• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Ricasa] Trueno Ricasa no° 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ik sprak harry vandaag hij praate er over dat er wel nog genoeg op vooraad is.
precies weet ik natuurlijk niet mischien een idee om ff te bellen?

enjoy adovuur,

Wat ik wel weet is dat deze producten zeker geliefd zijn.
Je moet niet te lang wachten, want dan zijn ze zeker weg! :p

Goeie actie van Loots! :thumbup:

Heb er gisteren ook één afgestoken. Knalde op eerste zicht hetzelfde als de oude van een paar jaar terug. IK zal er binnenkort is ééntje proberen te filmen.

Misschien dit weekend toch maar terug naar Loots nog paar doosjes bijhalen :-)

Toppertje deze vlinders

ik heb voor zaterdag een trip gepland dus zal ik is ff vragen aan harry hoeveel hij er nou heeft, en natuurlijk worden ze dan al door mij getest, hehe en zal is een filmpje maken ter vergelijking met een supero.

Ik heb deze gisteren ook meegenomen.
Ik had de site nog niet gezien dus ik was eigenlijk niet van plan ze te kopen , maar toen die er over begon wist ik het natuurlijk gelijk.
Nog niet getest.
Zijn trouwens een stuk kleiner als de supero.

Denk je dat deze Donderdag nog te verkrijgen zijn ?

Tripje naar Bobbejaanland en dan door Baarle komen?
Kan je hem neit laten liggen he

Volgens mij is dit geen restpartij ik wil neit zeggen dat ik het zeker weet ofzo maar als je op de foto van het doosje kijkt zie je duidelijk 2009 staan wel raar dat ze nog vrij nieuw zijn en dan als 'restpartij' zijn ingekocht. ik geloof er niks van mrjah.

teveel zeiken hierover is niet goed een leuke knaller die te verkrijgen is dus, ik ga hemook zeker halen niet daarvan.

het leek me alleen een beetje raar van die datum maarja dat za;l wel een verklaarbare reden hebben..

Dit is ook helemaal geen restpartij.
Een poos terug moest ook die regeling in spanje worden aangepast dus is ook het kruitgewicht van die trueno ricasa's aangepast.
Deze ricasa's zijn ook nooit in belgie verkocht.
De ricasa's die in belgie verkocht werden zaten volgens mij ook altijd per 20 of 25 verpakt.
Maar het lijkt me ook algemeen bekend dat harry wel eens vaker wat twijfelachtige acties heeft.

Gewoon een verkoop truuk van: kom snel want dit is maar een 'beperkte' lading. En dan opeens later ja er is nog een lading weten te regelen.

Ik ben er uiteraard blij mee en het boeit me niks dat er word gezegt een oude lading ( terwijl er dan 2009 op staat). Want vuurwerk is vuurwerk. Als het hetzelfde knalt ( of misschien wel beter ) dan is er niks aan het handje toch?

vervelend om zulke speculatie's te horen ik hoop er eigenlijk toch op zodat ik ze ook kan meenemen.

echter is het wel jammer voor fanatieke verzamelaars die dachten dat het de allerlaatste waren.

geen van dit is alles is waar/nietwaar alleen speculatie's

vervelend om zulke speculatie's te horen ik hoop er eigenlijk toch op zodat ik ze ook kan meenemen.

echter is het wel jammer voor fanatieke verzamelaars die dachten dat het de allerlaatste waren.

geen van dit is alles is waar/nietwaar alleen speculatie's

Ga er van uit, dat ze volgende week uitverkocht zijn.
Waarschijnlijk aanstaande dinsdag/woensdag.

Volgens my zyn deze knallers niet super veel op voorraad, zoals ik kon zien had Loots ze niet in de bunker liggen, maar in een soort kast, waar niet erg veel in leek te zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan