Rijswijkse vuurwerkhal

Bestelling van verleden jaar was ongeveer 735,- met de 25% mocht ik ongeveer voor 175,- uitzoeken weliswaar niet alles maar goed te doen.

Nu met verhogingen geen 735,- maar 822,00 ik voeg dezelfde producten in die ik had uitgezocht en nu blijkt dat ik dan 2548 punten te kort kom. Dus duurder en in mijn geval minder van het bedrag uitzoeken.

Nu met verhogingen geen 735,- maar 822,00 ik voeg dezelfde producten in die ik had uitgezocht en nu blijkt dat ik dan 2548 punten te kort kom. Dus duurder en in mijn geval minder van het bedrag uitzoeken.[/QUOTE]

Ik heb je bestelling van vorig jaar nog even nagekeken en het was €711.25 dat meetelde voor gratis vuurwerk. daar kreeg je inderdaad 25% over om uit te zoeken uit bepaalde collecties.
Het is nu dus anders geworden, omdat er klanten waren die ook voor dat soort bedragen kochten en soms veel meer maar alleen een lontje kregen omdat het combinatieboxen, chinese rollen of andere aanbiedingen waren die niet meetelden voor gratis vuurwerk.
Nu krijg je dus bij alles spaarpunten en kan je zelf je gratis artikelen uitzoeken, dat je per saldo minder kan uitzoeken klopt in dit geval maar de meeste bestellers hebben wel voordeel en ons kost het per saldo net zoveel. Het lijkt mij wel eerlijker. En zoals ik al eerder tegen gezegd heb kan je altijd contact met mij opnemen als je een oplossing zoekt.

he luister als het om bedragen gaat ik heb het er ook even bijgepakt 3 bestellingen wel 3 verschillende namen ivm ophalen maar wel uit mijn portomonee kom ik ook op dik 1800 maar ik vind het best fijne avond

''Het is nu dus anders geworden, omdat er klanten waren die ook voor dat soort bedragen kochten en soms veel meer ''

Ik heb je bestelling van vorig jaar nog even nagekeken en het was €711.25 dat meetelde voor gratis vuurwerk. daar kreeg je inderdaad 25% over om uit te zoeken uit bepaalde collecties.
Het is nu dus anders geworden, omdat er klanten waren die ook voor dat soort bedragen kochten en soms veel meer maar alleen een lontje kregen omdat het combinatieboxen, chinese rollen of andere aanbiedingen waren die niet meetelden voor gratis vuurwerk.
Nu krijg je dus bij alles spaarpunten en kan je zelf je gratis artikelen uitzoeken, dat je per saldo minder kan uitzoeken klopt in dit geval maar de meeste bestellers hebben wel voordeel en ons kost het per saldo net zoveel. Het lijkt mij wel eerlijker. En zoals ik al eerder tegen gezegd heb kan je altijd contact met mij opnemen als je een oplossing zoekt.

Even een klein voorbeeldje:

De Immortal Gold kreeg je vorig jaar niks bij.

Nu kun je er bijvoorbeeld een Happy Thunder Q bij doen van je spaarpunten t.w.v. € 22,50
(en dan reken ik de 200 spaarpunten die iedereen kado krijgt nog niet meer)

Tja als iemand mijn bon gebruikt als voorbeeld wijzen de pijlen naar mij dus Henkie joehoe niet meer doen oke...mooi !

Nu kun je er bijvoorbeeld een Happy Thunder Q bij doen van je spaarpunten t.w.v. € 22,50

Ja oke, maar.....wat niet mee telde waren producten die door de vuurwerkhal juist daarom laag geprijsd waren.

Kan wel begrijpen dat er 1 geagiteerd offline gaat even een bon bespreking..

Maar voor hierboven ja het klopt de prijzen waren laag en daar kreeg je dat niet over, maar nu wel, dan krijg je punten over je slof kanonslagen yep maar hij is wel 1 euro duurder.

Ik vind het genoeg, ik zal wel zien.

Wat een gedoe hier over iets wat je extra krijgt...

Ik heb overal waar ik koop vrijwel geen korting of gratis vuurwerk,dit omdat ik al de zogenaamde stuntaanbiedingen koop...en die tellen nooit mee voor zulke korting of extra vuurwerkacties.

De Rijswijkse is één van de winkels waar ik koop, en met behulp van dit puntensysteem zelf je (extra) spullen uitkiezen vind ik echt een grote meerwaarde hebben. Je kan echt iets kiezen wat in je wensenlijstje staat ipv zomaar een product die je zelf eigenlijk niet had gewild.
De site is ook enorm klantvriendelijk ingericht, bv de aankoopopties voor je gespaarde punten staan keurig onderaan je winkelwagenlijst.
Het tactisch producten kiezen "anders krijg je meuk erbij die je niet wil" is lekker voorbij

het is wennen maar het steekt met kop en schouders boven de doorsnee sites uit, naar mijn mening.
Het behoud van je punten is ook winst voor jou; volgend jaar een beginnetje van het budget!
Voor de winkel is het uiteraard goede klantenbinding.

Iemand,die zich geroepen voelt de bon soap uit te leggen?

Dat ligt niet aan frits of etc, er was er 1 vergeten dat als je iets ziet je het ook niet mag gebruiken om een voorbeeld te stellen. HenkBakker weet dat nu heeft excuses gemaakt klaar.

Voel me niet meer dan een ander.

Nu waar het over gaat buckley strictly zijn mooi verassend.

En 1e bestelling heb ik klaar 759,50:devil:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan