezegd niet doen ! ''dit is toch geen tijd om vuurwerk op te halen'' tja maar je staat er wel verslaggeefertje kijk het dit jaar nog 1x aan daarna over het 'illegale' ben het zat spuugzat.

minder vuurwerk verkocht hebben die een glazen bol op de actiecode gehad frits? want het blijkt juist dat er meer vuurwerk is gekocht en zoals ik zag met de auto van de zaak en ritten was het ook 31 dec vol en druk. Altijd weer negatief ondanks dat frits heeft gezegd niet doen ! ''dit is toch geen tijd om vuurwerk op te halen'' tja maar je staat er wel verslaggeefertje kijk het dit jaar nog 1x aan daarna over het 'illegale' ben het zat spuugzat.

Het had natuurlijk nog veel negatiever gekund, ik was al blij dat ze landen opnoemden waar het hele jaar gekocht en afgestoken mag worden. En wat er verkocht is kan je pas in januari weten en niet eerder.

ja een betere weergeving ik heb zo gereageerd omdat ik vanaf het 1e jaar vuurwerkhal toen nog op andere locaties wel te verstaan gezien heb dat er acties waren met loten om je vuurwerk afval in te leveren het meegaan in gemeentelijke in mijn gevoel onredelijke besluiten.
Overal aan mee werken en denken, om het tot een geheel te krijgen, zodat iedereen tevreden is.

Dan kon en kan het erbij mij niet in dat je negatief gaat lopen doen en het nog na gastvrijheid in je hoofd haalt om negatief te zijn, terwijl deze man alles probeert te doen om de traditie van consumenten vuurwerk hoog te houden, met een eerlijke onderbouwing.

lucht op zo'n lap tekst en wederom weer klant dit jaar.

@Rijswijk1968, is deze beter? :wink:

Veel gehoord over deze winkel, helaas nog nooit naar toe geweest omdat het niet bij mij in de buurt lag (Dordrecht). Maar........... Sinds dit jaar werk ik in Rijswijk en ben ik zeker voornemens even te gaan buurten! Weet iemand de openingstijden van deze zaak?

las iets van dat de demo opnieuw anders word, niet alle producten worden geschoten, dat context van dan hoef je niet lang in de kou te staan, en zo blijft het voor iedereen leuk mag je weg laten concessies doen aan een demo is nooit goed er is al eerder een verkorte demo geweest toen in rijswijk, jaar erna gauw terug.

Ik heb in de ijskouw gestaan tot droog ervoor nat , gestaan dat het op het laatste moment doorging ben echt bij elke demo geweest. het ligt eraan, als je lijst zo lang is met producten dan is het logisch, je moet wel iedereen tevreden houden je kan niet het goedkoopste weglaten want ook daar zijn liefhebbers voor ook geen selectie van dit moet verkocht worden dus dat promoten we.
ook bij vorige demo's vielen er artikelen weg omdat ze er nog niet waren of niet meer kwamen. kijk wat je ziet de rest is vaak op filmpjes te zien.

las iets van dat de demo opnieuw anders word, niet alle producten worden geschoten, dat context van dan hoef je niet lang in de kou te staan, en zo blijft het voor iedereen leuk mag je weg laten concessies doen aan een demo is nooit goed er is al eerder een verkorte demo geweest toen in rijswijk, jaar erna gauw terug.

Was van de week weer even op de koffie bij Frits, ondertussen heb ik de hele voorraad koffie opgedronken, zover ik weet worden er uit alle gedeelten van het assortiment producten geschoten. Hij denkt er alleen aan om producten die al voor een zeer lange tijd in het assortiment zitten (Concerto Rosso bijv.) niet te schieten. Maar niets is zeker zei hij. Het is pas zeker wanneer de schietlijst is opgestuurd naar de provincie. En met eerst de jubileumshow in het verschiet is er nog genoeg tijd om er over na te denken. Ik had ondertussen al mijn 5e bak koffie op dus toen was het wel tijd om te vertrekken. Moraal van het verhaal: nog niets staat vast.

Onze demo wordt niet opnieuw anders.
Wij schieten al jaren op prijsvolgorde en vaak veel langer dan een uur.
Dat wij niet alle producten kunnen schieten lijkt mij logisch want dan duurt het echt 2.5 uur en dan is er wel sprake van overlast in de omgeving vanwege het geknal.
Wij proberen sowieso alle nieuwe cakes en combiboxen te schieten en nog een leuke finale erachter te plakken.
Wij schieten niet alleen grote cakes maar altijd ook vele kleintjes maar een 48 schot Pearl cake kent iedereen inmiddels wel en artikelen die echt al jaren hetzelfde zijn en er absoluut geen verandering in kwaliteit is slaan wij wel een over i.v.m. de duur van de demo.
Dit jaar is het echter weer afwachten of alles op teijd binnen is maar het beloofd weer wat moois te worden.

In Kartonvoordeel staat nu een karton Danza Curiosa voor €145,- . Mooie prijs lijkt mij. Er stond ook een karton Hot Shot 1 in maar die is helaas al verkocht.

Back
Bovenaan