Gototop
VWC lid
Maar wel voor Duitsland. Hoppa.
En volgens het ILT dus helemaal legaal in Nederland

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar wel voor Duitsland. Hoppa.
Ehh nee, 1.3g mag niet in Nederland en vooral niet vervoerd door een burger.
Enigszins logisch ook, want als je gekooide producten uit de kooi haalt is het gewoon 1.3g
De Peking Opera line werd vorig jaar al in Duitsland verkocht.Riakeo heeft weer een niet beestje online
Let op!In belgie staat ie ook al te koop
Zou in NL ideaal zijn. Ik weet nog wel een paar gbv bakken die een zaag kunnen gebruiken...Let op!
Bij Zena België zagen ze de box wel doormidden met een cirkelzaag.
Dus 2 artikelen i.v.m. 2 kilo kruit.
Lijkt wel een ex-vrouw! Maximaal betalen en overblijven met de helft...Let op!
Bij Zena België zagen ze de box wel doormidden met een cirkelzaag.
Dus 2 artikelen i.v.m. 2 kilo kruit.
Waarom hebben orkanen altijd vrouwennamen?Lijkt wel een ex-vrouw! Maximaal betalen en overblijven met de helft...
Helemaal mee eens! Paar mooie bakken en cakes erbij is prima maar de rest van de collectie bestaat uit meer gevarieerde producten. Anders lijkt idd alles op elkaar. Is prijstechnisch ook vaak nog interessanterIk zal vast de enigste zijn, maar ben wel een beetje uitgekeken ook al op Riakeo. Het zijn stuk voor stuk prachtige bakken met een erg hoog kwaliteitsniveau. Maar het is wel echt allemaal goud. Zo jammer en niet te begrijpen dat ze ook meer artikelen met kleuren maken. Want dat ze de kleuren goede andere de knie hebben laten ze keer op keer zien, maar graag eens zonder het goud erbij. En om nou in 90%van de artikelen het effect met de dikke dahlia ster te doen is ook erg zonde. Vind de artikelen los van elkaar echt geweldig, maar het lijkt zo ontzettend veel op elkaar, zonde.
ik dacht precies hetzelfde bij het zien van de video, de producten die ik heb van Riakeo besteld dit jaar zitten al deze effecten in. Ze zijn niet echt vernieuwend. Als we nou de vernieuwing en projecten van lesli combineren met de kwaliteit van Riakeo, dan wordt het echt interessant. Opera House in een Riakeo jasje bijvoorbeeldIk zal vast de enigste zijn, maar ben wel een beetje uitgekeken ook al op Riakeo. Het zijn stuk voor stuk prachtige bakken met een erg hoog kwaliteitsniveau. Maar het is wel echt allemaal goud. Zo jammer en niet te begrijpen dat ze ook meer artikelen met kleuren maken. Want dat ze de kleuren goede andere de knie hebben laten ze keer op keer zien, maar graag eens zonder het goud erbij. En om nou in 90%van de artikelen het effect met de dikke dahlia ster te doen is ook erg zonde. Vind de artikelen los van elkaar echt geweldig, maar het lijkt zo ontzettend veel op elkaar, zonde.
het wordt even los vd kwaliteit wel heel snel eentonig ,dat is waar ze voor mij dan toch net de plank misslaan tov andere importeurs/fabrikanten ,bedenk er eens een dikke saluut salvo /scream salvo bij in verwerkt of iets anders aparts dan is het net dat beetje aantrekkelijker en spannender ,zou er vast wel weer een deel van mijn budget aan uit gaan geven maar de hype is er wel vanaf hierDit merk is voor mij goed voor misschien 1 a 2 doosjes. Verder is het inderdaad best eentonig.
Ok, spoiler:Waarom hebben orkanen altijd vrouwennamen?