• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Ricasa] Trueno Ricasa no° 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
In plaats van die irritante speculaties over de voorraad kan diegene die interesse heeft natuurlijk ook gewoon Loots effe bezoeken of bellen...

Inderdaad, aan al deze speculaties heb je niks
Bel Loots of ga bij hem langs, maar maak geen mensen met een dode mus blij omdat je speculeerd dat het helemaal geen restpartij is. Het staat er niet voor niks. Lees de post van NJPB maar en Cigarman, grote kans dat deze knallers zeer binnenkort zijn uitgestorven in het Belgenland.

In plaats van die irritante speculaties over de voorraad kan diegene die interesse heeft natuurlijk ook gewoon Loots effe bezoeken of bellen...

Ga er van uit, dat ze volgende week uitverkocht zijn.
Waarschijnlijk aanstaande dinsdag/woensdag.

Onderstaande quote, heeft Harry gisteren persoonlijk tegen mij gezegd.
Dus als je deze knallers nog wilt hebben, dan moet je zeer snel zijn.....

Dus als Harry slim is koopt hij er nog een paar van in.Want deze vliegen dus over de toonbank.Want als hij er een week geleden nog aan kon komen kan hij er nu ook nog wel aankomen.

Dus als Harry slim is koopt hij er nog een paar van in.Want deze vliegen dus over de toonbank.Want als hij er een week geleden nog aan kon komen kan hij er nu ook nog wel aankomen.

Ik weet niet of dat helemaal klopt hoor.
Harry is een echte ritselaar, die kleine partijen vuurwerk weet te bemachtigen.
Die bij de freaks erg populiar zijn.
Waar dat vandaan haalt zegt hij niet.
Meestal zegt hij dat zijn zoon het geregeld heeft.

Om maar eens een paar voorbeelden te noemen.
De Zink 905
De treuno's nummer 3, die per 25 in doosje zaten. (1.8 gram kruit)
En de tristar cakes.
En de horsebrand rollen.
De treuno's nummer 3, per 6 in een doosje. (1.3 gram kruit).

Daarom vind ik het ook een leuke winkel om langs te gaan, het is geen standaard arsortiment.
Maar er zitten soms, leuke dingetjes bij.

Maar laten we, ehuh laat ik maar weer ontopic gaan....

Kheb ze nu ook ,

nog niet getest maarja maakt niet uit :P
Ik had nog aan harry gevraagt hij zei dattie er nog genoeg op vooraad had voor sowieso een week.

Ik weet niet of dat helemaal klopt hoor.
Harry is een echte ritselaar, die kleine partijen vuurwerk weet te bemachtigen.
Die bij de freaks erg populiar zijn.
Waar dat vandaan haalt zegt hij niet.
Meestal zegt hij dat zijn zoon het geregeld heeft.

Om maar eens een paar voorbeelden te noemen.
De Zink 905
De treuno's nummer 3, die per 25 in doosje zaten. (1.8 gram kruit)
En de tristar cakes.
En de horsebrand rollen.
De treuno's nummer 3, per 6 in een doosje. (1.3 gram kruit).

Daarom vind ik het ook een leuke winkel om langs te gaan, het is geen standaard arsortiment.
Maar er zitten soms, leuke dingetjes bij.

Maar laten we, ehuh laat ik maar weer ontopic gaan....

Wees blij dat het een van de winkels is die een exclusief assortiment heeft. Freaks doen daar een moord voor. :)

Ik kan bij deze bevestigen dat hij ze nog heeft. Ze liggen inderdaad in een kast achter de toonbank.

Ga er trouwens niet vanuit dat ze er nog steeds zijn als je binnenkort gaat. Bel van tevoren even naar Harry als je wilt weten of hij ze nog heeft liggen.

Ik ben vandaag bij Loots geweest. ik heb een slof gekocht voor 20 euro (5 pakken) er zitten in totaal 30 vlinders in. Ik heb ze ook getest vandaag en ze gaan zeker goed, leuk om erbij te hebben.

Ik kreeg te horen dat er nog een aantal sloffen te koop waren,dus als je ze wilt kopen zou ik snel zijn.

ik weet niet of dit mag, zoniet wijs me erop a.u.b

iemand die toevallig een leeg doosje van deze dingen heeft?

Ik denk dat hij doosjes spaart ofso.
Leuk toch? Doe ik ook, maar ik ben er niet heel hard mee bezig ofzo.
Nouja ontopic:
Tja ik wou meer reageeren op dinkydau.
Marja, Deze zijn dus officieel uit de markt? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan