Rijswijkse vuurwerkhal

De Zink pijlen zijn de pijlen met de gekleurde labels productie 2011.
En hoera, deze zijn niet duurder geworden :)

Ik vind Duitsland zeker interessanter worden met de huidige benzine prijzen.....

Die Zink pijlen zat er nog verschil tussen de 2010 en 2011 productie?

Alles word nou eenmaal duurder Vlammetje

oa btw eigenbijdrage zorgkosten.

Maar ja ik zeg maar zo beter duur ...dan niet te koop

Na rijp beraad hebben wij besloten dit jaar nog door te gaan met de bestaande webwinkel.
Daarom gaat de webwinkel van de Rijswijkse Vuurwerkhal in de loop van de dag dicht.

Hij is wel te bekijken maar je ziet regelmatig artikelen verdwijnen of erbij komen. Bestellen kan deze week nog.

Kartonvoordeel gaat vanaf 1 december weer op de eigen site online met uitsluitend de oude Sky Fireworks artikelen.

Kartonnen van assortiments artikelen blijven via De Rijswijkse Vuurwerkhal webwinkel lopen.

Als de normale webwinkel open gaat geef ik het hier door.

WE kunnen bijna niet meer wachten frits :)

Na rijp beraad hebben wij besloten dit jaar nog door te gaan met de bestaande webwinkel.
Daarom gaat de webwinkel van de Rijswijkse Vuurwerkhal in de loop van de dag dicht.

Hij is wel te bekijken maar je ziet regelmatig artikelen verdwijnen of erbij komen. Bestellen kan deze week nog.

Kartonvoordeel gaat vanaf 1 december weer op de eigen site online met uitsluitend de oude Sky Fireworks artikelen.

Kartonnen van assortiments artikelen blijven via De Rijswijkse Vuurwerkhal webwinkel lopen.

Als de normale webwinkel open gaat geef ik het hier door.

Alle vaste klanten maken kans op een pakket met cakes twv €100.-
Winnen doe je altijd wat en een bestelling doen is niet nodig.

De pro boxen staan ook niet online?

Ze staan er wel in maar er stonden verkeerde afbeeldingen bij. Wordt aangewerkt.

DeHaan17

Komen de cruise rockets en eventueel andere artikelen van vorige jaren ook in de webshop?

Deze komen er nog in.

Rijswijker

Waarom tellen de china red mortieren niet mee voor gratis vuurwerk?

Omdat deze in de aanbieding zijn.

Back
Bovenaan