GlobalFireworks
VWC lid
Met wat voor knaller was de nieuwe Ricasa no. 3 te vergelijken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met wat voor knaller was de nieuwe Ricasa no. 3 te vergelijken?
Maar als ze harder gaan dan een 4grams TXP010 nitraat, dan zitten ze toch al over de maximale decibel toegestaan in België?Ben helemaal dol op deze dingen geworden. Gaan met hun 1.3gram harder, met meer druk en fellere flits, dan een 4grams TXP010bizar hoge kwaliteit kruit moet hier in zitten, snap nu helemaal de hype om de Trueno's van Ricasa!
Maar als ze harder gaan dan een 4grams TXP010 nitraat, dan zitten ze toch al over de maximale decibel toegestaan in België?
Dus de Supero van dit jaar is harder als die van vorig jaar neem ik aan?Dat limiet zit nog hoger dan je denkt hoor, want ze hebben gewoon super goede knallers in Belgie. Alleen de prijs is vaak te bizar voor woorden. Maar de supero gaat zelfs nog een stuk harder en doffer, dit jaar weer vergeleken en het verschil zit er gewoon. Alleen kon je dit jaar bij pyroshop voor 12,50 30 stuks ricasa trueno no3 krijgen, en voor 45 euro 50 stuks supero. Het verschil is geld is het het totaal niet waard, dus zou ik voor de ricasa trueno no3 gaan.
Dus de Supero van dit jaar is harder als die van vorig jaar neem ik aan?
Knallen echt bizar goed!
Alleen ben ik de enige die het gevaarlijk vind dat ze zo licht zijn?
Ze kwamen terrug vliegen door de wind haha.