Rijswijkse vuurwerkhal

nou ik denk toch dat je, je zorgen moet maken als die achterlijke prijsverhogingen die ik bij andere shops zie ook hier voorkomen nou ik help je hopen.

En ik vertrouw frits hij zal nooit dat soort verhogingen doorvoeren tenzij de marge wel heel in het geding komt.

Dan zou ik gewoon het oude willen want als je het berekent aan de 25 procent uitzoeken, dan mogen er wel heel veel punten worden gegeven dat is niet realistisch.

Ik wacht af maar anders Frits wil ik graag gebruik maken dat ik gewoon als verleden jaar de 25 procent over het bedrag mag uitkiezen. Ik beperk mij tot oa six red etc

Laatst bewerkt:
Je hebt het bij het juiste eind ik heb ed raket even bekeken, ze verbieden het vuurwerk niet , nee ze maken het gewoon zo duur dat je stopt. Dom want dan gaat het verhaaltje weer opnieuw beginnen.
En zal je nooit het vuurwerk van buiten de grenzen beperken.

We gaan het zien komende dagen. Ben ook benieuwd, naar ook de nieuwe artikelen.

Er werd gesproken dat dit in verhouding hetzelfde zou zijn, dan zal het voor de vuurwerkhal dan ook niets uitmaken als je onderling komt tot de oude aanbieding van 25 procent over het bedrag.

Proost Rijswijk1968 ik ga er 1 nemen.

Ja zeker, zoals ik al zij het is overal omhoog gegaan ben flink wat wezen kijken op internet.
Als jet budget omhoog gooit kom je op wat het was en dat is precies de verhogingen.

Ik ga mij vanaf dit jaar toeleggen op de combinatie boxen en dan ben ik weer rond budget is verhoogt.
Thanks Vlam

Edit break,

Ook als er na speuren blijkt dat het meevalt in vergelijking met andere shops kom ik erop terug.
Dus bij deze je bent zeer schappelijk met de prijzen. Ik kan zien dat je moeite heb gedaan om de prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden. Is te onderbouwen.

gr

Robert

Vanavond zou het zover moeten zijn, inmiddels al wat fouten in de folder ontdekt m.b.t. de te ontvangen spaarpunten bij de Immortal Gold moet zijn 966 en de 4 Seasons moet zijn 836.

In de webwinkel staan deze wel goed.

Er proberen momenteel heel veel mensen te kijken.
De technische afdeling is er mee bezig.

EDIT: als het goed is zijn we weer in de lucht.

Ja hij doet het hier.

China Red is behoorlijk aan de prijs geworden. Ik had het duurste pakket 119,50 nu 20,- duurder.
Six red 5,- duurder
heavy 5 39,95 nu 44,50

Nu begrijp ik de reactie hierboven. Het word een luxe artikel. Website is erg mooi geworden !

@Vlammetjes, maar die telt dan weer niet mee voor gratis vuurwerk bij koningsdal :wink:

Terwijl je er bij de vuurwerkhal spaarpunten bij krijgt

Ik zie ook dat de punten verschillen per artikel met een gelijke prijs. Ik zie bijvoorbeeld bij 3 producten die allemaal 39,95 kosten verschillende aantal punten kado erbij en ook bij aankoop met punten is het verschillend. Kunnen jullie uitleggen waardoor er verschil onstaat?

Back
Bovenaan