Rijswijkse vuurwerkhal

Kijk ik er nu overheen?

Waar zijn de lidu pakketten boxen?
Jorge was verleden jaar al moeilijk
geen vuuwerkland 1 en 3?

magnum heb ik gehad kreeg ik commentaar op de zaak was zeer matig vuurwerk geen ''het beste verdiend''

voordat er commentaar komt ja ik koop pakketten bij Frits voor zaken relaties voor min 1200 tot 2000

Assortiment lijkt kleiner kan er naast zitten.

Word moeilijk dit jaar.

Magnum pakketten heb ik gehad eerder gezegd als extra order een 800,- dus om en de nabij 2000 euro, maar das echt matig. Koop het niet !

Dus kijken wat die nieuwe pakketen zijn, proline mis ik ook ,filmpjes van pakketten zijn moeilijk te vinden.

Kijk ik er nu overheen?

geen vuuwerkland 1 en 3?

magnum heb ik gehad kreeg ik commentaar op de zaak was zeer matig vuurwerk geen ''het beste verdiend''

voordat er commentaar komt ja ik koop pakketten bij Frits voor zaken relaties voor min 1200 tot 2000

Word moeilijk dit jaar.

Magnum pakketten heb ik gehad eerder gezegd als extra order een 800,- dus om en de nabij 2000 euro, maar das echt matig. Koop het niet !

Dus kijken wat die nieuwe pakketen zijn, proline mis ik ook ,filmpjes van pakketten zijn moeilijk te vinden.

Misschien dit jaar de Original Pyro Boxen halen? Trouwens van pakketten worden vaak geen product filmpjes gemaakt, dat weet ik uit er ervaring. Vaak zijn het "amateur" beelden van youtube. Anders als je pakketten haalt, misschien is het een idee om Heavy 5 te combineren met een pijlenpakket. Of is dat niet handig met het geven aan de zakenrelaties? Want het is natuurlijk wel makkelijk om zo'n pakket met een mooie doos te geven.

Je kan het ook als mij doen, ik heb de assortiboxen achter mij gelaten en neem een aantal legen dozen en stel zelf samen dus los kopen en pakket maken.

Magnum ja daar ben ik het wel mee eens, koop gewoon los!

Ik kan ernaast zitten, maar die nieuwe assortimenten lijken wel heel veel op de oude vuurwerk pakketten.

Zal eens zoeken wie weet heb ik de info voor je.

Beste Vlammetjes, ik heb het even voor je nagevraagd, het is inderdaad een soort omlabeling achtig.

De pyro boxen is een soort Maxxtreme box 1,2 en 3 de oude vorm van verleden jaar, ze komen heel veel overeen.

Gr Rob

En nu zelf, Frits je hebt weer je best gedaan kan niet anders zeggen.
Als het anders was zou ik het je ook zeggen.

Leuke acties etc hele mooie folder.

applausje waard !

Zodra de webwinkel online is bestel ik weer meteen bij je.

Kijk ik er nu overheen?

geen vuuwerkland 1 en 3?

Word moeilijk dit jaar.

Als je goed vuurwerk wilt moet je of naar cake pakketten gaan kijken. Bv de six red 80€ dat is echt goed vuurwerk.

Nog beter is zelf creatief bezig zijn, zelfde als een kerstpakket zelf samenstellen. Doen wij namelijk ook al jaren ipv die gare dingen die kant en klaar zijn.

Probleem bij een pakket is dat het alles omvattend moet zijn en toch een goede prijs. Vaak zitten er fonteinen bij, en dat is bij ELK pakket zo en die stellen vaak niks voor.

Terwijl als je bv de losse fonteinen zoals de phlox en titanium vulcano neemt je een briljant stukje vuurwerk hebt.

Als je zelf wil gaan samenstellen weet ik cker dat ofwel frits zelf of mensen met zeer veel kennis hier op VWC een heel leuk pakket kunnen samenstellen met echt goed vuurwerk waar geen lidu tegenop kan.

Ass is trouwens niet echt anders, iig veel betere producten! En erg veel troep wat niet meer presteerde is eruit.

Hallo Frits:bye:, ik zit met een klein vraagje,

Ik ben mijn lijstje aan het maken en ik kom op een bedrag uit van 1013,00:)

Als je tot 600 besteld krijg je gratis vuurwerk ter waarde van 223,20:)
Daarboven is het 25 procent van de waarde die besteld is dus zeg 1000/4=250 uitzoeken.
Natuurlijk zie ik dat tussen tot 600 en erna een klein verschil zit maar je mag het zelf uitkiezen dat is een grote luxe:devil:, maar hoe werkt dat dan? als de webshop online is en ik m'n spullen in de winkelmand heb gedaan krijg je dan te zien hoe en wat je mag uitkiezen?:bonk::bonk::bonk:

Gr Rob

Hallo Frits:bye:, ik zit met een klein vraagje,

Ik ben mijn lijstje aan het maken en ik kom op een bedrag uit van 1013,00:)

Als je tot 600 besteld krijg je gratis vuurwerk ter waarde van 223,20:)
Daarboven is het 25 procent van de waarde die besteld is dus zeg 1000/4=250 uitzoeken.
Natuurlijk zie ik dat tussen tot 600 en erna een klein verschil zit maar je mag het zelf uitkiezen dat is een grote luxe:devil:, maar hoe werkt dat dan? als de webshop online is en ik m'n spullen in de winkelmand heb gedaan krijg je dan te zien hoe en wat je mag uitkiezen?:bonk::bonk::bonk:

Gr Rob

Beste Rob,

Wij hopen dit weekend met de webwinkel aan de slag te kunnen, een hele nieuwe. Mij is verzekerd dat ik alles zo in kan stellen dat er vanaf 600 euro voor 25% van het bestede bedrag geshopt kan worden in een door mij geselecteerde groep artikelen.
Als dat niet lukt gaat het net zoals afgelopen jaren over de mail en zet ik de artikelen er zelf bij. Alleen China Red artikelen met uitzondering van de Chinese Rol.

Gr.Frits

Kijk ik er nu overheen?

geen vuuwerkland 1 en 3?

Word moeilijk dit jaar.

Daar zit ik net op te wachten, als je dit eerder meld dan bekijk ik deze pakketten nog een keer.
Wij hadden juist veel positieve reacties over de Magnum pakketten.
Maar dat waren gewone gezinnen die een pakket wilden hebben.

In de webwinkel staan ook nog andere pakketten die niet in de folder staan.

Ga anders voor de Six Red als je iemand blij wil maken en doe er dan een Mega Mini bij.
Dan hoor je ze in januari alleen positieve geluiden.

Dus bij tegenvallers, meldt het in januari.

Internet word steeds moderner etc.:D

Bedankt voor je info, uiteindelijk is het altijd goed gekomen dus geen twijfel daaraan.
Dus China red, los, pakket, met uitzondering rollen.

Was erg benieuwd, zodra de webwinkel online is zie je mijn bestelling weer snel binnenkomen.:cool:

gr Rob

Back
Bovenaan