Rijswijkse vuurwerkhal

Frits top geregeld dit jaar mijn dank is groot naar jou en jou team.
Karton voordeel was voordelig en het afhalen was top.
Me normale bestelling duurde niet langer dan 5 minuten en dan heb ik afgehaald en laten controleren.
En alles klopte.
Fijne jaarwisseling en zeker weten tot volgend jaar.

nee ik heb ze niet afgehaald was al super tevreden met alles ben alleen vergeten om te kijken of ik nu een staatslot had gewonnen.

Edit

Ontzettend bedankt voor het mooie vuurwerk, alles was weer van super goede kwaliteit.
Geen gekkigheid of missers weigeraars etc had veel bekijks, ja zelfs applaus vip collectie en de pakketten waren door de werknemers ook zeer gewaardeerd.

Wens jou & fam veel goeds in het nieuwe jaar, eind van het jaar kan je weer rekenen op mij als klant !

Laatst bewerkt:
Bedankt Frits! alles was top geregeld en ging erg snel dit keer.
Ook sochtends was het vele malen rustiger dan het jaar ervoor.
Toen viel er nog een jongetje flauw van de spanning :p

Bedankt allemaal voor de meest positieve reacties maar er zijn wel een paar dingen die ik kwijt wil.
Via de mail en aan de winkel hebben zich 3 klanten gemeld die problemen hebben gehad met assortimentspakketten die wij verkochten en daar zo van waren geschrokken dat zij afgeknapt zijn van consumenten vuurwerk.

Wat was er nou gebeurd, de meeste cakes waren bij het 1e schot al omgevallen en raakten in sommige gevallen omstanders.
Klant helemaal in de stress en de rest van het vuurwerk zo de container in.
Achteraf bleek dat ze de verplichte tekst op de cake niet hadden gelezen en de voetjes niet hadden uitgeklapt waardoor deze cakes omvielen.

Door dit soort gevallen krijgt het consumentenvuurwerk ook een slechte naam terwijl het absoluut niet aan dit vuurwerk ligt.
Wij gaan dit jaar in overleg met de importeur om in China al A4-tjes met een waarschuwingstekst in de pakketten te laten doen waardoor de kans dat de consument het nu nog niet leest bijna uitgesloten is.

Wat kunnen jullie hier aan doen.
Als jullie in de straat of bij de buren zo'n geval van een omvallende cake zien geef de mensen dan advies hoe of wat.
Jullie hebben zijn er tenslotte het hele jaar mee bezig en de gewone particulier slechts 1 uurtje per jaar.

Hoe minder ongevallen hoe beter.

Bedankt allemaal voor de meest positieve reacties maar er zijn wel een paar dingen die ik kwijt wil.
Via de mail en aan de winkel hebben zich 3 klanten gemeld die problemen hebben gehad met assortimentspakketten die wij verkochten en daar zo van waren geschrokken dat zij afgeknapt zijn van consumenten vuurwerk.

Wat was er nou gebeurd, de meeste cakes waren bij het 1e schot al omgevallen en raakten in sommige gevallen omstanders.
Achteraf bleek dat ze de verplichte tekst op de cake niet hadden gelezen en de voetjes niet hadden uitgeklapt waardoor deze cakes omvielen.

Door dit soort gevallen krijgt het consumentenvuurwerk ook een slechte naam terwijl het absoluut niet aan dit vuurwerk ligt.
Wij gaan dit jaar in overleg met de importeur om in China al A4-tjes met een waarschuwingstekst in de pakketten te laten doen waardoor de kans dat de consument het nu nog niet leest bijna uitgesloten is.

Als jullie in de straat of bij de buren zo'n geval van een omvallende cake zien geef de mensen dan advies hoe of wat.
Jullie hebben zijn er tenslotte het hele jaar mee bezig en de gewone particulier slechts 1 uurtje per jaar.

Heey frits is het niet handig om bij elke bestelling een stappenplan te doen gewoon een a4tje in elke tas.
Want elke pot kan omvallen.
Dat is niet alleen in zo een pakket.
Als jij het dan in de zak erbij doet laat jij als verkoper zien dat jij wilt dat alkes veilig gebeurt.
Daarin kan je de vuurwerkklem meteen in adviseren zodat het omvallen ook voorkomen kan worden.
Een vuurwerkbril voor behoud van de ogen.
En een aansteeklont voor de juiste ontbranding.

Ik heb gelijk een vraag ik las een artikel over een vuurwerkverbod in rijswijk.
Ze zouden daar ook mee in gesprek gaan met de handelaren.
Jij kan die bestuurders toch wel uitleggen.
Dat het door zwaar vuurwerk komt.
En niet door jou consumenten vuurwerk.
En dat agressie tegen de hulpverlening niet door een cake komt maar door drank en drugs.
Kan je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen?.
En of je daadwerkelijk wordt benaderd voor een verbod en eventuueel een verbod van een verkoop op consumenten vuurwerk.

Heey frits is het niet handig om bij elke bestelling een stappenplan te doen gewoon een a4tje in elke tas.
Want elke pot kan omvallen.
Dat is niet alleen in zo een pakket.
Als jij het dan in de zak erbij doet laat jij als verkoper zien dat jij wilt dat alkes veilig gebeurt.
Daarin kan je de vuurwerkklem meteen in adviseren zodat het omvallen ook voorkomen kan worden.
Een vuurwerkbril voor behoud van de ogen.
En een aansteeklont voor de juiste ontbranding.

Ik heb gelijk een vraag ik las een artikel over een vuurwerkverbod in rijswijk.
Ze zouden daar ook mee in gesprek gaan met de handelaren.
Jij kan die bestuurders toch wel uitleggen.
Dat het door zwaar vuurwerk komt.
En niet door jou consumenten vuurwerk.
En dat agressie tegen de hulpverlening niet door een cake komt maar door drank en drugs.
Kan je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen?.
En of je daadwerkelijk wordt benaderd voor een verbod en eventuueel een verbod van een verkoop op consumenten vuurwerk.

De ervaring is dat de cakes met voetjes omvallen omdat deze niet uitgeklapt worden.
Zit er bij een pakket dat deels bestaat uit cakes met voetjes dan is het beter omdat direct zichtbaar op het pakket aan te geven.
Een los A4-tje in een tas wordt niet gelezen.

Zodra ik iets hoor van de gemeente laat ik het jullie weten.

Ik heb 3 dagen aan alle klanten, jong en oud, gevraagd wat zij zouden doen als consumentenvuurwerk verboden zou zijn.
Gaan jullie naar een centraal vuurwerk of regelen jullie zelf wel iets.
100% zij zelf wel iets te regelen.
Dat betekend dus dat als er landelijk een verbod zou gaan komen dat de mensen die geen vuurwerk kopen naar een show zouden gaan en de rest gewoon illegaal iets gaat afsteken.

Ze worden steeds gekker bij de tweede kamer hoe duidelijk kan het zijn dat het grootste problemen door het zwaar illegale knalvuurwerk komt, zo verbod gaat er denk niet zo snel komen maar er moet wel wat gaan gebeuren anders gaat deze mooie traditie naar de knoppen en kunnen we dadelijk met z'n alle om 12 uur met de familie een spelletje gaan doen of met een mensen massa naar een vuurwerkshow gaan waar ook de grootste dwazen rondlopen die onder invloed zijn en mensen met kinderen die gaan echt niet om 12 uur met die kinderen daar staan kijken die steken liever zelf een mooi stuk vuurwerk af, om dit te voorkomen moeten we met z'n alle er voor blijven vechten om deze traditie te blijven te behouden

Verder de complimenten aan Frits, de kwaliteit van het vuurwerk was dit jaar weer super vooral heel veel positieve reacties gehad van mensen in de straat over de vip box collectie en natuurlijk ook de overige cakes waren top,,

Ha Frits!

Is er al iets bekend over het komende jaar? En daarmee doel ik dus op weer een lekkere kortingsactie, kartonvoordeel en dergelijk.

Als freak kun je namelijk niet vroeg genoeg beginnen met een collectie samenstellen.

Ik was dit jaar wat later ivm pyro fm maar mijn bestelling stond gewoon klaar.
Er was een tas over het hoofd gezien en de amazing sky was omgeruild met een amazing dream.
Gelijk even laten controleren de 2de tas stond nog achter de balie en de amazing dream was zo omgewisseld. Top!!

Was hier de 28e om mijn prijs op te halen, goede service, er zit genoeg personeel klaar om iedereen te helpen :)

Ja ik heb natuurlijk ook de voetjes gezien en ja ik heb ze niet allemaal gebruikt dat zeg ik eerlijk.

Maar wat het ook is dat soort potten cake's klem ik altijd vast hoeft maar wat tegen aan te komen en hoppa.

Gewoon goed stevig vastzetten oa. met ouwe afgestoken cakes of zon klem die ik gebruik, werkt geweldig ook met pijlen die in het midden kunnen.

Ha Frits!

Is er al iets bekend over het komende jaar? En daarmee doel ik dus op weer een lekkere kortingsactie, kartonvoordeel en dergelijk.

Als freak kun je namelijk niet vroeg genoeg beginnen met een collectie samenstellen.

Op dit moment zit ik in Liuyang voor China Red om weer van alles te bekijken.
Kartonvoordeel gaat einde van de maand weer open.

Succes in china Frits,

Ben benieuwd of er nog paar leuke kartonnetjes tussen zit, hou facebook of twitter wel even in de gaten wanneer de kartonvoordeel weer online is

Lekker leven.
Hopen op mooie producten.
maak je er nog een verslag van met fotos en of filmpjes ?
hoop dat je de big 19 weer per karton verkoopt.

Handig is ook om de klant het te vermelden dat er een voetje onder zit. Bij ons gebeurt dat vooral met losse potten, Even opletten! Je moet het voetje uitklappen ect. Word zelfs voor gedaan. Veel mensen weten dat niet omdat ze alleen iets kopen voor even buiten te staan en hebben er geen idee van. Veiligheid is belangrijk!

Handig is ook om de klant het te vermelden dat er een voetje onder zit. Bij ons gebeurt dat vooral met losse potten, Even opletten! Je moet het voetje uitklappen ect. Word zelfs voor gedaan. Veel mensen weten dat niet omdat ze alleen iets kopen voor even buiten te staan en hebben er geen idee van. Veiligheid is belangrijk!

Vanaf de komende jaarwisseling wordt in ieder pakket een A4-tje gedaan waarop gewaarschuwd wordt dat de pootjes uitgeklapt moet worden om zo ongelukken te voorkomen.

Back
Bovenaan