Rijssen 28-8 0f 29-8

Ik neem aan dat de show niet op de Morsweg 8e geschoten wordt maar dat hier de meeting is. Wordt de demo zelf dan op Morsweg 10 geschoten zoals in de start post staat of ergens anders waar je heen wordt geleid vanaf de meeting?

Mocht je te laat zijn met inschrijven,en je wilt dit toch meemaken. Dan kun je het beste aan de galvanistraat gaan staan, daar heb je redelijk zicht :)

Ik neem aan dat de show niet op de Morsweg 8e geschoten wordt maar dat hier de meeting is. Wordt de demo zelf dan op Morsweg 10 geschoten zoals in de start post staat of ergens anders waar je heen wordt geleid vanaf de meeting?

Demo is gewoon op 8e!

Vorig jaar was het zo dat het vuurwerk vanaf de Morsweg gezien áchter Lucky geschoten werd. Je stond dus langs het hek aan de Galvanistraat.

Er wordt al druk gewerkt zo te zien! (Dank aan Wim voor de foto's @ Twitter)

A1Yr8SrCcAA87LS.jpg

A1YrS8MCUAElRoU.jpg

klopt helemaal...alleen wil ik jullie een ding vragen...deze nieuwe producten hebben wij achter de schermen al klaar staan om online te zetten. Er hoeven dus niet alvast nieuwe producttopics aangemaakt te worden :D
Vanavond komen deze producten allemaal online.

Onze dank is groot iig!

Een goede voorbereiding is het halve werk Bas!

Gooi je die met een timer online of gebeurd dat handmatig? En zal dat tijdens of na de demo zijn? Want zodra mensen naar binnen lopen vanavond gaan de camera's, fototoestellen en smartphones natuurlijk zoemen en we willen de thuisblijvers natuurlijk z.s.m. plezieren met zoveel mogelijk informatie...

PS: heb je ook al de officiële productafbeeldingen?

Er is inderdaad achter de schermen weer hard gewerkt om alle topics klaar te zetten.
Deze zijn voorzien van de originele productfoto's en zullen online gezet worden door Ralph die er vanavond helaas niet bij kan zijn.
Dit gebeurd in de tijd dat wij allemaal onderweg zijn naar, of al aanwezig zijn bij Rubro.

Mooi ook om op de foto de vuurwerkcrewprijs voor beste product van het jaar te zien staan!

Ik heb er zin in en wens iedereen vanavond ook veel plezier! :)

Back
Bovenaan