Rijswijkse vuurwerkhal

De foto is geleverd door Pyroworld
De vuurwerkjunk heeft hem passend gemaakt voor op de bus en Holthuijzen belettering heeft er voor gezorgd dat hij zo mooi op de bus zit.

Allemaal bedankt hiervoor en ik hoop dat jullie hem nog jaren zullen tegenkomen.

De Rijswijkse Vuurwerkhal heeft dit jaar weer een nieuwe actie. Dit keer gebruiken ze de social media. Het is namelijk een Facebook actie.

Dit is de quote van de website (vuurwerkhal.nl);

"Like Vuurwerkhal.nl op facebook en maak kans op

1 van de 10 New Years Pyro Pyro Boxen t.w.v €199.50
of
1 van de 10 China Red Mega Mini's t.w.v. €24.95
of
1 van de 10 China Red Six Red cake boxen t.w.v. €79.95

De trekking vind plaats op 25 december 2012 om 12.00 uur."

Dus snel op dat duimpje klikken van hun en dan maak je kans op een leuke prijs zo te zien. Ik weet alleen niet wat de eerste prijs inhoud. Mij lijkt het een box met cakes om door te verbinden. Misschien dat iemand het beter weet?

Van het Twitter account van de Rijswijkse Vuurwerkhal:

"@Vuurwerkhal_nl: We zijn weer onderweg. Vanavond gaan we Bonfireworks artikelen bekijken en beoordelen. de Rijswijkse Vuurwerkhal "alleen het beste!""

houd bon dan een dealers demo ? ( Ben als dat zo is benieuwd hoe dit jaar Bon is. Hoop niet dat ze nog slechter worden :(

Bij ons krijgt u wat u heeft besteld, met 50.000kg winkelopslag de grootste van Zuid Holland.
Uw bestelling wordt van tevoren ingepakt en kan daarna helaas niet meer aangepast worden.
Om te bestellen ga naar de linkerkolom met artikelcategorie.
Afhalen voor 08.00 kans op 1 van de 27 pakketten t.w.v.135.-
Afhalen 08.00-09.00 kans op 1 v/d 12 pakketten t.w.v. 135.-
Afhalen 09.00-10.00 kans op 1 v/d 6 pakketten t.w.v. 135.-
Afhalen 10.00-11.00 kans op 1 v/d 3 pakketten t.w.v. 135.-

Is dit alleen de 1ste verkoopdag of alle dagen opnieuw deze kans op prijzen?

Misschien dat Bon er dit jaar wel in komt. Sommige producten kunnen nog steeds goed zijn, je weet nooit. Als het echter echt bagger is, moet je wel een hele goede reden hebben om slechte producten te kopen bij een andere winkel.

Bij ons krijgt u wat u heeft besteld, met 50.000kg winkelopslag de grootste van Zuid Holland.
Uw bestelling wordt van tevoren ingepakt en kan daarna helaas niet meer aangepast worden.
Om te bestellen ga naar de linkerkolom met artikelcategorie.
Afhalen voor 08.00 kans op 1 van de 27 pakketten t.w.v.135.-
Afhalen 08.00-09.00 kans op 1 v/d 12 pakketten t.w.v. 135.-
Afhalen 09.00-10.00 kans op 1 v/d 6 pakketten t.w.v. 135.-
Afhalen 10.00-11.00 kans op 1 v/d 3 pakketten t.w.v. 135.-

Is dit alleen de 1ste verkoopdag of alle dagen opnieuw deze kans op prijzen?

Dit is voor alle verkoopdagen bij elkaar, dus zeker de moeite waard denk ik.
Zo krijg ik de ochtend uren eerder vol hoop ik. VOL=VOL

Back
Bovenaan