aasamember
VWC lid
Zijn de sick6 en mega choet box single shots verdwenen.
Of komen deze wel in de webwinkel.
Niet karton voordeel.
Niet karton voordeel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn de sick6 en mega choet box single shots verdwenen.
Niet karton voordeel.
Je kan ze ook bestellen in Karton de Sick6 is 90 euro voor een karton.Ze komen nog los in de webwinkel.
De verkoop van deze artikelen is vorig jaar zover terug gelopen, doordat de China Red Thunder in het assortiment kwam, dat ze worden uitverkocht.
Er is nog aardig wat van maar op=op.
Je kan ze ook bestellen in Karton de Sick6 is 90 euro voor een karton.
Het is weer een mooie collectie maar het blijft toch jammer dat de prijzen elk jaar hoger worden. Dit ligt waarschijnlijk niet eens aan de Rijswijkse Vuurwerkhal maar aan al dat gezeik met hogere belastingen en transportkosten/benzinekosten denk ik? de inkoopprijzen zullen ook wel hoger zijn geworden de laatste jaren..
Als voorbeeld kun je de babypijltjes crackling nemen, waar die 2/3 jaar geleden nog ong. 3 euro waren zijn ze nu 5,95.. dit vind ik toch echt te duur.
Maarja jullie kunnen gewoon weer een bestelling van mij verwachten hoorwant de gratis vuurwerk acties zijn zoals elk jaar weer onovertrefbaar goed!
En waarom zijn de Huilpijlen/cruise rockets uit het assortiment? die stonden toch elk jaar steevast op mijn lijstje.
Frits! Is Orange label er helemaal uit joh?![]()
Hallo Frits, vraag over de zink pijlen, er schijnt een nieuwe versie op de markt te zijn met nieuwe labels![]()
Enige idee of jullie de oude versie krijgen of met de nieuwe labels?
Het is weer een mooie collectie maar het blijft toch jammer dat de prijzen elk jaar hoger worden. Dit ligt waarschijnlijk niet eens aan de Rijswijkse Vuurwerkhal maar aan al dat gezeik met hogere belastingen en transportkosten/benzinekosten denk ik? de inkoopprijzen zullen ook wel hoger zijn geworden de laatste jaren..
Als voorbeeld kun je de babypijltjes crackling nemen, waar die 2/3 jaar geleden nog ong. 3 euro waren zijn ze nu 5,95.. dit vind ik toch echt te duur.
Maarja jullie kunnen gewoon weer een bestelling van mij verwachten hoorwant de gratis vuurwerk acties zijn zoals elk jaar weer onovertrefbaar goed!
En waarom zijn de Huilpijlen/cruise rockets uit het assortiment? die stonden toch elk jaar steevast op mijn lijstje.