Rijswijkse vuurwerkhal

Zijn de sick6 en mega choet box single shots verdwenen.
Of komen deze wel in de webwinkel.
Niet karton voordeel.

Ze komen nog los in de webwinkel.
De verkoop van deze artikelen is vorig jaar zover terug gelopen, doordat de China Red Thunder in het assortiment kwam, dat ze worden uitverkocht.
Er is nog aardig wat van maar op=op.

Ze komen nog los in de webwinkel.
De verkoop van deze artikelen is vorig jaar zover terug gelopen, doordat de China Red Thunder in het assortiment kwam, dat ze worden uitverkocht.
Er is nog aardig wat van maar op=op.
Je kan ze ook bestellen in Karton de Sick6 is 90 euro voor een karton.

Volgens mij is het nog niet eerder gemeld maar er zitten een aantal nieuwe producten in de kartonvoordeel. Zijn volgens mij allemaal producten van Sky Fireworks

Het is weer een mooie collectie maar het blijft toch jammer dat de prijzen elk jaar hoger worden. Dit ligt waarschijnlijk niet eens aan de Rijswijkse Vuurwerkhal maar aan al dat gezeik met hogere belastingen en transportkosten/benzinekosten denk ik? de inkoopprijzen zullen ook wel hoger zijn geworden de laatste jaren..

Als voorbeeld kun je de babypijltjes crackling nemen, waar die 2/3 jaar geleden nog ong. 3 euro waren zijn ze nu 5,95.. dit vind ik toch echt te duur.

Maarja jullie kunnen gewoon weer een bestelling van mij verwachten hoor :) want de gratis vuurwerk acties zijn zoals elk jaar weer onovertrefbaar goed!

En waarom zijn de Huilpijlen/cruise rockets uit het assortiment? die stonden toch elk jaar steevast op mijn lijstje.

De babypijlen zij ook duurder omdat frits dit jaat betere kwaliteit wil verkopen ipv de ''rommel'' die je voor 1,95 koop.

De cruise rockets zijn er waarschijnlijk uit omdat ze afgelopen jaar echt slecht waren geworden.

Kijk, dit geeft al wat opheldering :) ga ik toch nog nadenken over die babypijltjes haha. En dat over de cruise rockets kan ik mij ook wel in vinden. Ik vond ze ook wel minder dan de jaren daarvoor maar als je ze met meerdere afsteekt geeft het nog wel een mooi effect.

Kijk even of er nog wat in kartonvoordeel staat van de cruise rockets, en misschien dat er restpartijen in de webwinkel komen als je ze toch wilt hebben.

Het is weer een mooie collectie maar het blijft toch jammer dat de prijzen elk jaar hoger worden. Dit ligt waarschijnlijk niet eens aan de Rijswijkse Vuurwerkhal maar aan al dat gezeik met hogere belastingen en transportkosten/benzinekosten denk ik? de inkoopprijzen zullen ook wel hoger zijn geworden de laatste jaren..

Als voorbeeld kun je de babypijltjes crackling nemen, waar die 2/3 jaar geleden nog ong. 3 euro waren zijn ze nu 5,95.. dit vind ik toch echt te duur.

Maarja jullie kunnen gewoon weer een bestelling van mij verwachten hoor :) want de gratis vuurwerk acties zijn zoals elk jaar weer onovertrefbaar goed!

En waarom zijn de Huilpijlen/cruise rockets uit het assortiment? die stonden toch elk jaar steevast op mijn lijstje.

De cruise rockets komen weer in de webwinkel maar dat is een aflopende zaak. De kwaliteit van deze pijlen holt achteruit dus OP=OP

De baby pijlen van 144 stuks voor 3x niks gaan uit het assortiment. Deze worden vervangen door baby pijlen die nog wel wat doen en omdat dit handwerk is kost dit nu eenmaal geld.
Let maar op, ze worden overal duurder omdat de Chinezen dit anders niet meer willen maken.(en gelijk hebben ze)

Hallo Frits, vraag over de zink pijlen, er schijnt een nieuwe versie op de markt te zijn met nieuwe labels
2011-12-29%25252016.12.12.jpg

Enige idee of jullie de oude versie krijgen of met de nieuwe labels?

Hallo Frits, vraag over de zink pijlen, er schijnt een nieuwe versie op de markt te zijn met nieuwe labels
2011-12-29%25252016.12.12.jpg

Enige idee of jullie de oude versie krijgen of met de nieuwe labels?

Ik neem aan dat dit productie 2011 is. Deze hebben wij dit jaar ook nog.
Er worden dit jaar geen Zink pijlen voor de NL markt geproduceerd dus alles wat er te koop is is 2011 of ouder. OP=dus echt OP. Ik heb mijn pijlen gisteren uit Duitsland opgehaald. Ik zal van de week wel een doos open trekken om te kijken welke erin zitten.

Ja ook opvalllend mextreme box 2 op=op dus oude partij was 104,95 word 117,50 !
Magnum grand stand hoppa was 109,95 word 119,95

dus neem je deze 2 dan is het verschil met verleden jaar 22,55 euro

Duitsland word echt interesant (misschien dit jaar maar eens proberen)

Back
Bovenaan