Rijssen 28-8 0f 29-8

The_giant

VWC lid
Wie: Pyromax
Wat: Demo????
Waar: Morsweg 10 Rijssen
Wanneer: 28 of 29 Augustus
Tijdstip: tussen 19.00 en 22.00
Bron: http://www.overijssel.nl/loket/bekendmakingen/@171090/pyromax-28-29/

Vorig jaar was hier een rubro winkeliers demo rond dezelfde datum.

Aanwezig bij deze demo

Leden

Skyrider + vader
Elburgersc
MarkHE
Rene_vuurwerk
ummagumma
Rapalje074
subarufreak(+zoon)
darksoul
steef-kaboom
leo303
pyromaniac1975
oerendhard
djonny
gerwin
sniperx
mickeyy
lambal
moh1975
dahustla
shell-martijn
pyroboy26
pyroguy

Crewleden

Bassie1987
Ylke
Pyroboy
Mattenfreak
Jawe
Viva La Bang
DsNL
Omepje

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nog niet echt bekend met demo op de site staat 15 nieuwe cakes is dit het enige wat ze gaan afsteken? Miaschien is dit ren domme vraag

Ik ben hier ook aanwezig Maar je kunt er gewoon in is niet speciaal voor de crew of Gr mike

hm 1,5 uur rijden maar wie weet toch maar even doen. is natuurlijk wel vet die nieuwe cakes (hopelijk)

Uiteraard ook aanwezig en ben zeer benieuwd.
Kijken wat de nieuwe cakes ons gaan brengen.

Elburgersc,

Ja ben ook wel benieuwd waar die geschoten word want wil deze demo voor geen goud gaan missen!! Ben zeeeer benieuwd?!!

En mochten Freaks uiteindelijk niet op het terrein worden toegelaten dan kun je het vanaf de weg ook prima zien en filmen. Vorig jaar stonden we daar ook met een hele groep.

Belangrijk!!!!
Dit is de uitnodiging voor onze winkeliers!!!

Hier gaan wij eerst formeel het gesprek mee aan, en zal de zaal alleen toegangbaar zijn voor genodigden!!

Rond 21.30/22.00 uur zal de demo zijn.

Gezien de vele reacties, kijken we even hoe we alle forum leden het best op kunnen vangen, zodat jullie ook in de gelegenheid zijn de producten te aanschouwen het terrein kunnen betreden en vragen te stellen.
En natuurlijk bieden we een drankje aan.

Nogmaals om teleurstellingen te voorkomen dat je om 19.30 voor een dichte deur staat.

Ik kom hier dus later op terug.

M.v.g

Wim, Rubro Vuurwerk Nederland

Belangrijk!!!!
Dit is de uitnodiging voor onze winkeliers!!!

Hier gaan wij eerst formeel het gesprek mee aan, en zal de zaal alleen toegangbaar zijn voor genodigden!!

Rond 21.30/22.00 uur zal de demo zijn.

Gezien de vele reacties, kijken we even hoe we alle forum leden het best op kunnen vangen, zodat jullie ook in de gelegenheid zijn de producten te aanschouwen het terrein kunnen betreden en vragen te stellen.
En natuurlijk bieden we een drankje aan.

Nogmaals om teleurstellingen te voorkomen dat je om 19.30 voor een dichte deur staat.

Ik kom hier dus later op terug.

M.v.g

Wim, Rubro Vuurwerk Nederland

Ik hoop dat elk product dit jaar wel maar 1x geschoten worden.

En niet 3, 4 meter van elkaar af.

Succes met de voorbereidingen, ook alle andere importeurs.

Back
Bovenaan