Rijswijkse vuurwerkhal

Belangrijk voor vanavond!

Neem geen vuurwerk mee naar onze demo.
Neem iets mee om op te zitten want het duurt ruim een uur.
Eten en drinken indien je dat nodig hebt.
Ruim je afval op want het moet schoon blijven en anders zou het wel eens de laatste keer kunnen zijn.
Spreek mensen aan die zich misdragen met vuurwerk of op andere wijze.

En veel plezier vanavond.

Mooie show.
Lekker lang veel producten.
Leuke finale leuk omgeroepen.
Frits veel succes met het goud zoeken morgen.

Orange label vond ik toch echt wel netten producten.
Vooral sparling snow sprong erweer uit.
Mensen om me heen zeiden ohw ahw mooi.
Geen idee om een budget reeks van zulke potten te maken?
Denk dat het enorm goed ontvangen zal worden.

Hele mooie show, sfeer goed, goed weer wel enige wind. Werden er 2 geraakt 1 een rood oog 1 een op zeker blauwe plek kwam door de wind ondanks de plastic lijnen.

Heb me goed vermaakt vanavond. En heb goed besteld in de voorverkoop.

Dat klopt dat ben ik aangenaam, ja jongen met een hesje aan heeft nog gekeken of het enigszins bloede geen idee wat het was pot gingen mooi af stond achter de lijn leek wel een bonk klei ofzo.
En inderdaad gozer die bij me was stond te lachen die kreeg de volgende op ze muil zow aanpakken.

Nu waar het omgaat de demo ja geweldige show goed verzorgd sfeer uitmuntend echt heel veel mooie effecten gezien. China red heeft een zeer mooie collectie ook de klassiekers ja die blijven mooi.
Finale dat was heel bijzonder mooie haagse muziek golden Earing anouk etc. Lang geleden bij hapje geweest is nu nog steeds een goede tent heerlijk effe patat pinda en br frik speciaal gegeten. Cijfer ja dat is 10 Frits.

Ja nu over de grens af en toe bij de oosten buren. Ervoor 30 jaar in ned en in vakantie spanje en roemenie etc naast mijn vaste baan

Mooie show hoor, supermooie locatie. Lekker de ruimte daar. Omroeper was goed te verstaan. Veel China Red maar zaten mooie producten bij! Af en toe iets te veel crackling effecten in de CR collectie naar mijn smaak!

vraagje ik zie dat de website de laatste dagen steeds is aangepast nieuwe producten bijvoorbeeld. Ik zie ook dat er verschillende dingen op zijn. Ook dingen die ik nog niet eerder zag zoals de heavy 5, kan zijn dat ik hem gemist heb natuurlijk! Wanneer zijn de toevoeging klaar en klopt de voorraad op de site. Makkelijk met mijn lijstje af maken :D

Het klopt inderdaad dat er al een aantal artikelen zijn uitverkocht.
De heavy 5 is helaas afgekeurd dus daar van is de voorraad op 0 gezet.
Gisteren zijn in principe de laatste artikelen toegevoegd.

Ik kan nu niet kijken op mobiel werkt de site niet ik kan geen producten zien. Ik zat te wachten op de golden dream ik had begrepen dat die er nog op kwam.

Back
Bovenaan