Rijswijkse vuurwerkhal

Ik zie ook dat de punten verschillen per artikel met een gelijke prijs. Ik zie bijvoorbeeld bij 3 producten die allemaal 39,95 kosten verschillende aantal punten kado erbij en ook bij aankoop met punten is het verschillend. Kunnen jullie uitleggen waardoor er verschil onstaat?

Ik denk dat dit simpel weg te maken heeft met de eurotjes die verdiend worden op het product. Je zou dus heel simpel kunnen zeggen de gene met de meeste punten zal waarschijnlijk het meest op verdiend worden. Zo zie je ook verschil in het inleveren van punten op gelijk geprijsde producten. Het is dus handig en verstandig als je 2 producten wil eerst naar de prijs en punten aantal te kijken en dan het meest gunstigste toe te passen betalen of punten dokken.

Ik werk niet bij rijswijk maar het lijkt me het meest logisch ;) laten we eerlijk zijn iedereen moet geld verdienen dus ook in rijswijk. voor niks gaat de zon op

niet om de beterweter uit te hangen, maar kijk es rond ziekenfonds duurder eigen risico duurder ov duurder alles word duurder het is eenmaal zo. Ben wel zoekende is er ook een ouwe veteranen topic?

niet om de beterweter uit te hangen, maar kijk es rond ziekenfonds duurder eigen risico duurder ov duurder alles word duurder het is eenmaal zo. Ben wel zoekende is er ook een ouwe veteranen topic?

Maar je slaat wel precies de spijker op z'n kop.

Je bent goed op de hoogde Rijswijk1968, opslag ook duurder, organisatie ook duurder.
Waar het vandaan moet komen koersverschillen ook duurder.

Zeer prijzig

Laatst bewerkt:
Bestelling van verleden jaar was ongeveer 735,- met de 25% mocht ik ongeveer voor 175,- uitzoeken weliswaar niet alles maar goed te doen.

Nu met verhogingen geen 735,- maar 822,00 ik voeg dezelfde producten in die ik had uitgezocht en nu blijkt dat ik dan 2548 punten te kort kom. Dus duurder en in mijn geval minder van het bedrag uitzoeken.

Bestelling van verleden jaar was ongeveer 735,- met de 25% mocht ik ongeveer voor 175,- uitzoeken weliswaar niet alles maar goed te doen.

Nu met verhogingen geen 735,- maar 822,00 ik voeg dezelfde producten in die ik had uitgezocht en nu blijkt dat ik dan 2548 punten te kort kom. Dus duurder en in mijn geval minder van het bedrag uitzoeken.

En als je een beetje gaat puzzelen? Misschien dat als producten die je voor punten haalt normaal koopt het meer in je voordeel zal zijn?

Nog een beetje langzaam... maar super duidelijke mooie site, eerste bestelling vanmorgen vroeg alweer gedaan :cool:

Back
Bovenaan