Rijswijkse Vuurwerkhal Jubileum Show 20 november 2016

Wat ik heb vernomen, toen ik vandaag op de koffie was bij Frits, is dat het niet doorgaat wanneer er rond de schiettijd een wolkbreuk plaats zal vinden en/of de wind te hard is (windkracht 5 of hoger).

Als ik naar buienradar kijk gaat de wind liggen rond 8 uur en is het al vanaf 19:00 droog. Dus laten we allemaal onze vingers kruisen!

Buienradar

Hopen dat het inderdaad aan het begin van de avond droog wordt. Volgens Buienradar zal het stoppen met regenen omstreeks 16:00 uur. Daar teken ik voor! Hopen dat het doorgaat en dat het weer meevalt.

zelfs bij windkracht 4 waaien de effecten zo weg lijkt me?:rolleyes:

De regelgeving schrijft voor dat je bij windkracht 5 of hoger niet mag schieten. Windkracht 4 heb je wel vaker met shows. Heb genoeg demo's gezien met windkracht 4. Het komt het vuurwerk niet ten goede maar op perfect weer wachten in de herst/winter in Nederland...dan kunnen we helaas lang wachten. Met oud en nieuw zitten we ook ieder jaar billen te knijpen...

De regelgeving schrijft voor dat je bij windkracht 5 of hoger niet mag schieten. Windkracht 4 heb je wel vaker met shows. Heb genoeg demo's gezien met windkracht 4. Het komt het vuurwerk niet ten goede maar op perfect weer wachten in de herst/winter in Nederland...dan kunnen we helaas lang wachten. Met oud en nieuw zitten we ook ieder jaar billen te knijpen...

haha ja ben ik met je eens we zullen ut zien

De verwachting nu is nog steeds droogte tijdens het schieten maar de wind is in de verwachtingen sterker geworden. Word krap zo te zien....

Er is geen reserve datum. Kreeg vandaag van Frits te horen dat het vuurwerk naar alle waarschijnlijk dan doorgeschoven wordt naar de demo en dat er dan wat geschoven moest worden i.v.m. gebrek aan kisten. Was vandaag weer even op de koffie bij Frits.

Zo het er nu uitziet valt de regen vannacht en morgen ochtend en wordt het voor de rest van de dag droog en bewolkt alleen de wind moet iets eerder afzwakken vandaar dat het nig ff billen knijpen wordt wat de provincie gaat beslissen

Er zijn al een aantal voorspellingen op sites die windkracht 4 aangeven. Niet ideaal maar dat kan men gewoon schieten.

Leuke show! Opkomst was meer dan ik verwacht had! Ik stond aan de zijkant op het lage gedeelte, dus jer ziet de show zo'n beetje van de zijkant! Laatste seconden waren lekkerrr! Frits en co, goed gedaan en gefeliciteerd met jullie Jubileum!

Het blijft een prachtige locatie zo tussen de kerk en de schouwburg. Het was een lekkere show alleen persoonlijk vond ik hem wat chaotisch overkomen.

Hierbij mijn film

Back
Bovenaan