• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Ricasa] Trueno Ricasa no° 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn 2 soorten Trueno Ricasa's No.3
De grote doos van 25 stuks
en een klein doosje waarin er maar 6 zitten

De grote doos bevatten 1.85 gram
De kleinere bevatten 1,3 gram

Nee, er is maar 1 soort. De oude en de nieuwe. De oude zat per 25 stuks in een doos, die vervangen is door de 6 stuks in een doosje. Je hebt ook de groot verpakking, 5 pakjes van 6 stuks. De oude ( no3/no4 ) zijn veranderd, minder kruit maar wel beter, waardoor je de zelfde knal hebt.

heey ik ben pieter.ik kom uit Amsterdam ,ik ben nieuw op dit from dusz weet nog niet goed hoe het werkt enzo...(ik heb wel de regels gelezen).
ik heb 60 van deze vlinders en deze krengen gaan LOEIHARD! vorig jaar had ik toffes maar dit gaat toch wel een heel stuk harder:D maar helaas is er een plank van mij kast naar benden gevallen op me pakje vlinder en nu zijn sommige vlinder ovaal of er zit een plat stukje aan:(:(. zou hierdoor de klap minder kunnen zijn of zullen ze het helemaal niet meet doen:(:(
groeten pieteR;)

heey ik ben pieter.ik kom uit Amsterdam ,ik ben nieuw op dit from dusz weet nog niet goed hoe het werkt enzo...(ik heb wel de regels gelezen).
ik heb 60 van deze vlinders en deze krengen gaan LOEIHARD! vorig jaar had ik toffes maar dit gaat toch wel een heel stuk harder:D maar helaas is er een plank van mij kast naar benden gevallen op me pakje vlinder en nu zijn sommige vlinder ovaal of er zit een plat stukje aan:(:(. zou hierdoor de klap minder kunnen zijn of zullen ze het helemaal niet meet doen:(:(
groeten pieteR;)

Maar één manier om daar achter te komen...

Misschien een veiligheids lontje erop plakken? Of een opengebroken rotje ervoor. Je weet maar nooit of er kruit op het lontje is gevallen ofso. Als ik iets niet vertrouw dan is het dat wel.

Goede knallers, iets kleiner als de supero maar even hard als de supero en soms zelfs harder.

Heerlijk product, echt een klein vlindertje die zeer hard knalt! Maar ( de aangepaste versie ) hij haalt het niet bij de hardere knaller uit Belgie.

Voor meer filmpjes, check mijn nieuw filmpjes topic: Masterbsc's oud en nieuw 2010/2011

ik zat op youtube te kijken en kwam bij een collectie film de trueno ricassa tegen. hij zegt zelf dat i bij zena,loots, pyroshop en alpeco is geweest. hij heeft ook de la bomba en colour salute van alpeco. hoe zit dit, zijn dit restpartijen die nog verkocht worden? want de trueno is er tog al best lang uit

het filmpje op 1:08 zie je de trueno:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had de 2010 versie van Pyroshop, en wat een goede klappen! Heerlijk goedkoop ook, 30st voor 15euro.

Gaaf om deze knallers ook een keer gestookt te hebben!

Wat ik me nog af vroeg, op de doosjes stond alleen een Spaanse handleiding, mag dat eigelijk wel in belgie? Er moet toch een Nederlandse en Franse handleiding opstaan?

vandaag bij loots geweest en ze hadden hem daar omdat de supero uitverkocht was ofzo. 30stuks voor 17.5.(2009 versie 1.3gram)

ik heb er net nog 1 afgestoken. ik kon het even niet laten. hij ging echt heerlijk! heel mooie doffe dreun met veel druk. prachtig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan