Riakeo Nederland

Ja, die ken ik, prachtig ding. Ik zou ze wel ns willen zien met effect zoals laatste salvo van Great Wall en Artificial...en triple stage glitter mine aan eind van...Marvelous? is ook zo bijzonder en mooi. Een compound met dat soort effecten (en dikke tails/comets, horsetails van Opening Act en dan met white blink tips...oef) van Riakeo, een "Completely Different", hoe gaaf zou dat zijn.

Zou zeker gaaf zijn! De peking opera 3 windstil geschoten in duitsland, wat een bak 10/10! De diversiteit die daarin zit, zou ik wel wat meer terug willen zien in de nederlandse boxen. Je zet hem aan en je hebt een show, echt verbluffend! De artificial komt mij ook goed over op de video's.

Alleen tja voor die prijzen wil je echt een vrij windstille avond hebben. Dus iets minder goud is wel lekker voor de nieuwere producten. ;)

Ja, die ken ik, prachtig ding. Ik zou ze wel ns willen zien met effect zoals laatste salvo van Great Wall en Artificial...en triple stage glitter mine aan eind van...Marvelous? is ook zo bijzonder en mooi. Een compound met dat soort effecten (en dikke tails/comets, horsetails van Opening Act en dan met white blink tips...oef) van Riakeo, een "Completely Different", hoe gaaf zou dat zijn.
Een combinatie van stille effecten met die kwaliteit zou om te smullen zijn. Misschien eens een voorzetje doen bij Riakeo?

Ja doe ns. Ik bedoel; ik zit niet op social media, maar ik zou eens kunnen kijken of ze een mail adres hebben. Vrees dat ze bedolven worden onder suggesties. Zij zijn toch ook de aangewezen fabrikant om eindelijk met een echt goeie dahliabox/cake voor consumenten te komen?! Weg met het goud bij die gekleurde ster, en daar dan 5 a 6 van, liefst ook nog spelend qua combi kleur. Manman, om te kwijlen dan. Maar er moet altijd nog weer goud of plum oid bij, jammer.

Ja doe ns. Ik bedoel; ik zit niet op social media, maar ik zou eens kunnen kijken of ze een mail adres hebben. Vrees dat ze bedolven worden onder suggesties. Zij zijn toch ook de aangewezen fabrikant om eindelijk met een echt goeie dahliabox/cake voor consumenten te komen?! Weg met het goud bij die gekleurde ster, en daar dan 5 a 6 van, liefst ook nog spelend qua combi kleur. Manman, om te kwijlen dan. Maar er moet altijd nog weer goud of plum oid bij, jammer.
Een echt mooie Dahlia compound zou ik ook graag zien, een serieuze concurrent voor de Funke Scala 100A. Al zou FWS dat wellicht ook kunnen doen, die hebben al prima Dahlia's in de Ocean of Lights zitten maar daar worden ze weer gecombineerd met andere effecten.

Ik zal wel eens proberen om contact te krijgen met Summer Yang bij Riakeo/HFF om te kijken of ze open staan voor het idee van een compound met stille effecten.

Mooie vraagteken 😁 ik denk het ook hoor, maar iemand kan vast wel ff op een doosje van daar kijken voor bevestiging.

Ik hoop stiekem van niet, dan hoef ik niet met schaamrood op de kaken het spul daar weg te halen 😅

Zeker weten doe ik het niet maar het lijkt er op dat niemand het alleenrecht heeft voor de import in DE en dat zowel Klasek als Lesli artikelen van Riakeo op de Duitse markt brengen. Dat zijn dan wel verschillende assortimenten.

Zeker weten doe ik het niet maar het lijkt er op dat niemand het alleenrecht heeft voor de import in DE en dat zowel Klasek als Lesli artikelen van Riakeo op de Duitse markt brengen. Dat zijn dan wel verschillende assortimenten.
Ja precies dat dacht ik ook te zien. Er zijn een paar boxen bij beide importeurs verkrijgbaar. Maar de 1.3 boxen zullen hoogstwaarschijnlijk klasek zijn. De brochure staat in ieder geval op klasek hun site, wat ze wel verkopen, of lesli dan nog meer heeft dan op hun website staat weet ik niet.

Back
Bovenaan