Rijswijkse vuurwerkhal

Nou ik zit nu al 21 jaar in de ict met alles er om heen.

Probleem is agima media het is een bout bedrijf, ik heb zoveel problemen ingelezen.

overbelasting op server gedeeltes oftwel ''proppen''
dan is het net een rij in de winkel, met winkelwagentjes stuk vrij inlopen, stuk vrij inlopen

Laatst bewerkt:
Heb het nu echt vaak geprobeerd winkelmand blijft staan kan aantallen niet aanpassen.

Maatje van mij zelfde liedje.

pagina geeft geen krimp om door te klikken

sorry, tot volgend jaar heb echt mijn uiterste best gedaan

Laatst bewerkt:
Heb het nu echt vaak geprobeerd winkelmand blijft staan kan aantallen niet aanpassen.

Maatje van mij zelfde liedje.

pagina geeft geen krimp om door te klikken

sorry, tot volgend jaar heb echt mijn uiterste best gedaan

Dit is echt raar, er komen gewoon bestellingen door maar zo te lezen niet allemaal.
Kan je in een PM even aangeven hoe laat dat was en je postcode dan zal ik eens laten kijken.
Daar hebben wij natuurlijk niets aan op deze manier.
Alvast bedankt.

gezien er bestellings problemen zijn kan ik nog even de vraag stellen voor ik de bestelling plaats

24 Carat Gold neem aan dat jullie de 2015 versie uitleveren en geen 2014.

gezien er bestellings problemen zijn kan ik nog even de vraag stellen voor ik de bestelling plaats

24 Carat Gold neem aan dat jullie de 2015 versie uitleveren en geen 2014.

Wij gaan ze apart in de webwinkel zetten en je kan het ook aangeven bij opmerkingen.
De hele webwinkel (kopie) draait nu op server nr.3 en nu gaat alles in m.sec heb ik vernomen. het probleem was/is een lus in het script maar voor zover ik het begrepen heb zou die morgen gevonden zijn en het probleem opgelost.
Dan gaat alles naar server 3 en kan er normaal gewinkeld worden zonder dat je op je gemak koffie kan gaan zetten tussen de klikken door.

@vuurwerkpro, de 2015 versie van de 24 Carat Gold staat nu apart in de webshop.

Dus kom maar door met die bestelling :wink:

De 2014 komt ook zo apart in de webshop te staan.

Frits ik krijg me 1e bestelling voor werknemers niet rond teveel mooie dingen te kiezen wat raad jij aan een passion pakket of een combi strictly japan en china als 1 pakket

zeker echt heel mooi, dat zie je nog nergens, nu nog een webcam lekker in de winkel kijken met de verkoop vroeger had je ze in zaken, mis dat wel misschien iets voor later

zeker echt heel mooi, dat zie je nog nergens, nu nog een webcam lekker in de winkel kijken met de verkoop vroeger had je ze in zaken, mis dat wel misschien iets voor later

Het was een nieuw ideetje van onze vrienden van AGiMA media en er word al behoorlijk veel gebruik van gemaakt.

En over die webcam, daar kun je toch beter gewoon een lekker wijf achter zetten :p

Back
Bovenaan