Riakeo 500

Deze staat hoog in mijn shortlist om er nog bij te nemen als ik hem voor een oké prijsje in de losse verkoop mee kan nemen. Vond hem tijdens de demo erg goed overkomen en ben fan van het effect geworden.

Zie hier mijn video:

(Batch 2025) (10:14)

Deze staat hoog in mijn shortlist om er nog bij te nemen als ik hem voor een oké prijsje in de losse verkoop mee kan nemen. Vond hem tijdens de demo erg goed overkomen en ben fan van het effect geworden.

Zie hier mijn video:

(Batch 2025) (10:14)
Wat vind jij een "oké" prijsje? Ik kan hem hier bestellen voor 30 euro..

Ben ik benieuwd wat jij dan om 0.00 uur inzet. Want over de hele lijn Riakeo, die ik dit demo-seizoen heb gezien, zit het met de burst en spreiding wel goed.

Noujaa niet gek toch? Deze cake valt na 00:00u een beetje weg tussen de "grote jongens". Voor de doorgaanse mama en papa samen met hun Kids, of voor de doorgaanse buurman/vrouw is dit wel heel leuk spul voor na 00:00u, en zeker per 2. Maar tussen een paar flinke blokken/compounds hoef je 'm niet te zetten.

Overigens vind ik dit één van de mooiste cakes op de NL markt als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt een uniek effect die goed uitgevoerd is en met een goede burst. Voor pakweg iets meer als 1 euro per schot (decemberprijs). Dan zit er ook nog eens een W-Shape element in. Allemaal heel positief.

8/10 wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan