ddfirework
VWC lid
De folder staat inmiddels online, ziet er toch weer goed uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De folder staat inmiddels online, ziet er toch weer goed uit.
Top collectie, al had ik niet anders verwacht
..
En wat een berg gratis vuurwerk.. Zo te zien lucratiever dan 40% kortings acties!
Kijk ik er nu overheen?
Waar zijn de lidu pakketten boxen?
Jorge was verleden jaar al moeilijk
geen vuuwerkland 1 en 3?
magnum heb ik gehad kreeg ik commentaar op de zaak was zeer matig vuurwerk geen ''het beste verdiend''
voordat er commentaar komt ja ik koop pakketten bij Frits voor zaken relaties voor min 1200 tot 2000
Assortiment lijkt kleiner kan er naast zitten.
Word moeilijk dit jaar.
Magnum pakketten heb ik gehad eerder gezegd als extra order een 800,- dus om en de nabij 2000 euro, maar das echt matig. Koop het niet !
Dus kijken wat die nieuwe pakketen zijn, proline mis ik ook ,filmpjes van pakketten zijn moeilijk te vinden.
Kijk ik er nu overheen?
geen vuuwerkland 1 en 3?
magnum heb ik gehad kreeg ik commentaar op de zaak was zeer matig vuurwerk geen ''het beste verdiend''
voordat er commentaar komt ja ik koop pakketten bij Frits voor zaken relaties voor min 1200 tot 2000
Word moeilijk dit jaar.
Magnum pakketten heb ik gehad eerder gezegd als extra order een 800,- dus om en de nabij 2000 euro, maar das echt matig. Koop het niet !
Dus kijken wat die nieuwe pakketen zijn, proline mis ik ook ,filmpjes van pakketten zijn moeilijk te vinden.
Hallo Frits, ik zit met een klein vraagje,
Ik ben mijn lijstje aan het maken en ik kom op een bedrag uit van 1013,00
Als je tot 600 besteld krijg je gratis vuurwerk ter waarde van 223,20
Daarboven is het 25 procent van de waarde die besteld is dus zeg 1000/4=250 uitzoeken.
Natuurlijk zie ik dat tussen tot 600 en erna een klein verschil zit maar je mag het zelf uitkiezen dat is een grote luxe, maar hoe werkt dat dan? als de webshop online is en ik m'n spullen in de winkelmand heb gedaan krijg je dan te zien hoe en wat je mag uitkiezen?
Gr Rob
Kijk ik er nu overheen?
geen vuuwerkland 1 en 3?
Word moeilijk dit jaar.