fritsie
VWC lid
Bestelling van verleden jaar was ongeveer 735,- met de 25% mocht ik ongeveer voor 175,- uitzoeken weliswaar niet alles maar goed te doen.
Nu met verhogingen geen 735,- maar 822,00 ik voeg dezelfde producten in die ik had uitgezocht en nu blijkt dat ik dan 2548 punten te kort kom. Dus duurder en in mijn geval minder van het bedrag uitzoeken.
Nu met verhogingen geen 735,- maar 822,00 ik voeg dezelfde producten in die ik had uitgezocht en nu blijkt dat ik dan 2548 punten te kort kom. Dus duurder en in mijn geval minder van het bedrag uitzoeken.[/QUOTE]
Ik heb je bestelling van vorig jaar nog even nagekeken en het was €711.25 dat meetelde voor gratis vuurwerk. daar kreeg je inderdaad 25% over om uit te zoeken uit bepaalde collecties.
Het is nu dus anders geworden, omdat er klanten waren die ook voor dat soort bedragen kochten en soms veel meer maar alleen een lontje kregen omdat het combinatieboxen, chinese rollen of andere aanbiedingen waren die niet meetelden voor gratis vuurwerk.
Nu krijg je dus bij alles spaarpunten en kan je zelf je gratis artikelen uitzoeken, dat je per saldo minder kan uitzoeken klopt in dit geval maar de meeste bestellers hebben wel voordeel en ons kost het per saldo net zoveel. Het lijkt mij wel eerlijker. En zoals ik al eerder tegen gezegd heb kan je altijd contact met mij opnemen als je een oplossing zoekt.