BlackIce45
VWC lid
Wel jammer dat er geen nieuwe cakes bijkomen. Dat is voor mij de beste manier om toch van Riakeo kwaliteit te kunnen genieten zonder dat je een nier moet verkopen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De freakprijs van de nieuwe compound Gracefulness zal hopelijk ook nog wel goed te doen zijnWel jammer dat er geen nieuwe cakes bijkomen. Dat is voor mij de beste manier om toch van Riakeo kwaliteit te kunnen genieten zonder dat je een nier moet verkopen
Hoop ik ook opDe freakprijs van de nieuwe compound Gracefulness zal hopelijk ook nog wel goed te doen zijn![]()
Zag ik ook ja. En F4, mix van 20 t/m 30mm kaliber, 76KG brutogewicht en 12,5KG kruit...De tandjes.
Zie een prijs van €1200.![]()
Wat word de Freakprijs? HahahahZag ik ook ja. En F4, mix van 20 t/m 30mm kaliber, 76KG brutogewicht en 12,5KG kruit...
Absoluut geschikt voor Riakeo Nederland...![]()
![]()
Nederlandse sites? O.a. Vuurwerkstaffel in Haaksbergen. Prijzen zijn wel hoger dan vorig jaar inderdaad.Welke websites verkopen momenteel nog Riakeo? Aangezien het erop lijkt dat de Riakeo producten van vorig jaar nu een prijsverhoging krijgen.
Ik denk dat ik toch maar een kartonnetje blokkies ga scoren nu ze nog 'goedkoop' zijn alleen is de vraag welkeWelke websites verkopen momenteel nog Riakeo? Aangezien het erop lijkt dat de Riakeo producten van vorig jaar nu een prijsverhoging krijgen.
Vanaf 18 juli hele assortiment bij ons te verkrijgenWelke websites verkopen momenteel nog Riakeo? Aangezien het erop lijkt dat de Riakeo producten van vorig jaar nu een prijsverhoging krijgen.
Ja dat viel mij ook op. Ik heb de prijzen nog waar ik vorig jaar op kocht dus dat is weer een aanzienlijke verhoging. Maargoed, ik dacht wie weet hebben sommige webshops nog Riakeo te koop met interessante prijzen.Nederlandse sites? O.a. Vuurwerkstaffel in Haaksbergen. Prijzen zijn wel hoger dan vorig jaar inderdaad.
Staat genoteerd. Ook de 4 nieuwe Riakeo varianten erbij? En dan alles in de sale?Vanaf 18 juli hele assortiment bij ons te verkrijgen![]()
Correct. En met freakprijs zoals ieder jaar bij ons in deze periode.Staat genoteerd. Ook de 4 nieuwe Riakeo varianten erbij? En dan alles in de sale?
Als de prijzen mooi zijn plaats ik effe een mooie riakeo bestellingVanaf 18 juli hele assortiment bij ons te verkrijgen![]()
Hier hetzelfde, wil er ook nog wat.Ik denk dat ik toch maar een kartonnetje blokkies ga scoren nu ze nog 'goedkoop' zijn alleen is de vraag welke
Kuiper heeft er nog een aantalWelke websites verkopen momenteel nog Riakeo? Aangezien het erop lijkt dat de Riakeo producten van vorig jaar nu een prijsverhoging krijgen.